1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Top & Flop stammen

Discussie in 'Wereld 64' gestart door Aletheias Signaalvuur, 13. sep 2018.

Deel Deze Pagina

1. Alex Lannon.

Alex Lannon.

Lid geworden:
    30. aug 2014
    Leuk Bevonden:
    343
    Vraag ik me tbh ook af, ondanks dit men 2e wereld met uitkijk is, misschien net omdat het de verdediger teveel voordeel geeft? Vind het zlef vreselijk irritant als die gekataed word.

2. The Taste of Iron.

The Taste of Iron.

Lid geworden:
    13. okt 2018
    Leuk Bevonden:
    9
    Toen de kata regels ooit naar tw kwamen bestond de uitkijktoren nog niet:p

3. DJsheep

DJsheep

Lid geworden:
    6. nov 2018
    Leuk Bevonden:
    13
    Ah oke, nou mijn mening is wel als de uitkijkoren kan kan de boerderij ook. Uitkijktoren geeft een groot verdedigend voordeel. Maar een boerderij neerhalen geeft ook een groot voordeel. Als iemand een andere mening heeft, overtuig me:)

Thats What She Said. en leisele vinden dit leuk.
  4. The Taste of Iron.

The Taste of Iron.

Lid geworden:
    13. okt 2018
    Leuk Bevonden:
    9
    Het geeft enigszins een voordeel inderdaad, Maar het geeft jezelf ook een nadeel mocht je hem willen noblen. Een uitkijktoren naar beneden halen hoeft dan weer niet veel uit te maken aangezien je er zelf ook een heb rond die plek waarschijnlijk.

5. batchieboy

batchieboy

Lid geworden:
    15. sep 2008
    Leuk Bevonden:
    29
    Precies scheelt weer dat je hem niet hoeft af te breken

6. leisele

leisele

Lid geworden:
    18. nov 2008
    Leuk Bevonden:
    3
    Volledig mee eens, of beide wel of allebei niet.

7. Svennieboys

Svennieboys Sportkenner

Lid geworden:
    25. aug 2008
    Leuk Bevonden:
    160
    Ik vind het persoonlijk een groot gejank dat je kata's niet gewoon voor alle gebouwen mag gebruiken. Daar zijn kata's toch juist voor, je kan dorpen gewoon stacken om kataschade te voorkomen hoor.

*Oeps, deze ongezouten mening gaat me veel haatreacties opleveren :D*

The Taste of Iron., batchieboy en Ruffy vinden dit leuk.
  8. JustInWebs

JustInWebs

Lid geworden:
    13. aug 2016
    Leuk Bevonden:
    251
    Vind uitkijktoren te vergelijken met kerk. Beide vind ik dat je mag katapulteren. Is geen algemeen gebouw wat in elk dorp staat waardoor vorm van tact/stratego ontstaat. Vind beide daarom dat je mag katapulteren. Net als een standbeeld met de nieuwe regels waar je edelbooster ridders hebt. Krijgt recap edel late, snel kata op standbeeld en ridder doden en recap mislukt. Dat heeft vorm van tact is mijn simpele mening. AH vind ik in persoonlijk ook niet zo'n probleem maar andere gebouwen is puur vijand slopen. Maakt spel niet leuker naar mijn mening.

Rise Against vindt dit leuk.
  9. ItHappensAgain..

ItHappensAgain..

Lid geworden:
    19. jan 2012
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat een krokodillen tranen zeg... Zowel heer orcfighter als Villalobos sloegen onze NAP aanbieding af.

10. charlezz

charlezz

Lid geworden:
    30. nov 2018
    Leuk Bevonden:
    4
    Volledig mee eens. Nu in een vroeg stadium kan ik nog begrijpen dat niet iedereen erop zit te wachten, maar als de accounts richting een miljoen gaan zie ik niet waarom je niet mag kata'en. Het kost vooral veel meer tijd om te deffen, maar het doel van een grote oorlog is toch uitputting en moraal breken? Kata's zijn daar perfect voor. Als je er nie tegen kan, moet je het zelf maar harder terug doen. Dan stoppen ze vanzelf.

11. JustInWebs

JustInWebs

Lid geworden:
    13. aug 2016
    Leuk Bevonden:
    251
    Omdat het eerder al in deze chat over @Dragonite zijn wandaden ging op het gebied van communicatie is er vandaag een nieuwe hoofdstuk bijgekomen waar het niveau van triestheid ver word overklast.

*knip*

Dit moet dan iemand met een voorbeeld functie zijn. Volgens mij krijg je voor dit gedrag ingame een ban maar als je het buiten de game doet mag je gewoon forum moderator blijven. Absurd dat dit door mensen als @Duckje word getolereerd. Absolute wanvertoning en een nieuw hoofdstuk waarom de community op zijn retour raakt als dit soort mensen gewoon voorbeeld functies bekleden die community juist zouden moeten motiveren.

Laatst bewerkt door een moderator: 7. dec 2018
    batchieboy en Gitoboy vinden dit leuk.
  12. Serenity

Serenity

Lid geworden:
    30. jun 2014
    Leuk Bevonden:
    1.127
    Wat een zielig ventje ben je toch Justin!

Dragonite vindt dit leuk.
  13. JustInWebs

JustInWebs

Lid geworden:
    13. aug 2016
    Leuk Bevonden:
    251
    Want? ADHD mocht met Whatsapp screens komen dan mag dit zeker.

Dit is gesprek met stamgenoot van me waar Dragonite uit niks tegen hem tekeer gaat zonder uitdagen of iets. Waarom ben ik dan triest? Of vind jij het normaal om zo met mekaar te communiceren?

14. Serenity

Serenity

Lid geworden:
    30. jun 2014
    Leuk Bevonden:
    1.127
    ADHD doet het ook dus ik doe het ook tuuterdetuut.
    Zoek een leven man ipv hier proberen de moraalridder uit te hangen met je stabverleden.

15. JustInWebs

JustInWebs

Lid geworden:
    13. aug 2016
    Leuk Bevonden:
    251
    Lachwekkend waar je aan refereert, jij gaat reageren zonder er op in te gaan. Of gaat zeggen dat ik zielig ben. Ben geen moraalridder maar er zijn grenzen.

@Dragonite snap wel dat je die reactie weghaalt, onderbouwing slaat nergens op.

16. TGM xXpownedXx

TGM xXpownedXx

Lid geworden:
    7. dec 2018
    Leuk Bevonden:
    1
    Oké eerste berichtje op het forum here we go..

Zelf zit ik in de stam adhd en ben ook 1 op 1 betrokken met de actie van hierboven.

Ik vind het gruwelijk naar dat de context rondom het verhaal niet verteld word waarin duidelijk is dat gito ongelofelijk vies spel speelt.

Dit doet hij op meerdere manieren en al een langere tijd. Hij backstabt iedereen zodra hij kan. Eerst gebeurde het binnen FSD, er werden spelers gekickt omdat ze niet bij bleven met de groep onder de voorwaarde dat wij ze een nap aanboden waar iedereen zich aan hield behalve gito want die gebruikte ze gewoon als edelvoer. Daarna kwam hij mee naar adhd een stam met goede vooruitzichten (en nogsteeds) maar toen hij de kans aangeboden kreeg stapte hij over naar fix. Hij zei tegen iedereen dat hij ons absoluut met rust zou laten zolang we hem niks deden. En hij ging onze stam adhd ook zo veel mogelijk vermijden. Dit stelde me wel een beetje gerust maar ik vertrouwde hem nog niet helemaal..

Dat wantrouwen was niet geheel onterecht want hij kon zich namelijk nog geen week aan zijn woord houden. Na een aantal dagen volgde de eerste aanvallen al.

Ook heeft hij allemaal andere beloftes gedaan en dingen gestuurd waar gewoon niks van klopt. Zelf vind ik het toch wel echt extreem triest en laf als je op deze manier probeert te winnen. En keur het taalgebruik van hierboven niet helemaal goed maar zou het liefste hetzelfde doen tegen die speler.

Dragonite vindt dit leuk.
  17. Gitoboy

Gitoboy

Lid geworden:
    23. nov 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi ,

Kort uitleg
    - In mijn oude stam FSD waren er hoop inactieve spelers.
    Ik heb toen samen met mijn Co spelers bedacht om te gaan solliciteren bij fix.
    Toen kwam Beyond met een plan om nieuwe stam op te richten met actieve spelers...
    Toen ging mijn solliciatie al richting Fix.
    - Ik moest uiteraard wachten op de reactie van fix en hierdoor ben ik gelijk meegegaan in de flow van ADHD. Kort nadat ADHD bestond hebt fix mijn sollicitatie goedgekeurd.
    Dan sta ik voor een aantal keuzes... en ik heb keuze gemaakt waar ik mezelf er goed bij voel..

Daarna kreeg ik een gevoel dat er iets geplanned stond op me omdat ik zogenaamd als verrader werd gezien.. en heb ik voor de zekerheid aantal verkenners gestuurd naar de spelers om me heen.
    En heb ik mijn richting zuid gekozen om te gaan groeien. speler
    TGM xXpownedXx staat dan helaas in mijn weg richting zuid.

Er was een belofte idd. Maar door dat ik het niet vertrouwde moest ik actie ondernemen. En heb ik een aantal moeten verkennen.
    Ik ga mijn stamgenoten ook niet alleen laten aanvallen dat is gekkenwerk. Jullie stacken alles tegen mijn stamgenoot en ik moet dit maar zo laten gaan.

Ik ben niet echt van dingen posten op het form ik volg het wel gewoon elke dag.
    Ik zit momenteel al paar weken in stam fix.
    Waar het me super bevalt.

Maar ik vind dit gewoon diep triest dat ik weer met kanker word uitgescholden. Eerst was het Burninflamez ( ADHD ) en nu Beyond hij wist van de situatie van burninflamez.
    Ik was afgelopen zomer vakantie 2,5 maanden in nederland om steun te geven aan mijn broer die het moeilijjk had met een dochter die kanker HAD.
    Na zoveel chemo's en bestralingen hebben ze in een traject van 9 maanden haar 2 weken geleden op een zondag ochtend kanker vrij verklaard.

Ik heb toen burnflamez gevraagd het niet te benoemen als een scheldwoord want ik heb er veel emotionele waard aan overgehouden.
    Op het moment dat zoiets bij jou gebeurt kun je begrijpen in wat voor ellende je allemaal doorgaat.
    Ziekenhuis in en uit niet wetende wat je te wachten staat.

Heel ADHD wist ervan en werd erop aangesproken.
    Meneer Beyond ( stamoprichter van ADHD ) wist dit meerderen keren te herhalen via de whatsap op het moment dat ik hem erop aanspreek.
    Als dit diep triest persoon de MOD van tribalwars moet vertegenwoordigen en de 'perfecte speler dan weet ik niet op wat voor niveau Tribalwars zijn 'MOD' aanneemt.

Het blijft een spel en als je erop word aangesproken om te stoppen met bepaalde dingen zeggen omdat het emotionele ervan hoog is en dan nog doorgaat dan vind ik dat je gewoon hier niet thuis hoort.

Triest gewoon en dan nog alles proberen te verwijderen in de chat.
    Ik heb alles opgeslagen en zal er zeker wat mee gaan doen.

Gito

Laatst bewerkt: 7. dec 2018
  18. TGM xXpownedXx

TGM xXpownedXx

Lid geworden:
    7. dec 2018
    Leuk Bevonden:
    1
    Gito,

Spijtig om te horen dat je zoveel emotionele waarde hecht aan dat woordje. Beyond zou het zo ook vast niet bedoeld hebben maar meer als een stopwoordje om zijn frustraties (die ik volkomen begrijp) te uiten.

Wel grappig vind ik dat je aan een woordje meer waarde hecht dan aan al je loze beloftes.

Zelf had ik echter nog nooit gehoord dat je zoveel waarde aan dat woordje hecht terwijl ik al vanaf FSD bij je zat... Ik heb ook het idee dat je wel heel erg de slachtoffers rol aan het spelen bent terwijl jij zelf absoluut geen haar beter bent.

Als het je niet bevalt wat er op WhatsApp besproken word is er ook de mogelijkheid om hem te blokkeren of om met ons contact op te nemen. (deze keer zonder leugens aub)

Edit:
    Jij krijgt het gevoel dat je gezien wordt als verrader dus ga je zelf maar iedereen verraden... Wat is dat voor logica? o_O
    Overigs bleef het niet bij verkenners maar heb je al een dorpje van me overgenomen en val je nonstop mn andere dorpje nog aan.

Mvg,
    Gijs

Laatst bewerkt: 7. dec 2018
  19. Serenity

Serenity

Lid geworden:
    30. jun 2014
    Leuk Bevonden:
    1.127
    Ah ja beloftes zijn om te verbreken schijnbaar en dat vind meneer niet erg:biggrin:
    Iig zal hij zich op zijn gemak voelen bij JustinStabs

TGM xXpownedXx vindt dit leuk.
  20. We Like Hot Chicks

We Like Hot Chicks

Lid geworden:
    14. dec 2017
    Leuk Bevonden:
    60
    Die 1% ss though. En ja, justinstabs/stabtjustinweer?!?!??!?!! is ook weer bezig :O