Top & Flop stammen

DeletedUser20001

Guest
En dan de moeite die modus neemt om ze weer af te pakken.

Geeft wel aan hoe interessant ze zijn.
 

DeletedUser77704

Guest
Vind mooiste dat hij zegt met ons eens te zijn qua legale clusterfucks en er dan in deze situatie bij hem er een 'maar' is.

Ff invullen: maar bij Prophecy zelf is het niet legaal?
 

DeletedUser79906

Guest
Vind mooiste dat hij zegt met ons eens te zijn qua legale clusterfucks en er dan in deze situatie bij hem er een 'maar' is.

Ff invullen: maar bij Prophecy zelf is het niet legaal?

wat lul jij nu weer, word helemaal niks over CF's gezegd hier.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ach gewoon weer eenn laffe actie van (sommigen uit) Fix, het is erg maar moeten we hier nog van op kijken ? We beginnen het onderhand wel gewoon te worden dat ze geen normen en waarden hebben he :)
 

DeletedUser77704

Guest
Ach als we hetzelfde proberen als Modus en wel slagen is het opeens geen normen en waarden. Vind dan wel best ;)
 
Reactiescore
1.075
ik snap het probleem niet, zijn gewoon dorpen van de MB stam van Modus?
 

Deleted User - 24028

Guest
Ach als we hetzelfde proberen als Modus en wel slagen is het opeens geen normen en waarden. Vind dan wel best ;)
Met wie heeft Modus samen gewerkt die in het cluster van Fix ligt om daar vervolgens dorpen van te edelen als CF ?
 

DeletedUser77704

Guest
Wij hebben met niemand samengewerkt in jullie cluster voor CF, ken je feiten voor je komt raaskallen.
 
Reactiescore
1.075
zou vreemd zijn dat we samenwerken met de mb stam van modus ook lel :D
 

Deleted User - 24028

Guest
Het enige belangrijke feit is dat het vuil spel is, hoe je het ook draait of keert...

Indien jullie zoals je nu beweert niet samenwerkten (en dus communiceren) met de spelers waarvan Modus Mb's de dorpen hebben overgenomen is het vuil spel omdat je de intentie had om mega diepe cf's te edelen van kleine noob spelertjes midden in je vijand (zijnde dat de edels al lang liepen voordat onze mb's het dorp in handen hadden).
Indien jullie zoals ik denk wel in contact stonden met hun en recaps hebben gestuurd op hun zodat je later je van de domme kon houden (zoals die Alex hier boven lol) en zeggen dat het van een MB van Modus is geedelt is het vuil spel omdat je bewust spelers benadert of interns aanneemt in het cluster van de vijand met de intentie om cf's te maken.

Zoals ik al zei, eender welke uitleg het is, het is een vuil spelletje dat jullie spelen... Een spelletje dat wij niet spelen dus waar die valse beschuldiging vandaan komt mag je toch eens uitleggen Justin.

Ik weet dat er geen afspraken zijn en we jullie technisch gezien dus niks kunnen maken, maar dat wilt niet zeggen dat je dit zomaar kan doen, want dan speel je zonder enige vorm van normen en waarden. Achjah.. karma is a bitch. Daar komen jullie nog wel achter ;)
 

DeletedUser77704

Guest
Wij krijgen pm: Over paar minuten is over voor mij en edelen de mb van Modus me op. Doe ermee wat je wilt.

Wij na overleg besloten edels te sturen want willen die MB niet zo dicht aan het front. Enkel blijft TS haken waardoor timing anders word dan oorspronkelijk gedacht was. Als je dit samenwerken noemt moet je toch eens een woordenboek erbij gaan pakken :)

En al zou het een random dorpje zijn en geen mb in jullie cluster had je ook niet moeten komen klagen. MB Emirica hebben al zelfde gedaan bij Shake. En bij massa op Vetus werd ook dorp van een onbekende geedeld in zijn cluster door een MB. Ook werden toen mb getreind midden in cluster. Dat was ook jullie goedrecht hadden die front spelers hun cluster maar op orde moeten hebben. Als je mb toelaat en grote dorpen niet pakt in je cluster bij front dan neem je dat risico en is het gewoon je eigen verantwoordelijkheid. Maar dan nu niet komen klagen als bij jullie zelf gebeurt. Met bb edelen van Trippey jullie gelijk gegeven, je kan moeilijk alle bb edelen om cf te voorkomen of alle kleine dorpen 1-3k. Dat is gewoon iemand naaien, maar als je mb of grote dorpen laat liggen (nu 7,5k dorpen) is het gewoon je eigen schuld.

Dus trend is allang door jullie gezet hierin.
 

Deleted User - 24028

Guest
Wij krijgen pm: Over paar minuten is over voor mij en edelen de mb van Modus me op. Doe ermee wat je wilt.

Wij na overleg besloten edels te sturen want willen die MB niet zo dicht aan het front. Enkel blijft TS haken waardoor timing anders word dan oorspronkelijk gedacht was. Als je dit samenwerken noemt moet je toch eens een woordenboek erbij gaan pakken :)
Natuurlijk is dat een vorm van samen spelen. Er is communicatie die jullie een voordeel geeft om een CF te kunnen edelenin modus gebied. Zonder dat jullie geweten hadden dat de speler overgenomen zou worden en wanneer hadden de mb's 5 uur tijd (in jou geval je dichtstbijzijnde mogelijke edel) gehad om te deffen. Nu hadden ze +- 26 minuten. Dat je hier dus nog probeert te laten uitschijnen dat hij jullie pas pm'de paar minuten voor hij geedelt zou worden is helemaal grappig... 5 uur - 26 minuten = 4,5 uur op voorhand. Nog extremere tijden gelden zelfs voor vetus, met een minimum looptijd van 11:45 en 2.5 tussen het edelen duid dit aan dat jullie de intell al hadden 9uur op voorhand!

Hier heb je je feiten, allemaal af te lezen aan de hand van TWstats.. Dus kap aub met die bullshit om je hier uit te lullen en geef toe dat het vuil gespeeld is!

En al zou het een random dorpje zijn en geen mb in jullie cluster had je ook niet moeten komen klagen. MB Emirica hebben al zelfde gedaan bij Shake. En bij massa op Vetus werd ook dorp van een onbekende geedeld in zijn cluster door een MB. Dat was ook jullie goedrecht hadden die front spelers hun cluster maar op orde moeten hebben. Als je mb toelaat en grote dorpen niet pakt in je cluster bij front dan neem je dat risico en is het gewoon je eigen verantwoordelijkheid. Maar dan nu niet komen klagen als bij jullie zelf gebeurt. Met bb edelen van Trippey jullie gelijk gegeven, je kan moeilijk alle bb edelen om cf te voorkomen of alle kleine dorpen 1-3k. Dat is gewoon iemand naaien, maar als je mb of grote dorpen laat liggen (nu 7,5k dorpen) is het gewoon je eigen schuld.

Dus trend is allang door jullie gezet hierin.
Wat is dat nu weer voor zever... natuurlijk is het niet normaal dat je dorpen van kleine onverdedigbare spelers als CF edelt in de vijand. Onder welke steen heb je gezeten de afgelopen 5 jaar als je denkt dat dit sociaal verantwoord is...

Voor zo ver ik weet hebben wij binnen Modus de regel dat je geen enkel dorp edelt in vijandig cluster dat niet rechtstreeks verbonden is met de vijand (zijnde rechtstreekse vijandige dorpen of MB dorpen), ongeacht of het BB dorpen of spelers dorpen zijn en ongeacht de grootte van het dorp. Dat is wat wij hanteren, als hier niet aan gehouden is door iemand zoals jij beweerd dan kan je dit gewoon laten weten en zal ik ten alle tijden pleiten om die dorpen terug te geven. Ik heb geen weet van niet vijandige dorpen die in andermans cluster worden geedelt door novus leden...

Nogmaals ik weet dat dit (nog) niet officieel allemaal is vast gelegd en dat we je dus niks kunnen maken. Ik kom hier gewoon aan iedereen tonen dat jullie zonder normen en waarden spelen zodat ze er rekening mee kunnen houden :)
 
Reactiescore
1.075
Feit is en blijft dat de dorpen geedeld zijn van een MB. dat de MB en modus die dorpen niet kan behouden kan fix. Niets aan doen.
 

DeletedUser77704

Guest
Feit is en blijft dat de dorpen geedeld zijn van een MB. dat de MB en modus die dorpen niet kan behouden kan fix. Niets aan doen.

Gedraag je nou eens niet idioot als er een gewone discussie word gevoerd. @slizz deze houding kwam ook maar van 1 persoon die zich soms als idioot gedraagt.


Natuurlijk is dat een vorm van samen spelen. Er is communicatie die jullie een voordeel geeft om een CF te kunnen edelenin modus gebied. Zonder dat jullie geweten hadden dat de speler overgenomen zou worden en wanneer hadden de mb's 5 uur tijd (in jou geval je dichtstbijzijnde mogelijke edel) gehad om te deffen. Nu hadden ze +- 26 minuten. Dat je hier dus nog probeert te laten uitschijnen dat hij jullie pas pm'de paar minuten voor hij geedelt zou worden is helemaal grappig... 5 uur - 26 minuten = 4,5 uur op voorhand. Nog extremere tijden gelden zelfs voor vetus, met een minimum looptijd van 11:45 en 2.5 tussen het edelen duid dit aan dat jullie de intell al hadden 9uur op voorhand!

Hier heb je je feiten, allemaal af te lezen aan de hand van TWstats.. Dus kap aub met die bullshit om je hier uit te lullen en geef toe dat het vuil gespeeld is!

TW-Stats ziet niet wanneer een TS blijft hangen wat ik heb begrepen van die speler Sweexs. Ook zagen wij al meerdere dorpen van de stam PB in dat gebied gepakt worden en hebben wij zonder intel op een 4 tal dorpen edels gestuurd in andere gevallen. Check de TW-Stats wat daar is gebeurt, jullie pakken dorp en wij nemen daarna over zonder enige intel. Dit was ook al eerder op sweexs zonder enige intel. Dus deze conclusie is totaal niet waterdicht. Dus niks vuil spelen, jullie vinden ook niet vuil door een speler die we aan clearen zijn aan het front opeens te stacken voor ons door Proph. En dat is dit net zo niet, hebben gereageerd aan de hand van gebeurtenissen die we zagen aan het front. Daarna krijgen we opeens die pm en werd ons vermoeden enkel bevestigd.



Wat is dat nu weer voor zever... natuurlijk is het niet normaal dat je dorpen van kleine onverdedigbare spelers als CF edelt in de vijand. Onder welke steen heb je gezeten de afgelopen 5 jaar als je denkt dat dit sociaal verantwoord is...

Voor zo ver ik weet hebben wij binnen Modus de regel dat je geen enkel dorp edelt in vijandig cluster dat niet rechtstreeks verbonden is met de vijand (zijnde rechtstreekse vijandige dorpen of MB dorpen), ongeacht of het BB dorpen of spelers dorpen zijn en ongeacht de grootte van het dorp. Dat is wat wij hanteren, als hier niet aan gehouden is door iemand zoals jij beweerd dan kan je dit gewoon laten weten en zal ik ten alle tijden pleiten om die dorpen terug te geven. Ik heb geen weet van niet vijandige dorpen die in andermans cluster worden geedelt door novus leden...

Nogmaals ik weet dat dit (nog) niet officieel allemaal is vast gelegd en dat we je dus niks kunnen maken. Ik kom hier gewoon aan iedereen tonen dat jullie zonder normen en waarden spelen zodat ze er rekening mee kunnen houden :)

Ik heb tot W22 gespeeld, toen was het normaal. Op de werelden 47, 49, 51, 53, 57, 60, 61 was dit ook gewoon aan de orde. Sterker nog ik heb genoeg CF-afspraken gemaakt op diverse werelden en 9/10x waren de volgende CF's toegestaan:

- Via de vijandelijke speler zelf
- Via mb van de vijandelijke stam
- Via grote dorpen (6/7k+ die niet geedeld waren, op ene wereld was gold dit voor bb + spelers, andere enkel spelers geen bb)

Dus het word sociaal zeker normaal geacht. Dat is ook de reden dat we niks tegen jullie hebben gezegd want we vinden het onze eigen schuld, want wij hebben niet onze clusters op orde gehad evenmin als jullie dit niet hebben in dit gebied. Ook hebben wij op de meeste van dit soort vallen snel geanticipeerd dat het niet erger werd dan het al was.

Dus wij spelen wel met normen en waarden, dat blijkt wel aan hoe we al eerder situaties hebben opgepakt zoals de CF via bb van Trippey die we niet door de beugel vonden kunnen. Maar dit zijn CF regels waar wij zelf achter staan en fair vinden. Want anders kan je wel heel makkelijk een nieuw gebied claimen en alles maar een CF vinden terwijl het front is. Dan waren bepaalde dorpen van Zweagels/Proph toen bij mij ook CF of die bij Vetus maar daar heb je ons nooit over gehoord. Meten dus duidelijk met 1 maat.
 
Reactiescore
1.075
Hilarisch hoe Fix. spelers van de ene op andere dag van houding kunnen veranderen tov de cf-kwestie. Gister zaten ze nog te zeveren op Qua. betreft hen kwestie bij Juggrnaut en nu ze zelf de profiteerde partij zijn is alles ineens normaal verantwoord en ligt de schuld bij de gedupeerde. Hypocriet much? :oops:

Situatie is natuurlijk wel een poosje anders :p
 
Bovenaan