Top/Flop Stammen

DeletedUser73162

Guest
Is zeker niet vreemd, maar je doet dus precies hetzelfde waarvan je nu iemand anders beschuldigt, en dat is redelijk krom.
Volgens mij gaat dit een welles-nietes verhaal worden, dus ik laat het hierbij :)

ik geef bewijzen dat het fake is. ik beredeneer alleen iets en daarmee versterk ik mijn mening. daarbij zeg ik in mijn post dat het een fake post is meer zeg ik toch niet? voor een mening te versterken heb je niet altijd bewijzen nodig aangezien je op het internet 99% kan vervalsen zoals een proxy server of iets dergelijks.

kan jij bewijzen dat michiel het opzettelijk heeft gedaan dan? nee lijkt mij ook waarom zie ik daar dan ook meerdere posts over?

Helaas kan ik dit niet bewijzen, dus zal ik daar niet verder op in gaan hier, echter krijg ik via veel verschillende bronnen te horen dat wij erachter zitten, terwijl hier geen enkele onderbouwing bij zit behalve dat het om een onterechte ban gaat die beide partijen heeft benadeeld. Kan het dan een extern iemand zijn?
 

DeletedUser76750

Guest
Volgens mij gaat dit een welles-nietes verhaal worden, dus ik laat het hierbij :)



Helaas kan ik dit niet bewijzen, dus zal ik daar niet verder op in gaan hier, echter krijg ik via veel verschillende bronnen te horen dat wij erachter zitten, terwijl hier geen enkele onderbouwing bij zit behalve dat het om een onterechte ban gaat die beide partijen heeft benadeeld. Kan het dan een extern iemand zijn?

Jullie benadeeld?

Voor deze hadden jullie maar liefs 2x een dorp van lord-michiel70
in handen waarvan 1 daadwerkelijk in bezit gehouden. In hoever zie jij jezelf als lid van KaKaKa benadeeld als je er nu 9 hebt kunnen pakken?
 

DeletedUser73162

Guest
Jullie benadeeld?

Voor deze hadden jullie maar liefs 2x een dorp van lord-michiel70
in handen waarvan 1 daadwerkelijk in bezit gehouden. In hoever zie jij jezelf als lid van KaKaKa benadeeld als je er nu 9 hebt kunnen pakken?

We hadden er anders minstens 20 gepakt.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Zou wel netjes zijn als kakaka die 9 terug zou geven en dan hun massa uitvoert om die 20 te pakken.
 
Reactiescore
1.454
@Magic jullie kunnen wel schijnheilig blijven doen, maar we weten allemaal dat KaKaKa hier achter zit. Dit is laag, zelfs voor jullie standaard...

@Re-Or ik hoop dat jullie KaKaKa de komende weken helemaal kapot gaan edelen.
 
Reactiescore
1.454
Als onze kapotte clears terug levend worden gemaakt mss

Leuk joh, eisen stellen wanneer jullie zo’n lage actie uitvoeren en er op betrapt worden. Als jullie die dorpen terug geven en een NAP voor een aantal dagen geven dan handelen jullie nog enigsinds moreel. Ik bedoel, gelukkig hebben alle troepen van lord-michiel het wel overleeft, dus je argument is uberhaupt niks waard...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.062
Ik heb vanuit verschillende eerlijke bronnen binnen kakaka gehoord dat hun erachter zitten. Jullie kunnen schijnheilig blijven doen, maar dit is echt diep en diep triest. Wss was jullie bedoeling hem later aangeven, maar was die eerder dan geplanned gebanned.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Fijn dat jullie deze wereld voor de fun spelen maar tegelijkertijd wel de wereld alleen maar willen vergallen.

Dit soort in en in smerige acties horen in de top 10 trieste stabs. Iemand zo een ban aansmeren na t gooien van zoveel edels is echt t laagste van t laagste.

Ik hoop dat de hele tw community dit mee krijgt en nooit meer in zee gaat met ook maar iemand van t groepje kakaka ;)
 

DeletedUser79877

Guest
Geef me 1 goeie reden waarom je dit zou doen midden tijdens een massa... bewijs is er niet dus niet vingers wijzen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208

DeletedUser78889

Guest
Ik heb vanuit verschillende eerlijke bronnen binnen kakaka gehoord dat hun erachter zitten. Jullie kunnen schijnheilig blijven doen, maar dit is echt diep en diep triest. Wss was jullie bedoeling hem later aangeven, maar was die eerder dan geplanned gebanned.

Als je bewijs had stond dat hier wel dus nice try :D

Om een aanvalbare ban te forceren?

Was een niet aanvalbare ban wat dus onze massa heeft verpest
 

DeletedUser78889

Guest
Ik vind het toch maar heel toevallig dat dit samen gebeurd met de delete van the unknown , ipv ons de schuld te geven mss eens kijken of die persoon niks ermee te maken heeft? ;) Of is het soms onze schuld dat zijn acc grijs is?
 
Bovenaan