Top/Flop Stammen

DeletedUser73162

Guest
Er zijn misschien NAP's gelegd tussen spelers van ReOr en Bellum, maar dit is niet voor de gehele stammen vastgelegd.
Waarom zou ik mezelf willen vastleggen? :p

Waarom zou een speler van bellum een NAP met een speler van re-or willen, laf gedoe, eerst de halve wereld recruiteren en erna ook nog NAPs sluiten met de enige potentiele tegenstander.
 
Reactiescore
382
Waarom zou een speler van bellum een NAP met een speler van re-or willen, laf gedoe, eerst de halve wereld recruiteren en erna ook nog NAPs sluiten met de enige potentiele tegenstander.
Daarom dat ik dat ook niet heb. Volgens mij gaat het de rest om safe/rim veilig te stellen i dunno :p
Iig kunnen wij binnenkort lekker gaan vlammen :cool:
 

DeletedUser79858

Guest
Is een goeie! Zal het in de groep gooien.

is helemaal geen goeie. Beetje voorstellen om mij te internen.

trouwens, binnen de stam is besproken dat men op individuele basis naps met andere spelers kan afsluiten. Bellum zelf werkt niet niemand samen (mb uitgezonderd)

Geloof overigens ook niet dat er spelers zijn met een nap met Re-Or ... in ieder geval niet dat ik ervan weet
 

DeletedUser73162

Guest
is helemaal geen goeie. Beetje voorstellen om mij te internen.

trouwens, binnen de stam is besproken dat men op individuele basis naps met andere spelers kan afsluiten. Bellum zelf werkt niet niemand samen (mb uitgezonderd)

Geloof overigens ook niet dat er spelers zijn met een nap met Re-Or ... in ieder geval niet dat ik ervan weet

Er zijn wel degelijk NAPs tussen bellum en re-or spelers ;)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Er zijn wel degelijk NAPs tussen bellum en re-or spelers ;)

Noem ze maar eens op dan want er waren twee en beide zijn niet meer :p.

Dat er een goede verstandshouding is is wel degelijk waar, dat komt vooral omdat jij en Benji je als debielen gedroegen in de kata afspraken chat waardoor Reor en Bellum het goed konden vinden, vooral in t feit dat we KaKaKa niet konden uitstaan en het eens waren. Maar een samenwerking is er niet...

Cookiemonster had een NAP met Gnome aangezien die in tentamen periode zat en solo speelde.
 

DeletedUser80001

Guest
Haha zieke noobs bij bellum. Het enige deftige front wordt een nap. Wat een trieste figuren zijn jullie, alles er aan doen om geen tegenstand te krijgen. Mss kunnen jullie aan inno vragen of ze de naam willen veranderen naar tribal want de war halen jullie er toch uit noobs
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Haha zieke noobs bij bellum. Het enige deftige front wordt een nap. Wat een trieste figuren zijn jullie, alles er aan doen om geen tegenstand te krijgen. Mss kunnen jullie aan inno vragen of ze de naam willen veranderen naar tribal want de war halen jullie er toch uit noobs

Lekker doordachte opmerking, staat net dat 1 speler mogelijk een nap heeft met 1 speler uit Reor. Weet niet hoor maar vgm fronten er momenteel nog 2 spelers met Reor en 3 spelers met 5 tegels niemandland er nog tussen.

Daarbij werkt een nap van twee kanten, dat wij van de top 10 wel 7 spelers hebben, als stam minder spelers hebben dan kakaka of reor in combinatie met 50% rim van de wereld laat gwn zien dat onze prioriteiten voor midgame goed liggen. Zo creeer je een mega voordeel als je endgame in gaat integenstelling tot de andere stammen die door hun beleid en verkeerd rekruten gewoon een slechte ligging hebben ;).
 

DeletedUser73162

Guest
Lekker doordachte opmerking, staat net dat 1 speler mogelijk een nap heeft met 1 speler uit Reor. Weet niet hoor maar vgm fronten er momenteel nog 2 spelers met Reor en 3 spelers met 5 tegels niemandland er nog tussen.

Daarbij werkt een nap van twee kanten, dat wij van de top 10 wel 7 spelers hebben, als stam minder spelers hebben dan kakaka of reor in combinatie met 50% rim van de wereld laat gwn zien dat onze prioriteiten voor midgame goed liggen. Zo creeer je een mega voordeel als je endgame in gaat integenstelling tot de andere stammen die door hun beleid en verkeerd rekruten gewoon een slechte ligging hebben ;).

Of je zoekt de confrontatie om de wereld nog iets van leuk te maken :')
 
Reactiescore
1.367
Of je zoekt de confrontatie om de wereld nog iets van leuk te maken :')

eerst alle trash stammen wegspelen is leuker voor ons :)
 
Reactiescore
1.367
Om erna gemakkelijk de winst te pakken? Lijkt me inderdaad zeer leuk.

reor vs bellum lijkt me inderdaad leuk, zonder kata/cf/account verkoop stammen:)
 

DeletedUser79858

Guest
Ik vind het prachtig om te zien dat jullie met bovenstaande opmerkingen erkennen dat Bellum als stam de juiste beslissingen heeft genomen in zowel recrutebeleid als edelrichtingen. We hebben het zelfs zoveel beter gedaan als andere stammen dat het blijkbaar nodig is om er over te klagen.

Uiteraard spelen wij als stam het spel om er met de winst vandaar te gaan, en dan liefst ook nog op een manier dat alle stamleden zo veel mogelijk plezier er in hebben.

Het is overigens vast al eens eerder benoemd, maar wij hebben in onderling overleg besloten de stam op 10 leden te houden om het voor ons als stam leuk te houden. Daar ligt voor ons de balans tussen "spelen om te winnen" en "plezier hebben in een potje TW" Denk je nu echt dat we ook maar enig probleem zouden hebben om nog 5 goede accounts toe te voegen aan de stam als we dat zouden willen?

Wij zijn tevreden met hoe het gaat, hebben plezier in het spelen van het spel en de stam staat als een huis!

Voel je vrij om een andere mening te hebben, maar wees niet zo hypocriet om hem ons op te gaan dringen door een tranendal/klaagzang op het AF te gaan plaats.
 

DeletedUser73162

Guest
Bellum durft re-or niet aan te vallen omdat ze bang zijn voor het monster in de rim van re-or
 
Bovenaan