Top/Flop Stammen

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Reactiescore
524
Je kan wel merken dat je gewend bent aan spelen met Jannes, de hele ''ik heb toch een stam want ik zit in een stam met 2 leden'' ding is Jannes op elke wereld :p.

En hem kennende join je dan straks zodra t heet word toch ineens wel een stam

Op de manier waarop je het formuleert klopt het wat ik zeg alleen je bedoelt het op een andere manier.

Gelukkig hoef je geen deel uit te maken van een 'top'-stam om enige invloed te hebben op het wereldverloop.
Daarnaast weet je ook niet met welk doel ik hier nog speel. Wereldwinsten ed boeien me verder vrij weinig, het gaat me meer om de manier waarop.

Of ik wel/niet in mijn huidige stam blijf of dat ik besluit om bij een andere stam een solli in te dienen zal mijn eigen keuze blijven en wie weet gaat er binnenkort al wat veranderen. ;)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Op de manier waarop je het formuleert klopt het wat ik zeg alleen je bedoelt het op een andere manier.

Gelukkig hoef je geen deel uit te maken van een 'top'-stam om enige invloed te hebben op het wereldverloop.
Daarnaast weet je ook niet met welk doel ik hier nog speel. Wereldwinsten ed boeien me verder vrij weinig, het gaat me meer om de manier waarop.

Of ik wel/niet in mijn huidige stam blijf of dat ik besluit om bij een andere stam een solli in te dienen zal mijn eigen keuze blijven en wie weet gaat er binnenkort al wat veranderen. ;)

Tuurlijk, goed recht heb je, zo bedoel ik t ook niet ;d. Als je geen band met Reor hebt snap ik niet dat Reor nog geen mass heeft gegooid. Dus ga er van uit dat je close bent met Reor of Kakaka.

En anders wacht je tot we door Reor gebeukt zijn en solli je bij de beste stam van 63 :oops:
 

DeletedUser73162

Guest
Tuurlijk, goed recht heb je, zo bedoel ik t ook niet ;d. Als je geen band met Reor hebt snap ik niet dat Reor nog geen mass heeft gegooid. Dus ga er van uit dat je close bent met Reor of Kakaka.

En anders wacht je tot we door Reor gebeukt zijn en solli je bij de beste stam van 63 :oops:

Moeten eerst die NAP's opgezegd worden :eek:
 
Reactiescore
1.367
kak top!

Nummer 2!
 
Reactiescore
1.367
Danny wat er ook gebeurd op w63 onthoud dat ook echt niemand respect voor je heeft.

tis er jochie, valt je plannetje in duigen?

Trouwens jullie kennen allemaal mijn naam en eerlijk gezegd weet ik niet wie jullie zijn, zegt genoeg :)
 
Reactiescore
831
'als je anti kata bent dan is je enigste optie kakaka te verlaten' - Danny

dus als jij anti R2W bent en letterlijk een gezonde wereld naar de kloten brengt dan zou jij nu Bellum verlaten. Maar daar ben je veel te hypocriet voor natuurlijk.

31 miljoen punten zijn jullie nu met slaafjes erbij, en dat is zonder de externe dingen dat jullie hebben gedaan zoals Red Sky, Duce en Pils een 360° front te geven. Daarnaast hadden jullie nog geen 24u geleden opgegeven om niet te recruiten uit Reor.

0% zelfrespect hebben jullie
 
Bovenaan