Top/Flop stammen

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik klote ook maar wat omdat die Rene gewoon een debiel en allemaal stoer liep te doen haha. Wanneer je iemand serieus neemt die zegt dat van Repel geen dorp te pakken is heb je ook een plaat voor je kop.

Jaja zal wel :p

Maar top, ooit een post van jou serieus nemen = plaat voor m'n kop zeker :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78975

Guest
Hodeeeee Pimpske, de MP-ers zeggen dat je hebt gefaald op Repel, ik wil niet opsteken of zo maar ik zou dat niet pikken man. :eek:
 

Deleted User - 697374

Guest
Tja dag 1 van de massa van mp op repel was niks gepakt met 2.2 mil vvdd. Daarna zijn er wat verkeerde inschattingen geweest en mezelf verslapen voor een ochtend deffen maar echt veel edels gesloopt de afgelopen week wordt er bijna gek van. We begonnen op 600 ofzo voor de massa. :oops:
LPOKD0d.jpg
 
Reactiescore
735
Dat Pim een kwal is weten we al jaren jongens, kom eens met wat nieuws :) Maar Rene kan er volgens mij ook wat van als ik die berichten/pm's zag die voorbij kwamen :eek: Jullie zijn aan elkaar gewaagd!
 
Reactiescore
2.064
Wij zijn allemaal een stelletje ego'tjes op deze wereld:cool2::rolleyes2:
Maar wel leuk gevechtje zo met repel op dit moment, vermaak me wel haha
 

DeletedUser78975

Guest
Tja dag 1 van de massa van mp op repel was niks gepakt met 2.2 mil vvdd. Daarna zijn er wat verkeerde inschattingen geweest en mezelf verslapen voor een ochtend deffen maar echt veel edels gesloopt de afgelopen week wordt er bijna gek van. We begonnen op 600 ofzo voor de massa. :oops:
LPOKD0d.jpg
Je afbeelding zegt niks. Je had bij aanvang van de massa een screen moeten nemen. Voor hetzelfde geldt stond de teller voor de massa al op 1100.
 
Reactiescore
2.064
Ik stuur wel zo'n 100 edels per dag ja haha
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Het gevecht op Repel is zeker een boeiende. Genoeg edels die er lopen iig :p
 
Reactiescore
1.365
Dat jij je er aan irriteert, betekend niet dat iemand gelijk moet veranderen. Aangezien Judaism, gewoon ze mening mag geven op dit forum, en jullie met huilende reacties op hem gaan reageren en niet met goede P&P reacties komen, denk ik zomaar dat je beter je mond kan houden. Jullie reageren als een paar huilende tieners, die met ze alle 1 iemand aanvallen. Als jullie zijn mond willen snoeren, kunnen jullie beter met goede tegenargumenten komen in plaats van een paar van zulke egotrippende reacties te plaatsen.

Dat je dat al huilen noemt, de knetter man xd. Zegt het miepende jochie, de gene die het altijd bij de anderen doet, doet het zelf xd.
Het goeie tegenargument is gewoon dat zijn massa op ons gefaald is als speler :). Mag dus daarom ook gewoon mn ''mening'' geven ipv dat gesjank wat jij weer moet uiten :p.
Daarnaast moet jij NIET mn bae jellie afkraken! Niet nodig!

Je reactie is puur kleinerend gedrag en hoe dieper we in discussie raken hoe duidelijker het overkomt.

Dat is jouw doel toch ook? Anders ga je niet allemaal bs verkondigen hier, wat ons in tegenstelling van wat jij denkt; Ons vermaakt en laat lachen, maar daarnaast ook laat facepalmen..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Jullie vallen repel enkel aan omdat jullie bij sick steeds meer dorpen verliezen dan jullie nemen.

Het is nogal een zielige bedoeling tbh.
 

DeletedUser78975

Guest
Meneer jij was gerekt bij 200k. Stfu.
Calm your tits, bud. Wel bijzonder hoe ik gerekt kan zijn als ik op dat moment niet eens meer actief speelde. Gezien je reactie doet je falen op Repel ergens toch wel pijn, sterkte m’n jonge.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Nou wat zielig zeg. Op een front winsten proberen te boeken waar schijnbaar wat te halen valt.

Wel als je vervolgens op het AF stoer komt doen.

Het lijkt me nogal tegenstrijdig dat noobs die de oorlog verliezen, stoer komen doen tegen de winnaars.

Maar hey, wat jij wil, noobke.
 
Reactiescore
967
Het lijkt mij daarnaast ook volstrekt logisch dat je het target pakt waarbij de kans op slagen het grootst is. Gezien onze slagkracht en phalanxen, komt dat al snel op Repel uit. Daarnaast ligt Repel er aanzienlijk zwakker voor dan sm dat ooit gedaan heeft. Niet zo heel raar dat er voor Repel gekozen wordt dan.
 
Bovenaan