Top/flop stammen

DeletedUser79626

Guest
Angels wint casual 7, waarom simpel omdat velen nog bezig zijn met cas 6. En Angels=Famke zo voorspelbaar jongens, wordt eens tijd dat jullie gaan splitsen dat jullie eens echt voor de verrassing zullen zorgen.
 
Reactiescore
323
Angels wint casual 7, waarom simpel omdat velen nog bezig zijn met cas 6. En Angels=Famke zo voorspelbaar jongens, wordt eens tijd dat jullie gaan splitsen dat jullie eens echt voor de verrassing zullen zorgen.
Er zitten welgeteld 2 spelers uit Famke in Angels. Ik vind de bewering Angels= Famke daarom een beetje kort door de bocht :D
 

DeletedUser79332

Guest
Angels wint casual 7, waarom simpel omdat velen nog bezig zijn met cas 6. En Angels=Famke zo voorspelbaar jongens, wordt eens tijd dat jullie gaan splitsen dat jullie eens echt voor de verrassing zullen zorgen.

Huilie huilie
 

DeletedUser78605

Guest
Angels wint casual 7, waarom simpel omdat velen nog bezig zijn met cas 6. En Angels=Famke zo voorspelbaar jongens, wordt eens tijd dat jullie gaan splitsen dat jullie eens echt voor de verrassing zullen zorgen.
Regel voor mij een account in je stam en ik help je :p
 

DeletedUser79767

Guest
denk dat Angels en only us op moment de stammen met meeste potentie zijn om het ver te schoppen op deze wereld
 

DeletedUser79767

Guest
only us is zojuist hun potentie verloren aan een nieuwe stam.
spelers van ou en legion die samen gaan, brengt toch een interessante nieuwe stam naar voren
 

DeletedUser79767

Guest
ben wel benieuwd of ze nog een naam gaan bedenken, want op moment lijken ze een beetje inspiratieloos xD
 
Bovenaan