Top/Flop Stammen

Reactiescore
742
Daarbij ik weet niet wie het verhaal van de 800 edels heeft bedacht maar dat gaat nooit kloppen het waren er max 600

800 zijn pak hem beet zoon 200 treinen geloofd niemand met een beetje verstand

Daarbij heeft zero veel loze treinen gehad van 4 groene edels zonder clears ervoor wat makkelijker deffen is!

Zero heeft deze dag ook geen 1200 clears gehad (vgm zat ik rond de 1100-1200 niet 100% zeker) vgm zat zero aan de 500 max (weet ik niet zeker)

Oow en dat er vanaf inc1 al slecht gedefft is zeker niet waar. Inc 1 was tip zijn edelclear met ridder en die liep die dood. En als je voor 08:00 kijkt liep een mb 9 clears dood midden in de nacht

Maar goed bellum heeft alles voortreffelijk gedaan.

Massa was oke had zelf nooit verwacht rond de 1200 clears te komen ik dacht max 700 ong wist niet dat ik zoon grote prio had voor jullie
 
Reactiescore
1.367
Bellum speelt al vanaf het begin zo slecht dat ik kan snappen dat Jelle de massa onderschat heeft.

Maar natuurlijk hebben wij alle recht op feest vieren en hoort Bellum alleen maar in een hoekje te huilen. Dit is pas de eerste keer dat Bellum een klein beetje echte winst weet te boeken (pils niet meegeteld, dat was sowieso verloren met dat front). Dus ga nou niet praten alsof Bellum het net zo goed doet, want dat is zeker niet waar.

Waarom mogen wij pils niet meetellen?

Die hadden, na onze fusie, een even kut front als dealorion had en even kut als nu zero heeft...
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Bellum speelt al vanaf het begin zo slecht dat ik kan snappen dat Jelle de massa onderschat heeft.

Maar natuurlijk hebben wij alle recht op feest vieren en hoort Bellum alleen maar in een hoekje te huilen. Dit is pas de eerste keer dat Bellum een klein beetje echte winst weet te boeken (pils niet meegeteld, dat was sowieso verloren met dat front). Dus ga nou niet praten alsof Bellum het net zo goed doet, want dat is zeker niet waar.

Heeft niemand gezegd, maak je er zelf van xD

En er zit verschil tussen niet deffen en weggespeeld worden
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Als je goed leest zeg ik "alsof". Maar goed blijf lekker geloven dat jullie nog gezichtsverlies kunnen voorkomen op W63 en TW in het algemeen.

Blijf ik zeker geloven. De enige die daar over vallen zijn jullie namelijk...
 

DeletedUser79777

Guest
Mag ook gezegd worden dat onze samenwerking lang niet zo goed was toen pils onder vuur lag .

Ze kregen zeer weinig hulp van onze kanten.

Nu is dat uiteraard niet meer ;)
 
Reactiescore
1.367
Als jullie van Pils niet hadden kunnen winnen hadden jullie jezelf al helemaal voor gek gezet.

Maar wat is het probleem dan als wij pils meerekenen?
 

DeletedUser77710

Guest
En deffen op lage muur, stacks van 10/10 en hele offjes laten staan ook niet.

Geef je dat aan jelle door?

heb niet veel zin om al deze berichten te lezen, maar een account met 270° front en zo weinig + hele kleine stacks nog altijd niet kunnen breken zegt meer over jullie dan ons he bro... Dieu heeft meer off dorpen dan mijn totale aantal dorpen. Dragon Dancer heeft in 2 dagen 360 verslagen edels terwijl de OD niet super hoog verhoogd is. Nu mag je zelf kiezen waar de prestatie ligt...
 

DeletedUser77704

Guest
heb niet veel zin om al deze berichten te lezen, maar een account met 270° front en zo weinig + hele kleine stacks nog altijd niet kunnen breken zegt meer over jullie dan ons he bro... Dieu heeft meer off dorpen dan mijn totale aantal dorpen. Dragon Dancer heeft in 2 dagen 360 verslagen edels terwijl de OD niet super hoog verhoogd is. Nu mag je zelf kiezen waar de prestatie ligt...

Weet jij wel hoe het graden-systeem werkt? XD
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
heb niet veel zin om al deze berichten te lezen, maar een account met 270° front en zo weinig + hele kleine stacks nog altijd niet kunnen breken zegt meer over jullie dan ons he bro... Dieu heeft meer off dorpen dan mijn totale aantal dorpen. Dragon Dancer heeft in 2 dagen 360 verslagen edels terwijl de OD niet super hoog verhoogd is. Nu mag je zelf kiezen waar de prestatie ligt...
Od niet verhoogd omdat er continu met single nukes 15k pop word weggeramt,

Zero kreeg 800 edels in 1 dag in laatste wave, weet niet waar dan gepresteerd word? Want DD is op dag 1 meer dorpen kwijt dan Zero nu totaal.
 

DeletedUser77704

Guest
nogmaals max 600 edels niet elke x 800 roepen zoals een kip zonder kop



heb het hier ook al gezegd.......

Bijna 800, want veel liepen meermaals op en neer ;) Of kwamen uit de CF. Dus misschien beter leren tellen of beter aan je informatie komen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
600 edels totaal maken al gauw 800 edel incs als ze nog een x shortrange lopen.

Dus dat kan wel degelijk waar zijn :p. Niks overdreven aan.
 
Bovenaan