Top/Flop stammen

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Calm your tits, bud. Wel bijzonder hoe ik gerekt kan zijn als ik op dat moment niet eens meer actief speelde. Gezien je reactie doet je falen op Repel ergens toch wel pijn, sterkte m’n jonge.

Denk niet dat er iemand is die claimt dat Repel faalt.
 

DeletedUser79332

Guest
Denk niet dat er iemand is die claimt dat Repel faalt.

Laat hem. Aandacht tekort nu Jannes niet meer reageert op hem.
Komt hier zeuren over een screen die niet juist zou kunnen zijn terwijl in zijn eigen topic er wel meer staan die op zijn minst net zo verdacht kunnen zijn...
 

DeletedUser78975

Guest
Denk niet dat er iemand is die claimt dat Repel faalt.
Begrijpend lezen is nog steed een issue voor jou, zie ik. Niemand zegt dat Repel faalt. Maar de leider van MP en Theo claimde dat na wat hoogspraak van jou jij toch verliezen lijdt ofwel jij faalt persoonlijk. Daar doelde ik op.

Laat hem. Aandacht tekort nu Jannes niet meer reageert op hem.
Komt hier zeuren over een screen die niet juist zou kunnen zijn terwijl in zijn eigen topic er wel meer staan die op zijn minst net zo verdacht kunnen zijn...
Mijn god, wat ben jij een mega kneus.:confused: Is dat het enige wat je kunt roepen (Rebecca en Stan een beetje papagaaien)? Één bericht over een screen classificeer jij als zeuren?

Even ter verduidelijking want jij begrijpt het niet helemaal. Jij post hier op het AF. Die A staat voor algemeen. Dus ook neutrale volgers lezen dit soort topics. Als je dan een screen post, mag ik gerust vaststellen dat het weinig zegt aangezien men niet de situatie voor de massa kent. Als jij je dan meteen daardoor aangevallen voelt, ligt het probleem bij jezelf.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Begrijpend lezen is nog steed een issue voor jou, zie ik. Niemand zegt dat Repel faalt. Maar de leider van MP en Theo claimde dat na wat hoogspraak van jou jij toch verliezen lijdt ofwel jij faalt persoonlijk. Daar doelde ik op.

Je moet niet alles zo serieus nemen haha. We kregen op een bepaald moment 120 binnenkomende edels oid. Dat ik dan in een pm zet dat ze allemaal op OK staan moet je niet serieus nemen haha. En ja die Theo, die kwam op skype stoer doen dat hij 6 wereldwinsten had (wow omg 6?!?!?!) en repel dus wel even ging weg spelen. Iedereen weet dat ik een goed potje trashtalken niet ga verliezen en dat heb ik hem toen ook even duidelijk gemaakt. Dat Repel dorpen verliest is niet gek. Het account krijgt van 4 spelers constant edels, deze 4 accounts zijn alle 4 groter dan Repel is. We doen ons best om Repel zo goed mogelijk te deffen maar 0 dorpen verlies is gewoon niet realistisch.
 
Reactiescore
2.064
Ten eerste, Repel krijgt niet constant edels van 4 accounts, whale en doske gooien soms edels, maar het zijn vooral runner en calli die edels sturen.
Ik heb volgensmij het gesprek al een beetje hier op het AF gezet, maar je lijkt er weer door over te gaan.
Koning van repelsteeltje en w62: Ik snap niet dat jullie denken dat er wat te halen valt, jullie lopen op heel het front dood, en gaan vrolijk door met aanvallen. Daarna ging jij me persoonlijk aanvallen, toen ik zei dat ik het er niet mee eens was. Ik zei ik heb meerdere CF"s en denk zeker wel dat ik meerdere dorpjes zou moeten kunnen pakken. Pim maakt mij hierna, meerdere keren zwart en doet net of ik zijn schoolvriendje ben. Heb hier geen zin om verder op in te gaan, aangezien het mij niks boeit.

Toen zei pim, ik mag toch wel even claimen dat er niks te halen valt bij mij, waarop ik reageer: ik speel tw voor de fun, speel het al meerdere jaren en heb een aantal wereldjes gewonnen en speel niet meer zo serieus als vroeger. Jij verdraaid dit helaas weer naar dat ik stoer kom doen en ik jou wel even weg kom spelen. Het is helaas dat ik geen skype screens meer op het AF mag gooien, maar jij verkondigd hier voor de zoveelste keer onzin.

Ik begon gewoon een normaal gesprek naar Pim, waarna hij mij later volledig zwart gaat maken, en er ook nog over gaat liegen over het AF. Je moet je schamen gast. Je gedraagt je als een jongetje van 15 jaar.
 

DeletedUser74846

Guest
Vind het altijd wel komisch hoe hier gereageerd wordt over slecht en goed deffen. De ene week als je zelf verliezen lijdt met 2k incommings dan is het slecht deffen en de andere week zijn het acceptabele verliezen. Het is bij de meeste maar net hoe het goed uitkomt. Ik denk dat met de vooraf behaalde CFs bij repel het logische is dat er verliezen zijn en normaal gesproken zouden dit ook zeker niet de laatste verliezen moeten zijn. Ik denk dat er behoorlijk goed gedeffed wordt daar maar dat de aanval ook weinig verkeerd doet. Kwestie van je tactiek qua edelen zo nu en dan wijzigen en dan ontstaan er vanzelf gaten waar je kan inspringen.

Prima gedeffed en offensief gezien ook weinig mis mee.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ten eerste, Repel krijgt niet constant edels van 4 accounts, whale en doske gooien soms edels, maar het zijn vooral runner en calli die edels sturen.
Ik heb volgensmij het gesprek al een beetje hier op het AF gezet, maar je lijkt er weer door over te gaan.
Koning van repelsteeltje en w62: Ik snap niet dat jullie denken dat er wat te halen valt, jullie lopen op heel het front dood, en gaan vrolijk door met aanvallen. Daarna ging jij me persoonlijk aanvallen, toen ik zei dat ik het er niet mee eens was. Ik zei ik heb meerdere CF"s en denk zeker wel dat ik meerdere dorpjes zou moeten kunnen pakken. Pim maakt mij hierna, meerdere keren zwart en doet net of ik zijn schoolvriendje ben. Heb hier geen zin om verder op in te gaan, aangezien het mij niks boeit.

Toen zei pim, ik mag toch wel even claimen dat er niks te halen valt bij mij, waarop ik reageer: ik speel tw voor de fun, speel het al meerdere jaren en heb een aantal wereldjes gewonnen en speel niet meer zo serieus als vroeger. Jij verdraaid dit helaas weer naar dat ik stoer kom doen en ik jou wel even weg kom spelen. Het is helaas dat ik geen skype screens meer op het AF mag gooien, maar jij verkondigd hier voor de zoveelste keer onzin.

Ik begon gewoon een normaal gesprek naar Pim, waarna hij mij later volledig zwart gaat maken, en er ook nog over gaat liegen over het AF. Je moet je schamen gast. Je gedraagt je als een jongetje van 15 jaar.

4e28685d2ae5cba173b9cd8652b1eaff.png
 

DeletedUser79332

Guest
Begrijpend lezen is nog steed een issue voor jou, zie ik. Niemand zegt dat Repel faalt. Maar de leider van MP en Theo claimde dat na wat hoogspraak van jou jij toch verliezen lijdt ofwel jij faalt persoonlijk. Daar doelde ik op.


Mijn god, wat ben jij een mega kneus.:confused: Is dat het enige wat je kunt roepen (Rebecca en Stan een beetje papagaaien)? Één bericht over een screen classificeer jij als zeuren?

Even ter verduidelijking want jij begrijpt het niet helemaal. Jij post hier op het AF. Die A staat voor algemeen. Dus ook neutrale volgers lezen dit soort topics. Als je dan een screen post, mag ik gerust vaststellen dat het weinig zegt aangezien men niet de situatie voor de massa kent. Als jij je dan meteen daardoor aangevallen voelt, ligt het probleem bij jezelf.

Ik poste die screen niet. Dus waardoor zou ik me überhaupt aangevallen moeten voelen?
En om nu meteen met kneus oid te strooien zegt meer over jou dan over mij. Over aangevallen voelen gesproken....
 

DeletedUser78975

Guest
Ik poste die screen niet. Dus waardoor zou ik me überhaupt aangevallen moeten voelen?
En om nu meteen met kneus oid te strooien zegt meer over jou dan over mij. Over aangevallen voelen gesproken....
Jij bent anders wel degene die erover jankt. Ik voel me niet aangevallen hoor, ik gebruik enkel het Gods-jargon, dat schijnt de enige manier te zijn om bij sommigen door te dringen (waaronder jij dus).
 

DeletedUser79332

Guest
Je kent me niet eens. Dus waar dit nou weer vandaan komt..

Ik reageer op je post. Jij geeft aan dat we hem maar op zijn woord moesten geloven waarop ik zeg dat dat bij jouw discussie of er wel of geen stab heeft plaatsgevonden door jou ook zo was.

Imo zonder persoonlijke beledigingen of iets in die trent. Dat jij meteen met kneus, gods-jargon of wat dan ook komt zeg dan toch ook meer over jou?
Maar voor jouw duidelijkheid, ik speel niet in Gods!

En nu graag weer on-topic aangezien deze, buitenom dat je imo raar reageert, discussie geen meerwaarde heeft op dit forumgedeelte.

Fijne avond!
 

DeletedUser77942

Guest
Ik moet zeggen dat repel zeker niet slecht deft
Ze hebben een berg edels goed afgeslagen dus complimenten naar de spelers van repel toe

Mvg kevin (runner 5)
 

DeletedUser79332

Guest
Als het bij 3 rondes blijft..:eek:
Misschien valt 3 wel mee en zijn 4 en 5 echt creepie..
 

DeletedUser78975

Guest
Je kent me niet eens. Dus waar dit nou weer vandaan komt..

Ik reageer op je post. Jij geeft aan dat we hem maar op zijn woord moesten geloven waarop ik zeg dat dat bij jouw discussie of er wel of geen stab heeft plaatsgevonden door jou ook zo was.

Imo zonder persoonlijke beledigingen of iets in die trent. Dat jij meteen met kneus, gods-jargon of wat dan ook komt zeg dan toch ook meer over jou?
Maar voor jouw duidelijkheid, ik speel niet in Gods!

En nu graag weer on-topic aangezien deze, buitenom dat je imo raar reageert, discussie geen meerwaarde heeft op dit forumgedeelte.

Fijne avond!
Gelukkig maar dat ik je niet ken. Maar aan een handje vol antwoorden van jou blijkt wel hoe bevooroordeeld je bent. Btw, lees mijn tekst nogmaals want ik zei dat de afbeelding niets zegt in mijn optiek. Dat is iets anders als zeggen dat men hem op zijn woord moet geloven en trouwens precies het tegenovergestelde van mijn bericht. Als je mijn discussie weer naar boven wil halen, vind ik het prima hoor. Alleen kom je behoorlijk dom over als je zulke achterlijke uitspraken hebt. Google even onschuldpresumtie. Jij wil echter een omkering van de bewijslast en dat is gewoon een domme opmerking.

En nog iets: je kunt ook iemand beledigden zonder daarbij bijvoorbeeld het woord ‘kneus’ te gebruiken. Dat is wat jij poogde te doen en dan dien ik je van repliek. Dan moet je niet achteraf doen alsof jij met jou bericht goede intenties had. Dat is nogal schijnheilig.

Just soli baalt dat hij al 3 keer is afgewezen door Gods,dan krijg je dit gedrag:biggrin:
Pfff, dat zal het wel zijn ja :(
Maar ik realiseerde me achteraf pas dat ik maar een doodnormale sterveling ben
 
Bovenaan