Top/Flop Stammen

DeletedUser79670

Guest
Typische newgen/noob verklaring. Je weet net zo goed als ik dat je laten internen terwijl je frontpage staat echt niet normaal is en waarschijnlijk niet vrijwillig gedaan word. Een echte man zegt daar gewoon nee tegen.

hahahaha zegt meer over jou om zo'n zielige post te zetten mede dit niet vrijwillig zou zijn.

jou naam zegt alles ook .
Zuur <--> citroen <--> Zuur
 

DeletedUser79670

Guest
Dikke noobs die pp abusen en non stop internen / fuseren om toch maar een hoger rang vast te houden moeten hier maar lekker oprotten. Wij zijn vrij om hier commentaar te geven op jullie belachelijke manier van spelen.

giphy.gif

Commentaar geven ja maar dit dient nog steeds met het nodige respect naar elkaar toe te gebeuren.
Jammer dat de forummods zo laks zijn geworden tegenover jaren terug.
 
Reactiescore
831
hahahaha zegt meer over jou om zo'n zielige post te zetten mede dit niet vrijwillig zou zijn.

jou naam zegt alles ook .
Zuur <--> citroen <--> Zuur

Naam komt eigenlijk van mijn oude passie voor Chemie. Ben duidelijk een slim persoon en dat zie je ook ingame want ik zou me nooit laten internen als ik frontpage zou staan na pp abuse. Ik zou me al helemaal niet laten internen door een bende nietsnut renner noobs zoals The Unknown.
 

DeletedUser73657

Guest
Commentaar geven ja maar dit dient nog steeds met het nodige respect naar elkaar toe te gebeuren.
Jammer dat de forummods zo laks zijn geworden tegenover jaren terug.

Wij hebben respect voor mensen die respect verdienen :) Een bende pp noobs wat stabt , spioneerd en internt stelt niets voor. Jullie beseffen dat jammer genoeg zelf niet dus moeten wij dat maar duidelijk maken :)
 

DeletedUser73162

Guest
hahahaha zegt meer over jou om zo'n zielige post te zetten mede dit niet vrijwillig zou zijn.

jou naam zegt alles ook .
Zuur <--> citroen <--> Zuur

Weet je wat pas zielig is? In een stam zitten met allemaal stabbers die spionnen en alle mogelijke middelen gebruiken om te winnen!!!!!
 

DeletedUser79670

Guest
iedereen staat vrij om alle middelen te gebruiken die tribalwars aanbied.
als dit PP gebruik is of iets anders maakt totaal niet uit.
PP systeem kan je een beetje vergelijken als aandelen en als je het slim aanpakt haal je er meer uit dat je er zelf hebt ingestoken.
dus als je echt zo slim zou zijn gebruik je zelf dit systeem op de juiste manier.
Stabbers en spionnen is al in gebruik van wanneer tribalwars zijn eerste wereld online heeft gezet dus echt wel achterhaald en dom om dit te blijven gebruiken als argument en zekers als dit zou gebasseerd zijn op vermoedens maar geen echte feiten.
 

DeletedUser79722

Guest
Gelieve dan njet te gaan wenen als ik al je dorpjes naar 26p kata he?
 

DeletedUser73657

Guest
iedereen staat vrij om alle middelen te gebruiken die tribalwars aanbied.
als dit PP gebruik is of iets anders maakt totaal niet uit.
PP systeem kan je een beetje vergelijken als aandelen en als je het slim aanpakt haal je er meer uit dat je er zelf hebt ingestoken.
dus als je echt zo slim zou zijn gebruik je zelf dit systeem op de juiste manier.
Stabbers en spionnen is al in gebruik van wanneer tribalwars zijn eerste wereld online heeft gezet dus echt wel achterhaald en dom om dit te blijven gebruiken als argument en zekers als dit zou gebasseerd zijn op vermoedens maar geen echte feiten.

Als dit je mening is waarom ben je dan tegen onze propaganda? Dat is toch ook een middel wat tribalwars ons aanbied?
 
Reactiescore
831
iedereen staat vrij om alle middelen te gebruiken die tribalwars aanbied.
als dit PP gebruik is of iets anders maakt totaal niet uit.
PP systeem kan je een beetje vergelijken als aandelen en als je het slim aanpakt haal je er meer uit dat je er zelf hebt ingestoken.
dus als je echt zo slim zou zijn gebruik je zelf dit systeem op de juiste manier.
Stabbers en spionnen is al in gebruik van wanneer tribalwars zijn eerste wereld online heeft gezet dus echt wel achterhaald en dom om dit te blijven gebruiken als argument en zekers als dit zou gebasseerd zijn op vermoedens maar geen echte feiten.

Het gaat niet om het PP, waarom zou je je laten internen door noobs als je zelf frontpage staat!!!!!
 

DeletedUser79670

Guest
Ik beledig je real life toch nergens? Ik zeg enkel dat je op tw gebied een retard bent.

punten zeggen totaal niks hoor het zijn de troepen die tellen.
staar je lekker blind op de top 25 binnen een maand kan dit compleet weer anders zijn.
wel jammer om te lezen dat je geen post kunt plaatsen zonder aangevallen te worden hier op het forum
 

DeletedUser73657

Guest
punten zeggen totaal niks hoor het zijn de troepen die tellen.

Ik heb gehoord dat als je dit op je profiel zet dat je in een keer 3x beter bent!!!

staar je lekker blind op de top 25 binnen een maand kan dit compleet weer anders zijn.
wel jammer om te lezen dat je geen post kunt plaatsen zonder aangevallen te worden hier op het forum

Ik zeg alleen maar dat jullie totaal geen kennis over tw hebben. Wat nu eenmaal een feit is. Als je daar niet tegen kan moet je maar van het forum wegblijven ;)
 

DeletedUser79670

Guest
je kent totaal mijn hele verleden op TW niet dus kan je er ook niet over oordelen.
 

DeletedUser73162

Guest
Ik heb gehoord dat als je dit op je profiel zet dat je in een keer 3x beter bent!!!



Ik zeg alleen maar dat jullie totaal geen kennis over tw hebben. Wat nu eenmaal een feit is. Als je daar niet tegen kan moet je maar van het forum wegblijven ;)

Die @White Feather snapt het wel hoor, die valt tenminste niet aan met punten!!!
 

DeletedUser70476

Guest
iedereen staat vrij om alle middelen te gebruiken die tribalwars aanbied.
als dit PP gebruik is of iets anders maakt totaal niet uit.
PP systeem kan je een beetje vergelijken als aandelen en als je het slim aanpakt haal je er meer uit dat je er zelf hebt ingestoken.
dus als je echt zo slim zou zijn gebruik je zelf dit systeem op de juiste manier.
Stabbers en spionnen is al in gebruik van wanneer tribalwars zijn eerste wereld online heeft gezet dus echt wel achterhaald en dom om dit te blijven gebruiken als argument en zekers als dit zou gebasseerd zijn op vermoedens maar geen echte feiten.
:redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface:

Als je dit zelf leest dan besef je toch hopelijk wel dat je best triest bent he?
 
Bovenaan