Top/Flop Stammen

Reactiescore
376
De gemiddelde speler die pp gebruikt gebruikt veel minder dan 20k ik gok meer richting de 5k. Maar natuurlijk heb je een heel klein percentage spelers die inderdaad honderden euros uitgeven.
Het zal inderdaad eerder richting de 5-10k uitgaan dan 20k, deze wereld dan.
 

DeletedUser73642

Guest
De gemiddelde speler die pp gebruikt gebruikt veel minder dan 20k ik gok meer richting de 5k. Maar natuurlijk heb je een heel klein percentage spelers die inderdaad honderden euros uitgeven.
Het ging ook over de gemiddelde pp abuser he :p Een pp gebruiker zou inderdaad zo'n 5k zijn, beetje GS boosten, treintje kopen van de markt en klaar.

Abusers spammen er op los, en als je nagaat dat je aan het begin stadium 100pp nodig hebt voor 2-3k gs ( later voor 5-7/8 ) kan je de rest zelf wel invullen
 

DeletedUser79644

Guest
Ik schat dat de gemiddelde ook wel aan rond de 5K zit, waarschijnlijk iets minder. Maar de echte 'toppers' van W63 (top 10 à 15) zitten gegarandeerd al aan 100K.

Moeten zij weten hoor. Denk dat deze wereld wel één van de slechtste qua instellingen is die TW.nl ooit heeft gekend. Om daar dan je maandloon aan te spenderen... :rolleyes:
 

Deleted User - 487920325

Guest
Ik sta in die top 10 a 15 en ik heb ongeveer 15k gespendeerd, die mij letterlijk geen cent hebben gekost
 
Reactiescore
831
Het ging ook over de gemiddelde pp abuser he :p

Ik veronderstel wel dat hij gewoon de gemiddelde pp gebruiker bedoelde. Als we al ergens een lijn moeten trekken tussen een gebruiker en een abuser dan maken we het wel erg moeilijk voor onszelf. De kleine percentage abusers die echt voor rank 1 gaan gebruiken dan rond de 20/30k early game lijkt mij, als ze echt slim zijn hebben ze nog over om daarna events te abusen.
 
Reactiescore
376
Ik schat dat de gemiddelde ook wel aan rond de 5K zit, waarschijnlijk iets minder. Maar de echte 'toppers' van W63 (top 10 à 15) zitten gegarandeerd al aan 100K.

Moeten zij weten hoor. Denk dat deze wereld wel één van de slechtste qua instellingen is die TW.nl ooit heeft gekend. Om daar dan je maandloon aan te spenderen... :rolleyes:
100k (nu al, of gewoon over de gehele wereld) is echt een ridicuul getal wat niet mogelijk is en ik zou er bijna mijn hand voor in het vuur steken dat dat niet eens kan. Verdere uitleg over efficiënt pp-gebruik, kan je navragen bij @Single Malt
 

Deleted User - 487776907

Guest
100k (nu al, of gewoon over de gehele wereld) is echt een ridicuul getal wat niet mogelijk is en ik zou er bijna mijn hand voor in het vuur steken dat dat niet eens kan. Verdere uitleg over efficiënt pp-gebruik, kan je navragen bij @Single Malt

HAHAHAHA 100k PP en in de lullige top 15. God dan doe je iets verkeerd. Dat is een beetje als professioneel vuurwerk halen en het vervolgens afsteken en in het water gooien, want dan komt er zon mooie plons vanaf. Met 30k efficiënt spenderen sta je met kop en schouders 1e ;)

Verder is 100k pp erdoorheen jagen makkelijk te doen hoor :oops:
 
Reactiescore
310
Ik schat dat de gemiddelde ook wel aan rond de 5K zit, waarschijnlijk iets minder. Maar de echte 'toppers' van W63 (top 10 à 15) zitten gegarandeerd al aan 100K.

Moeten zij weten hoor. Denk dat deze wereld wel één van de slechtste qua instellingen is die TW.nl ooit heeft gekend. Om daar dan je maandloon aan te spenderen... :rolleyes:

Haha 100k? Dacht het niet he
 
Reactiescore
524
Je hebt 19K punten terwijl het maximum aantal punten van een non-abuser nu ongeveer op 4K zou zitten. 5-6K als je een AH rush deed en al een extra dorpje zou hebben. Dus jij hebt 3 tot 4x zoveel punten en het is nog maar week 2. Ja zal inderdaad allemaal wel nog meevallen :rolleyes:.

Een non-abuser kan indien die goed gestart is al veel meer punten hebben dan die 4k die je denkt.
Als ik naar mezelf kijk (7k pnt) heb ik naast mijn dorpje uitbouwen ook 10k PP gefarmd en de munten voor een treintje.
 

DeletedUser71723

Guest
Een non-abuser kan indien die goed gestart is al veel meer punten hebben dan die 4k die je denkt.
Als ik naar mezelf kijk (7k pnt) heb ik naast mijn dorpje uitbouwen ook 10k PP gefarmd en de munten voor een treintje.

Jij beweerd er nog nog geen pp te hebben ingestoken?
Onmogelijk dat je nu al 7,2k dorp hebt zonder gs te kopen...
 

DeletedUser71723

Guest
Ik zeg nu netto 10k PP meer te hebben dan bij de start. Dat is iets anders anders er geen PP te hebben gestopt ;)
Ahja, maar dat is iets anders he, rene heeft het over het puntenaantal dat je zou hebben zonder gs te kopen etc.
 
Bovenaan