Top/Flop Stammen

DeletedUser78889

Guest
Als wij een ban willen aansmeren dan hadden we wel meer dan deze paar dorpjes :D
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
2.064
Gelukkig weet ik dat jullie het waren, en ik heb de screens wel. Maar uit respect naar die gasten, ga ik ze hier niet posten. Jullie weten zelf ook dat jullie het waren. Mij maakt het niet uit.
 

DeletedUser78889

Guest
Gelukkig weet ik dat jullie het waren, en ik heb de screens wel. Maar uit respect naar die gasten, ga ik ze hier niet posten. Jullie weten zelf ook dat jullie het waren. Mij maakt het niet uit.

Ik heb ook screens dat michiel het zelf was maar uit respect naar hem ga ik dit niet posten. Maakt mij toch niet uit
 

DeletedUser78931

Guest
Ik heb ook screens dat Angela merkel Polen en Frankrijk wil veroveren maar uit respect naar Angela ga ik ze niet posten. :engel:
 

DeletedUser77658

Guest
Weejow gaan jullie vechten?

ycth1x.gif
 

DeletedUser79670

Guest
Account Unknown en account lord michiel staan totaal los van elkaar.
waarom alles zo zwart wit zien als grijs ook een mooie kleur is.
;)
 

DeletedUser79516

Guest
Voor het algemeen belang misschien handig als betreffende mod (of andere MOD) het even opheldert, neem aan dat de report ergens vandaan kwam.
 

DeletedUser78889

Guest
Support is al lang op de hoogte ;) Zagen dit al lang aankomen.

Laat natuurlijk in een keer zien dat re-or zich verlaagt naar het niveau waar ze ons van beschuldigen :D Mooi dat mensen hun ware aard laten zien hier.
 

DeletedUser77658

Guest
Het laagste van het laagste noemt men dit haha.
Stel dat Kakaka hier niet achter zit (wat ik ook degelijk geloof) ga je toch niet net hetzelfde doen vanuit Re-Or terwijl je zelf zo hard hebt zitten haten en dergerlijke...
 

DeletedUser78889

Guest
Ze hebben onze accounts te koop gezet omdat ze nog steeds in de illusie zijn dat wij Michiel hebben gebanned :p Op zich wel grappig dat re-or zigh verlaagt naar het niveau waar ze de hele dag al over klagen en zagen. Gelukkig zullen wij als kakaka zijnde het goede voorbeeld geven en de mods hun werk laten doen ;)
 
Bovenaan