Top/Flop Stammen

DeletedUser57377

Guest
Nou toch maar even het algemeen forum op hiervoor.

Ik ben geen slaaf die alles doet wat jullie zeggen, als ik bepaalde edels niet wil sturen dan heb ik daar het recht toe. Daarnaast gaat dreigen met internen mij te ver. Jullie zijn aardige gasten, maar zolang jullie niet met oprechte excuses komen en een plan voor de toekomst ga ik er alles aan doen om het jullie lastig te maken.
 

DeletedUser73162

Guest
Nou toch maar even het algemeen forum op hiervoor.

Ik ben geen slaaf die alles doet wat jullie zeggen, als ik bepaalde edels niet wil sturen dan heb ik daar het recht toe. Daarnaast gaat dreigen met internen mij te ver. Jullie zijn aardige gasten, maar zolang jullie niet met oprechte excuses komen en een plan voor de toekomst ga ik er alles aan doen om het jullie lastig te maken.

Ga nou niet ook op het AF huilen, leer eerst maar eens guides te gebruiken en TW te spelen. Doei
 

DeletedUser78889

Guest
Martijn zou nooit in kakaka mogen , enkel mensen die het enige echte kakaka bloed door hun aders hebben stromen zijn welkom. Martijn zijn aders stromen geen bloed meer want die zijn allemaal geblokkeerd door zijn vettig eten.
 

DeletedUser69389

Guest
Is Kakaka ondertussen al eerlijk voor hun acties uitgekomen? Of blijven ze zo hypocriet bezig?
 

DeletedUser78889

Guest
Kakaka staat op delete ( op hier en daar een enkeling na. )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan