Top/Flop Stammen

DeletedUser73162

Guest
Ah jk zie het duidelijke recruit to win actie vwnuit enix, heel laf eerr
 
Reactiescore
831
Meh vind het redeneren van de 'topstammen' qua recruits echt zielig.
'Wij recruiten omdat Bellum anders de wereld wint' -Infect
''Wij recruiten omdat Infect nu veel spelers heeft gerecruit' - Bellum

Vergeet niet dat deze wereld makkelijk 360 dagen gaat duren. Dat ongeduldig recruit is niet verstandig als je het mij vraagt.
 

DeletedUser73162

Guest
Waarom 360 dagen, das een hele cirkel maar geen hele jaar, heel raare redenering.
 
Reactiescore
489
Meh vind het redeneren van de 'topstammen' qua recruits echt zielig.
'Wij recruiten omdat Bellum anders de wereld wint' -Infect
''Wij recruiten omdat Infect nu veel spelers heeft gerecruit' - Bellum

Vergeet niet dat deze wereld makkelijk 360 dagen gaat duren. Dat ongeduldig recruit is niet verstandig als je het mij vraagt.

Moet je mij ff vertellen wat er niet tacktisch is aan deze rimrecruit die uiteindelijk mss een kleine strook richting core krijgt?
 

DeletedUser72803

Guest
Na Rise Against recruit Bellum nu alweer een speler die ze ook gewoon weg hadden kunnen edelen. Misschien kunnen jullie alvast beginnen met het rekruteren van Infect want anders moeten jullie daar in de toekomst nog oorlog mee voeren! :eek: Lijkt me een sterke tactische zet om de gehele wereld onder controle te krijgen.
 
Reactiescore
1.367
Na Rise Against recruit Bellum nu alweer een speler die ze ook gewoon weg hadden kunnen edelen. Misschien kunnen jullie alvast beginnen met het rekruteren van Infect want anders moeten jullie daar in de toekomst nog oorlog mee voeren! :eek: Lijkt me een sterke tactische zet om de gehele wereld onder controle te krijgen.

Het is ook een tactische zet om sneller onze rim schoon te vegen en eerder klaar te zijn voor de echte oorlog dan reor.
Verder zijn de spelers prima, en past hij mooi in het cluster dus waarom niet
 

DeletedUser70476

Guest
Na Rise Against recruit Bellum nu alweer een speler die ze ook gewoon weg hadden kunnen edelen. Misschien kunnen jullie alvast beginnen met het rekruteren van Infect want anders moeten jullie daar in de toekomst nog oorlog mee voeren! :eek: Lijkt me een sterke tactische zet om de gehele wereld onder controle te krijgen.

Waarom zou je nu edels en tijd verspillen aan de rim terwijl re-or direct aan je grenst? Het gebied met het meeste front is(was) een van de dunste stukken van bellum en met deze recruit hebben ze dat prima opgelost. Deze speler kan nu dus heel makkelijk als safe functioneren.
 
Reactiescore
489
Waarom zou je nu edels en tijd verspillen aan de rim terwijl re-or direct aan je grenst? Het gebied met het meeste front is(was) een van de dunste stukken van bellum en met deze recruit hebben ze dat prima opgelost. Deze speler kan nu dus heel makkelijk als safe functioneren.

Speel jij in Bellum? :eek:
 

DeletedUser73162

Guest
Hoe recruit je in 1x een stam dood:

ghDrK1Z.png
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan