Top/Flop stammen

DeletedUser75339

Guest
Zijde 1:
Stammen: Dejavu
Zijde 2:
Stammen: Dante, TAX!, NP

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 99
Kant 2: 104
Verschil: 5

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 73
Kant 2: 14
Verschil: 59

chart


Na de (mislukte) massa door dante , tax en NP vorige week.
Heeft Dejavu deze week uitgehaald.
DJ0770 , Roeley85 en detonation van TAX! zijn weggespeeld
Aan de zijde van dante is the unknown weg ( en al gekickt) , bakkeshauwe bijna hetzelfde lot en redelijke schade bij maut en smoke&mirrors.
 

DeletedUser75339

Guest
Nu niet iets om zo trots op te zijn...

Omdat jouw account en andere GODS accounts daar aan het vv'en waren :rolleyes:?

Dante werd door sommigen aangewezen als de topstam dat wij tegen die alliantie nu toch wel significante winsten boeken vind ik toch wel het vermelden waard gezien onze ligging.
 
Reactiescore
3.576
Ik snap sws niet waarom Dante die andere noob stammen mee in hun oorlog stats zetten. Precies of ze dachten dat die de stats wat omhoog zouden trekken :p Echt dom,...
 

DeletedUser75339

Guest
wees blij dat dat niet gebeurt is.

Volgens wat ik gehoord had , hebben zowel abor als savior daar even de VV gehad .
Kan zijn dat ik verkeerd zit en dan zal ik de eerste zijn om dat toe te geven , maar na de vv van savior op pielemuis en de quote van fabian" dat elke vv tegen dejavu naar hem mag" , zou het me toch niks verbazen.

Begint toch meer en meer op dejavu vs the world te lijken deze wereld.
 
Reactiescore
3.576
Begint toch meer en meer op dejavu vs the world te lijken deze wereld.

Als ge een overmacht creëert in vergelijking met andere stammen op de wereld is dat het gevolg ja. Regel 1 bij het risken: Iedereen tegen de beste/grootste en dat de hele game volhouden. Dat verhoogt iedereen zijn kansen tot succes (buiten van degene die eerste staat).


Maar laten vooral niet op de feiten vooruitlopen. Verre maar echt verre van is atm Dejavu vs the world. Dus niet in de underdog gaan kruipen nu.
 
Reactiescore
735
Als wij daar gevvt hadden was het niet deze uitkomst idd. We hebben idd erg kortstondig vv van dj gehad. Heb hier zelf letterlijk niks op gedaan en was ook zo weer weg. Wat betreft dejavu vs de wereld valt dat allemaal reuze mee. Jullie hebben een kwantiteitsverschil gecreëerd door over de hele breedte vd wereld een stam te vormen en tot dusver wordt jullie weinig in de weg gelegd, wat gaat resulteren in een 10vs4 als het zo doorgaat. Dat zomaar laten gebeuren was ik niet van plan, maar tot dusver hebben wij niets spannends tegen jullie gedaan.

EDIT: Zie dat Jannes het volledig met me eens is
 

Deleted User - 2242732

Guest
Het blijft gewoon een enorm stomme actie en zo fucking jammer voor deze wereld.
Classic 1v1 opnieuw.
 

DeletedUser75339

Guest
Het blijft gewoon een enorm stomme actie en zo fucking jammer voor deze wereld.
Classic 1v1 opnieuw.

Ik kan wel instemmen met jannes zijn uitleg.

Join Jannes zijn stam en maak er een 1v1v1 van met underdogs dante en WH.
Je kan hier nu wel elke keer op ons afgeven , maar met je join ben je wel zelf ook rechtstreeks deel van het probleem . Daar in het zuiden/oosten ligt nog zoveel ruimte kan echt nog veel mee gebeuren.
 
Reactiescore
3.457
Volgens wat ik gehoord had , hebben zowel abor als savior daar even de VV gehad .
Kan zijn dat ik verkeerd zit en dan zal ik de eerste zijn om dat toe te geven , maar na de vv van savior op pielemuis en de quote van fabian" dat elke vv tegen dejavu naar hem mag" , zou het me toch niks verbazen.

Begint toch meer en meer op dejavu vs the world te lijken deze wereld.

https://gyazo.com/9733b4a06f1fc26202ad29c447ace7c3

Nog meer vragen hansje?
 
Reactiescore
310
Als wij daar gevvt hadden was het niet deze uitkomst idd. We hebben idd erg kortstondig vv van dj gehad. Heb hier zelf letterlijk niks op gedaan en was ook zo weer weg. Wat betreft dejavu vs de wereld valt dat allemaal reuze mee. Jullie hebben een kwantiteitsverschil gecreëerd door over de hele breedte vd wereld een stam te vormen en tot dusver wordt jullie weinig in de weg gelegd, wat gaat resulteren in een 10vs4 als het zo doorgaat. Dat zomaar laten gebeuren was ik niet van plan, maar tot dusver hebben wij niets spannends tegen jullie gedaan.

EDIT: Zie dat Jannes het volledig met me eens is

komt goed schatje
 
Reactiescore
735
Ik kan wel instemmen met jannes zijn uitleg.

Join Jannes zijn stam en maak er een 1v1v1 van met underdogs dante en WH.
Je kan hier nu wel elke keer op ons afgeven , maar met je join ben je wel zelf ook rechtstreeks deel van het probleem . Daar in het zuiden/oosten ligt nog zoveel ruimte kan echt nog veel mee gebeuren.

Wat een onzin, moeten we hier ook maar met elkaar gaan strijden en het jullie nog makkelijker maken als lachende 3e of wat is het idee?:')
 
Bovenaan