Top/flop stammen

DeletedUser79332

Guest
Nog even excuses naar angels vanuit mij.
Ik had de opzegtermijn duidelijk besproken met mijn collega leiders. Echter heb ik inderdaad nagelaten om dit ook duidelijk door te geven aan mijn opvolger (trolmasterone) die hier dus na mijn aftreden en zijn aanstelling niet van op de hoogte was. Domme fout van mij, had ik hier juist gehandeld had dit veel gezeik kunnen voorkomen.

Echter ben ik wel blij om te zien dat trolmasterone dit direct goed heeft opgepakt en volgens mij ook juist heeft afgehandeld.
Mochten er nog vragen zijn omtrent dit onderwerp ben ik ingame altijd via PM bereikbaar

Trolmaster heeft idd keurig gehandeld. Compliment daarvoor.

Kon ik dat maar van iedereen zeggen..
 
Reactiescore
362
Haha ik snap wel waarom de hele wereld Angels de oorlog verklaard als je dit soort mensen in je stam hebt :eek:

En toch is het gros van de tw spelers (gelukkig) anti kata gebruik en blijf ik het een teken van zwakte vinden als je in een oorlog zit waar je als samenwerking van stammen al 4x zoveel punten hebt. Dan zou je toch zeggen dat het niet nodig is.
 

DeletedUser80547

Guest
En toch is het gros van de tw spelers (gelukkig) anti kata gebruik en blijf ik het een teken van zwakte vinden als je in een oorlog zit waar je als samenwerking van stammen al 4x zoveel punten hebt. Dan zou je toch zeggen dat het niet nodig is.

Ik vraag het me af of 'het gros van de TW spelers' anti kata gebruik is.
Je ziet inderdaad regelmatig mensen huilen over kata gebruik. (voornamelijk op het AF)
Maar er zullen ook talloze mensen zijn die het niet uitmaakt, en die hoor je dan uiteraard niet.
Dus het kan ook een vertekend beeld opleveren.
Er zeuren ook een heleboel mensen over PP gebruik, en de mensen die (veel) PP gebruiken hoor je natuurlijk niet.
Zowel kata's als PP zijn al lange tijd een feature in het spel, dusja het hoort er inmiddels ook al lange tijd bij.

Overigens voor de duidelijkheid ik gebruik ook nooit kata's, tenzij ze tegen mij gebruikt worden. Maar ik kan goed begrijpen waarom je ze in een oorlog zou gebruiken.

Ik heb verder niks te maken met de oorlog sta pas bijna in de top 150, maar ik wens beide kanten succes. Vind het leuk om het langs de zijlijn te volgen :engel:
 
Reactiescore
2.178
Ik vraag het me af of 'het gros van de TW spelers' anti kata gebruik is.
Je ziet inderdaad regelmatig mensen huilen over kata gebruik. (voornamelijk op het AF)
Maar er zullen ook talloze mensen zijn die het niet uitmaakt, en die hoor je dan uiteraard niet.
Dus het kan ook een vertekend beeld opleveren.
Er zeuren ook een heleboel mensen over PP gebruik, en de mensen die (veel) PP gebruiken hoor je natuurlijk niet.
Zowel kata's als PP zijn al lange tijd een feature in het spel, dusja het hoort er inmiddels ook al lange tijd bij.

Overigens voor de duidelijkheid ik gebruik ook nooit kata's, tenzij ze tegen mij gebruikt worden. Maar ik kan goed begrijpen waarom je ze in een oorlog zou gebruiken.

Ik heb verder niks te maken met de oorlog sta pas bijna in de top 150, maar ik wens beide kanten succes. Vind het leuk om het langs de zijlijn te volgen :engel:

Kata's horen niet bij het plezier aspect. Het is puur om te demotiveren ipv edelen. Leuk en aardig maar ipv zoiets kan je beter een wereld hebben die gewoon op een manier speelt waarbij beide partijen wat kunnen doen.
 
Reactiescore
46
Angels wint casual 7, waarom simpel omdat velen nog bezig zijn met cas 6. En Angels=Famke zo voorspelbaar jongens, wordt eens tijd dat jullie gaan splitsen dat jullie eens echt voor de verrassing zullen zorgen.
Angels is toch vele malen beter, of nja dat komt vooral door mij natuurlijk
Angels topstam x
Angels draait gewoon zo top dat hij sprakeloos is

You say whaaaaaaaat? xx
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
of je leest dit topic net pas of wat, maar das allemaal ruim een jaar geleden gezegd en was toen relevant :O
 
Bovenaan