Top/flop stammen

DeletedUser79767

Guest
dus toch :)
Op deze wereld actief joachim? En zo ja waar? :D
 

DeletedUser79767

Guest
Denk ik niet, hij speelt als co op le roy voor zover ik weet. Ik hoop dat wat hij in pm naar mij zei waar is, en dat hij op deze wereld een andere kant van hem gaat laten zien :)
 

DeletedUser79767

Guest
Niet als je je clears op mijn stammie blijft stuk lopen :D
 

DeletedUser79767

Guest
Weet je dat zeker? Ik heb juist je maatje van het acc geflikkerd. Tis wel duidelijk dat je niet van plan bent een andere kant van je te laten zien hier. Erg jammer
 

DeletedUser79767

Guest
Dat je het zelf serieus neemt en btw welk maatje?
Precies dezelfde maat die jou op cas1 toegang gaf tot een P. account waar jij vervolgens heb zitten botten om P. nog wat bans aan te smeren.
Mij hoef je niet voor de gek te houden. Je kan dit soort shit blijven proberen, maar ik kom er vroeg of laat toch achter en tegen zulke mensen treed ik genadeloos op, zo dus ook tegen deze kerel die onmiddelijk van het account gekicked is
 

DeletedUser73031

Guest
hahaha met OD ga je geen wereld winnen vriend. Je kan zoveel od pakken als je wilt.
Uiteindelijk moet je de meeste dorpen hebben, en de meeste dorpen moet je bij spelers wegpakken, succes :D


dde65d7b837ccbe7dc16c3fcaa0a6f88.png

https://gyazo.com/dde65d7b837ccbe7dc16c3fcaa0a6f88

Willen maar niet kunnen! :D

Karma Meatjeeeeee
 

DeletedUser79767

Guest
Kom je nou stoer doen met 1 dorpje dat caramac pakte omdat ie weet hoe die 's nachts een trein moet timen? :p
Anders pak ik even de stats op danoontje erbij, maarja om stoer te doen met die 4 dorpjes winst vind ik alsnog beetje nutteloos
 
Bovenaan