Top/Flop Stammen

Reactiescore
742
Lol hoe simpel Jelle

dus jij vind het recruiten van

Dieu
Da vinci
Red
Youknowmyname
en daarbij ook de mb's van Dieu (Dutch pride 1mil) hierbij zat ook squeezenick/robinboyNL en nog een of 2 die ik niet meer ken
en de MB van Red (600k op het moment)

een goede actie van Bellum??

indien deze acc's niet voor de makkelijke winst hadden gekozen had de wereld er anders uit gezien
 
Reactiescore
3.452
Jij zat toch in Dejavu op w62, hoe durf jij te praten over R2w :redface:
 
Reactiescore
742
klopt heb je goed op het acc abuser
op abuser spelen wij met 3 man

daarbij deden we een stemming van het joinen van deja hierbij was ik alleen tegen en was het 2 tegen 1 dus was het voor mij volgen (heb dit ook duidelijk gemaakt)

maar goed vergelijk bellum met deja en je kan net zo goed een koe met een vlieg vergelijken

btw speel jij deze wereld wel? vgm heb jij een mening dat je opmaakt vanuit het AF en niet vanuit de wereld zelf :d
 
Reactiescore
3.452
Dus je zat in een R2w stam.
Een echte meeloper dus op deze wereld.
 
Reactiescore
1.367
JAJA Kataopjevoorhoofd!!!

hey! Foei!

780 kata’s,how sad.....

op een kerk/uitkijk gooien zou het best prima zijn, maar mn lieve boer heeft niets verkeerd gedaan :(

liever een slechte verliezer dan iemand die 70% van de wereld recruit

Wereld is 50/50, waarbij bellum de grootste spelers heeft

dus jij vind het recruiten van

Dieu
Da vinci
Red
Youknowmyname
en daarbij ook de mb's van Dieu (Dutch pride 1mil) hierbij zat ook squeezenick/robinboyNL en nog een of 2 die ik niet meer ken
en de MB van Red (600k op het moment)

een goede actie van Bellum??

indien deze acc's niet voor de makkelijke winst hadden gekozen had de wereld er anders uit gezien

Als kak niet bestaan had waren deze ook zelfstandig gebleven
 
Reactiescore
742
Wereld is 50/50, waarbij bellum de grootste spelers heeft

dit komt niet door bellum hoor maar door mensen die alle stammen bij elkaar hebben gevoegd (ga zijn naam niet noemen)
indien dit niet was gebeurd was het Pils/Dab/sky/Req die samen zouden werken kom je hooguit op 26 mil tegen bellum met 40

Ontkracht ze maar:D
Oh wacht dat lukt niet aangezien ze op de waarheid berusten!

dus omdat ik ooit in een R2W stam heb gezeten (waar ik neit mee eens was zoals hierboven aangegeven) mag ik er niet meer over praten/discussiëren
ik had ff niks te doen dus ff terug gelezen in de app groep
unknown.png


daarbij is het niet een beetje raar dat als iemand ergens aan mee doet zoals een stam joinen en daarna daar nooit meer over mag praten omdat deze persoon hier al een keer aan mee heeft gedaan?

weet niet wat je mening daar over is ken je namelijk niet :D
 

DeletedUser79858

Guest
Persoonlijk vind ik het gooien van cata's en dit dan "rechtlullen" met R2W verhaal een beetje slap.
Zo is er op elke speler wel wat aan te merken en kan je er alles wel bij gaan halen.

Je bent als medespeler van een account verantwoordelijk voor de acties van het account. Jij en je co spelers geven nu het beeld af van een slechte verliezer, ongeacht wie de cata's heeft gegooit en wie niet
 
Reactiescore
742
Persoonlijk vind ik het gooien van cata's en dit dan "rechtlullen" met R2W verhaal een beetje slap.
Zo is er op elke speler wel wat aan te merken en kan je er alles wel bij gaan halen.

Je bent als medespeler van een account verantwoordelijk voor de acties van het account. Jij en je co spelers geven nu het beeld af van een slechte verliezer, ongeacht wie de cata's heeft gegooit en wie niet

wattus? ik speel niet eens op kevin?? lol?

daarbij lul ik helemaal niks recht ik zeg alleen dat ik liever een slechte verliezer ben dan een R2W noobje
 
Reactiescore
1.367
dit komt niet door bellum hoor maar door mensen die alle stammen bij elkaar hebben gevoegd (ga zijn naam niet noemen)
indien dit niet was gebeurd was het Pils/Dab/sky/Req die samen zouden werken kom je hooguit op 26 mil tegen bellum met 40

Ja, ben ik dan ook blij mee, nog een beetje actie :)
 
Reactiescore
1.367
Als je blij was met actie had je niet zoveel moeten recruiten.

Als jij nu gewoon reor had gejoined en samen (ik had je met liefde clears gedoneerd) kak weg had gespeeld mocht je dat vinden.
Nu is het een loze comment
 

Deleted User - 487936070

Guest
Alle dorpen in het cluster van de vijand is een CF, ongeacht hoe je aan het dorpje komt. Of deze CF legit is is een 2e.
Verschillende versies?
Volgens mij is wat perfection postte vrij duidelijk:

Zeker een zeer bijzondere mening, CF is volgens de meeste spelers simpelweg in iemand anders zijn of haar cluster edelen, vervolgens kun je kijken of ze legitiem zijn.

Ben iig blij dat een (ex-)Kak lid iets anders kan dan oneliners gooien en schelden

Versie 1: Jouw post op het AF dat barbaren/kleine dorpen onder 3k je als CFs ziet.
Versie 2: Zero die zegt dat je maximum 2 lijnen in iemands cluster mag edelen
Versie 3: Perfection/jij die zeggen dat alles een CF is.

Duidelijke versies maar niet op 1 lijn. Welke versie is dan de juiste en hoe verwacht je dat andere stammen dit weten zonder dat het duidelijk wordt gemaakt? Om dan vervolgens direct kata's te gooien zonder te overleggen vind ik nog steeds een rare reactie. Zeker gezien jullie duidelijk zeggen dat jullie pas kata's gooien als die CF niet wordt afgegeven.

Wel grappig dat Perfection hier wel kan reageren maar in-game al 3 dagen niks van zich laat horen. Zonde want het was mooi geweest als we zulke zaken duidelijk hebben. Jullie zijn er als de kippen bij als jullie iets overkomt maar als het andersom is dan horen we niks. Waar jullie eigen recruits allemaal normaal waren, werd de overstap van RR & almighty door jullie gezien als verraad en een nare streek.
 
Reactiescore
1.367
Versie 1: Jouw post op het AF dat barbaren/kleine dorpen onder 3k je als CFs ziet.
Versie 2: Zero die zegt dat je maximum 2 lijnen in iemands cluster mag edelen
Versie 3: Perfection/jij die zeggen dat alles een CF is.

Persoonlijke meningen zijn geen versies van ons beleid...?

Duidelijke versies maar niet op 1 lijn. Welke versie is dan de juiste en hoe verwacht je dat andere stammen dit weten zonder dat het duidelijk wordt gemaakt? Om dan vervolgens direct kata's te gooien zonder te overleggen vind ik nog steeds een rare reactie. Zeker gezien jullie duidelijk zeggen dat jullie pas kata's gooien als die CF niet wordt afgegeven.

Wij hebben geen afspraken met stammen, waarom zouden andere stammen dan van ons beleid af moeten weten?
Direct kata's gooien op CF's is niet gebeurt toch? Er werd gedreigd met kata's waarna ze gegooid zijn iirc.
Verder is het ons stambeleid, hebben jullie verder niets mee te maken toch?

Wel grappig dat Perfection hier wel kan reageren maar in-game al 3 dagen niks van zich laat horen. Zonde want het was mooi geweest als we zulke zaken duidelijk hebben. Jullie zijn er als de kippen bij als jullie iets overkomt maar als het andersom is dan horen we niks. Waar jullie eigen recruits allemaal normaal waren, werd de overstap van RR & almighty door jullie gezien als verraad en een nare streek.

Heb je hem een PM gestuurd?
Tussen MB'tjes die groot gebracht zijn door bellum en spelers die zelfstandig gekomen zijn waar ze nu zitten zit inderdaad een verschil.
Al deel ik niet de mening dat het verraad was.

Een stam die we niet mogen, huilie huilie, laten we de wereld doodrecruiten.

Wij kata'en en cf'en iedereen de moeder, kan ons niet schelen wat jullie er van vinden, huilie huilie, jullie zijn gemene r2w'ers omdat je niet tegen ons wilt vechten
 
Bovenaan