Top/Flop Stammen

Reactiescore
2.062
Het is vooral triest dat jullie denken dat michiel hier achter zat
 
Reactiescore
2.062
Nee ze weten zelf wel beter
 
Reactiescore
742
heey luitjes...

ban van michiel is niet met opzet gedaan door michiel zelf, maar de ban was daadwerkelijk opzettelijk. helemaal als je goed naar de site kijkt waar het acc op gezet is. het is snel afgeraffeld waardoor er een paar foutjes zijn gemaakt.

hierbij een foto die gebruikt is op de site (waar het acc te koop stond)

https://cdn.discordapp.com/attachments/484051749737594882/507212444658302976/foto.png

hierbij een foto van het echte dorp zonder dat die bewerkt is (nu kun je zeggen van is bewerkt bel me Jelle#4504 laat ik het zien)

https://cdn.discordapp.com/attachments/484051749737594882/507213365303836672/unknown.png

als je deze 2 goed vergelijkt zie je meteen heen hoop laten we beginnen met de schuilplaats waar is die heen op de foto? ineens verdwenen (kom hier later opterug)
daarnaast zijn de coords het zelfde (510|440) bij beide foto's nu zie je dat de beide dorpen een andere C hebben eentje ligt in C44 andere in C45 als je even op de kaart bekijkt weet ik toch echt zeker dat 510|440 in C45 ligt en niet in C44.
daarbij klopt het punten aantal niet op de fake foto daar ishet punten aantal 9955 andere screen is 9950 (9950 klopt) het dorp 005 van michiel is nooit 9955 geweest (als ik TW stats mag geloven)

http://nl.twstats.com/nl63/index.ph...urce=nl&utm_medium=village&utm_campaign=dsref


daarbij kun je denken van ach wie zou dit doen? nou als je even in C44 gaat kijken voor de lol.

http://nl.twstats.com/nl63/index.ph...ntrex=500&centrey=500&fill=000000&grid=1&kn=1

C44 ligt dus zowat heel KAKAKA hierbij zeg ik niet dat het KAKAKA is, maar aangezien de massa van KAKAKA kwam en er al edels in NB aankwamen (zoals ik de rapportjes zag) zie ik dat KAKAKA hiermee het meeste aan hebben


ik snap ook niet waarom de mods hier zelf niet achter kunnen komen en maar gewoon op de BAN knop rammen, dit kost namelijk een account die er gewoon prima bij lag die door deze ellende het nog moeilijk gaat krijgen, indien de mods even 10 min research hadden gedaan waren ze er achter dat het fake was en kon ik vannacht gewoon easy deffen tegen kakaka want veel stellen ze niet voor :D



maar goed ban onterecht en is al weer ingetrokken..


Jelle
 

DeletedUser73162

Guest
C44 ligt dus zowat heel KAKAKA hierbij zeg ik niet dat het KAKAKA is, maar aangezien de massa van KAKAKA kwam en er al edels in NB aankwamen (zoals ik de rapportjes zag) zie ik dat KAKAKA hiermee het meeste aan hebben


ik snap ook niet waarom de mods hier zelf niet achter kunnen komen en maar gewoon op de BAN knop rammen, dit kost namelijk een account die er gewoon prima bij lag die door deze ellende het nog moeilijk gaat krijgen, indien de mods even 10 min research hadden gedaan waren ze er achter dat het fake was en kon ik vannacht gewoon easy deffen tegen kakaka want veel stellen ze niet voor :D



maar goed ban onterecht en is al weer ingetrokken..

Dus omdat kakaka aanvallen had lopen en het bericht fake was komt dat van kakaka? Lijkt me een iets te simpele conclusie die totaal niet getrokken mag worden na deze 2 feiten.
 
Reactiescore
742
Dus omdat kakaka aanvallen had lopen en het bericht fake was komt dat van kakaka? Lijkt me een iets te simpele conclusie die totaal niet getrokken mag worden na deze 2 feiten.

als je goed leest zeg ik niet dat het KAKAKA is en geef ik alleen dingen die ik heb gevonden om mijn menig te versterken.

daarnaast had ik graag tegen KAKAKA gedefft echt slecht getimed allemaal
 

DeletedUser70476

Guest
Toch wel mooi dat dit de zoveelste keer is dat KaKaKa loopt te roeptoeteren op het AF naar anderen en nu juist de schijn tegen hun is.
 

DeletedUser73162

Guest
als je goed leest zeg ik niet dat het KAKAKA is en geef ik alleen dingen die ik heb gevonden om mijn menig te versterken.

daarnaast had ik graag tegen KAKAKA gedefft echt slecht getimed allemaal

De lopende aanvallen waren inderdaad niet goed gedeft, omdat het de bedoeling was de hele nacht door te sturen en niet enkel dit kleine aantal aanvallen. Lijkt me toch logisch dat we niet op zulk laag niveau aanvallen ;)
 
Reactiescore
524
Je insinueert toch behoorlijk dat Kakaka hierachter zit terwijl ik me niet kan voorstellen hoe dit in combinatie met de timing van hun aanvallen op jou in hun kan werken.

Ik kan op Re-Or op de kaart markeren, en wat blijkt: ze liggen voor 1/3e in C44 :eek:

Zelfs jullie trol genaamd unknown lag er, misschien was dit wel een geplande aanval vanuit die hoek :rolleyes:
 

DeletedUser78889

Guest
Wel grappig dat jullie ons de schuld niet geven maar ik zowat elke 5 minuten een bericht krijg dat ik het geweest ben :eek:
 

DeletedUser73162

Guest
als ik jullie hier de schuld ga geven komt KAKAKA army eraan met 10 fake acc's het wellus nietus spelletje spelen en daar heb ik geen tijd en geen zin in.

Kom dan tenminste met bewijs dat we erachter zitten want dit is gewoon slap gelul en met de vinger wijzen zonder bewijs.
 

DeletedUser73162

Guest
Deden jullie niet precies hetzelfde een paar uur geleden door michiel te beschuldigen van een opzettelijke ban?

Ja wat denk je dan, als we onze massa niet kunnen gooien door een ban is dat de eerste reactie. Lijkt me niet heel vreemd.
 
Reactiescore
742
Kom dan tenminste met bewijs dat we erachter zitten want dit is gewoon slap gelul en met de vinger wijzen zonder bewijs.

ik geef bewijzen dat het fake is. ik beredeneer alleen iets en daarmee versterk ik mijn mening. daarbij zeg ik in mijn post dat het een fake post is meer zeg ik toch niet? voor een mening te versterken heb je niet altijd bewijzen nodig.

kan jij bewijzen dat michiel het opzettelijk heeft gedaan dan? nee lijkt mij ook waarom zie ik daar dan ook meerdere posts over?


waar blijven die paar fake acc's duurt met net iets te lang...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser70476

Guest
Ja wat denk je dan, als we onze massa niet kunnen gooien door een ban is dat de eerste reactie. Lijkt me niet heel vreemd.

Is zeker niet vreemd, maar je doet dus precies hetzelfde waarvan je nu iemand anders beschuldigt, en dat is redelijk krom.
 
Bovenaan