Top/Flop stammen

Reactiescore
967
Er staat toch duidelijk dat er een NAP was zolang hij stamloos was. Vervolgens stapt hij over naar de vijand en laat hij niets meer weten.
Volgens mij kan je dit geen stab noemen.

Er staat toch duidelijk ''sinds je niet meer in de stam zit'' waarmee je refereert naar je eigen stam, dus je argument slaat nergens op.

Verder zie ik nergens een akkoord vanuit beide kanten, dus misvattingen kunnen plaats vinden. Ik vind het spijtig dat er zo gehandeld werd, een stab durf ik het niet te noemen.
 

DeletedUser73162

Guest
Er staat toch duidelijk dat er een NAP was zolang hij stamloos was. Vervolgens stapt hij over naar de vijand en laat hij niets meer weten.
Volgens mij kan je dit geen stab noemen.

Ik noem dit nergens een stab, wel zeg ik dat dit buitengewoon vies is.
 

DeletedUser58424

Guest
Klopt, extreem smerig spel.

Recruteren bij & overstappen naar de vijand, that's the way to do it... :rolleyes:
 

DeletedUser73162

Guest
Klopt, extreem smerig spel.

Recruteren bij & overstappen naar de vijand, that's the way to do it... :rolleyes:

Contact tussen robienjo en Raad. was er pas nadat de speler stamloos was. Verder goed dat je het ermee eens bent dat je stamleden smerig spel vertonen.
 

DeletedUser77704

Guest
Met voor bedachte rade de stam leaven om 1 van de 2 vijanden te joinen (NGNG of Raad) is een grotere stab dan dit. Je joint hun vijand waar ze al weken mee strijden, afjagen die gast en geen genade als ze geen NAP willen. Want eerst nog beetje doen alsof hij neutraal is om tijd te kopen. Want Robienjo wou eerder al toen er optie was om Lick te joinen ook zo lang mogelijk nog in XB te blijven, zo kom hij nog lekker lang profiteren om ze daarna de rug toe te keren. En dan waren dat nog niet eens vijanden van elkaar.

Robienjo krijgt wat hij verdient, en Raad moet niet gaan janken als ze vijanden gaan rekruteren dat deze daarna worden aangevallen omdat er geen afspraak niks is. Anders kan je elke vijand waar je wat van verwacht een bericht gaan sturen voor een NAP en ze dan daarna beschuldigen van vies spel, echt grootste bullshit ooit dit.
 

DeletedUser58424

Guest
Je hebt gelijk, ze hadden hem niet eerst een PM moeten sturen.
Ze hadden er gewoon meteen al hun clears op moeten knallen en hem moeten platwalsen voor zijn backstabben.

Zoals Justin aanhaalt is hij inderdaad al weken verstoppertje aan het spelen en is het zo ongeveer de slechtste stamspeler waar ik ooit mee heb samengespeeld.
Ik heb hem niet 1x mee weten aanvallen of weten ondersteuning sturen wanneer daarom gevraagd werd.
Voor een speler die meedraait in de top van de wereld is dat gewoon zielig...
Dat hij dan ook nog eens de overstap maakt naar de vijand, wat hij uiteraard maar al te goed wist vooraf, maakt het laffe helemaal compleet.

Dat hij bovendien nooit eerder met jullie in contact is geweest durf ik ten zeerste te betwijfelen, maar bewijzen heb ik er niet voor.
Dat er ontzettend veel zaken in zijn richting wijzen echter wel.

Moet je trouwens niet de laatste 3 stammetjes die nog op deze wereld rondlopen en niet in jullie dienst spelen overtuigen om ook jullie moraalbrekertjes te worden ipv hier wat te komen janken om niets?
Kunnen we allemaal gezellig als een vriendengroepje liedjes zingen rond het kampvuur...want ja, wie wil er nu gevechten in tribalWARS... :oops:
 

DeletedUser73162

Guest
Je hebt gelijk, ze hadden hem niet eerst een PM moeten sturen.
Ze hadden er gewoon meteen al hun clears op moeten knallen en hem moeten platwalsen voor zijn backstabben.

Dat hij bovendien nooit eerder met jullie in contact is geweest durf ik ten zeerste te betwijfelen, maar bewijzen heb ik er niet voor.
Dat er ontzettend veel zaken in zijn richting wijzen echter wel.

Ik zeg nergens dat er geen PM gestuurd had moeten worden, echter is het op deze manier onduidelijk wat er afgesproken was naar mijn mening. De bespeler van No Pressure had met een simpele ja of nee duidelijkheid kunnen scheppen als reactie op het voorstel. Verder zal je me op mijn woord moeten geloven dat er geen contact was tussen spelers Robienjo en Raad voor hun leave uit XB, hier heb ik uiteraard geen bewijs van.

Moet je trouwens niet de laatste 3 stammetjes die nog op deze wereld rondlopen en niet in jullie dienst spelen overtuigen om ook jullie moraalbrekertjes te worden ipv hier wat te komen janken om niets?

Een beetje hypocriete reactie, nietwaar? Het was namelijk XB dat samen met ~MB~, STRESS, Force, Howl (en waarschijnlijk een hele boel andere stammen) een coalitie had opgezet speciaal om Magic weg te werken.
 

DeletedUser58424

Guest
Een tijdelijke coalitie tegen de absolute nummer 1-stam is 1 ding, als nr 1 stam volledige moraalbrekersstammen in dienst hebben per speler een andere...
Zelfs met al onze coalitiepartners samen hadden we nog steeds minder dorpen dan jullie.
Wij doen er alles aan om een relatief eerlijke oorlog in de hand te werken, jullie lijken er net alles aan te doen om die te ontlopen, door alles wat ook maar enigszins een bedreiging kan vormen voor jullie kar te spannen.

Dan kan je wat mij betreft beter een ander spel gaan spelen, als je gewoon om ter mooiste dorpje uitbouwen in vrede wil...
En dan de enige stammen die wél de moed hebben om iets te proberen doen tegen jullie, die kom je dan zwartmaken op het forum als stabbers...

In het land der blinden is éénoog koning zeker... Zo zou ik niet eens willen 'winnen'...
Maarja, dat vind ik hé, en das natuurlijk maar mijn bescheiden mening.
 

DeletedUser73162

Guest
Een tijdelijke coalitie tegen de absolute nummer 1-stam is 1 ding, als nr 1 stam volledige moraalbrekersstammen in dienst hebben per speler een andere...
Zelfs met al onze coalitiepartners samen hadden we nog steeds minder dorpen dan jullie.
Wij doen er alles aan om een relatief eerlijke oorlog in de hand te werken, jullie lijken er net alles aan te doen om die te ontlopen, door alles wat ook maar enigszins een bedreiging kan vormen voor jullie kar te spannen.

Ik ben wel benieuwd welke MB stammen we per speler hebben?

Daarnaast hadden jullie als coalitie 10x meer dorpen dan het account Magic, dus je vergelijking klopt niet helemaal. Als je zelf zo graag eerlijk wilt spelen kom dan 1 vs 1.
 

DeletedUser58424

Guest
Dat jullie niet samenwerken als 1 stam is ons probleem niet...
Het zijn stammenoorlogen... TRIBAL WARS weet je wel...

En om maar een voorbeeld te noemen: LN aka Lekker Nidallen.
 

DeletedUser75017

Guest
Zucht, wanneer word magic eens volwassenen en stopt hij eens met wijzen naar anderen.

Lijkt wel dat hij bij elke tegenslag maar een excuus zoekt, om het failen te verbloemen.
 

DeletedUser73162

Guest
Moet je trouwens niet de laatste 3 stammetjes die nog op deze wereld rondlopen en niet in jullie dienst spelen overtuigen om ook jullie moraalbrekertjes te worden ipv hier wat te komen janken om niets?
Kunnen we allemaal gezellig als een vriendengroepje liedjes zingen rond het kampvuur...want ja, wie wil er nu gevechten in tribalWARS... :oops:

Dat jullie niet samenwerken als 1 stam is ons probleem niet...
Het zijn stammenoorlogen... TRIBAL WARS weet je wel...

Eerst moeten stammen allemaal tegen elkaar, en erna weer samenwerken? Volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen.
 

DeletedUser58424

Guest
Begrijpend lezen is blijkbaar ook een lastige.

Jij zegt dat de coalitie 10x meer dorpen heeft dan het account Magic.
Maar bij mijn weten heet het spel Tribal Wars, niet Magic Wars.
Dat JULLIE (= Raad.) niet samenwerken als 1 stam om jouw accountje te helpen, is niet ons probleem.
 

DeletedUser79535

Guest
Er staat toch duidelijk ''sinds je niet meer in de stam zit'' waarmee je refereert naar je eigen stam, dus je argument slaat nergens op.

Verder zie ik nergens een akkoord vanuit beide kanten, dus misvattingen kunnen plaats vinden. Ik vind het spijtig dat er zo gehandeld werd, een stab durf ik het niet te noemen.

Inderdaad er staat ''sind je niet meer in de stam zit''. Deze vraag werd door mij gesteld, omdat Robienjo stamloos was.

In zijn reply staat : ''Ik laat het je weten zodra ik wel of niet in nieuwe stam zit.'', ''ondertussen lijkt mij een NAP prima.''
Dat hij dan de overstap naar RAAD maakt terwijl we daar al weken mee aan het strijden zijn, annuleert die tijdelijke stamloze NAP.
 
Reactiescore
967
Begrijpend lezen is blijkbaar ook een lastige.

Jij zegt dat de coalitie 10x meer dorpen heeft dan het account Magic.
Maar bij mijn weten heet het spel Tribal Wars, niet Magic Wars.
Dat JULLIE (= Raad.) niet samenwerken als 1 stam om jouw accountje te helpen, is niet ons probleem.

Dus als ik je goed begrijp wil je als punt zeggen dat Raad. met teveel stammetjes samen speelt, waarmee mb-stammen bedoelt worden. Verder maakt Hidde een tegenargument waarbij zowat alle omliggende stammen bijeengeraapt worden om Magic. aan te vallen, waar je vervolgens met het zwakke argument terug komt: dat we als nummer 1 stam geen MB-stam(men) mogen hebben.
Volgens mij word het tijd dat jij eens een bril gaat omzetten en gaat realiseren dat tegenwoordig bijna elke speler een mb of du in gebruik heeft. Dat wij nou simpelweg besloten hebben om ze toonbaar te maken aan de rest van de wereld en in aparte stammen te stoppen is toch onze keuze en moeten we toch lekker zelf weten?

Om nog even in te gaan over je uitstekende argument dat Raad. blijkbaar niet samenwerkt, volgens mij edelt diegene 'zonder hulp' je stamgenoot weg. Doe er wat aan;)
 

DeletedUser58424

Guest
Ik citeer je letterlijk:

"...dat tegenwoordig elke speler EEN mb of du in gebruik heeft.".
Een MB hebben is niets mis mee, en met 2 ook niet... Maar een volledige stam per speler??
Het principe van een moraalbreker is dat hij moraal breekt, met name als jouw eigen moraal geen 100% meer is.
Niet dat je 100 man in dienst hebt die je op een target kan afsturen zodat je zelf niets meer hoeft te doen.

En over dat andere argument, als hij aanvalt middenin en net na de nachtbonus op een zondagmorgen, dan kan het al eens gebeuren dat je pas een melding krijgt nadat alle dorpen al weg zijn. Zeker als die speler ter OS bij iemand anders stond...
 
Reactiescore
967
Ik citeer je letterlijk:

"...dat tegenwoordig elke speler EEN mb of du in gebruik heeft.".
Een MB hebben is niets mis mee, en met 2 ook niet... Maar een volledige stam per speler??
Het principe van een moraalbreker is dat hij moraal breekt, met name als jouw eigen moraal geen 100% meer is.
Niet dat je 100 man in dienst hebt die je op een target kan afsturen zodat je zelf niets meer hoeft te doen.

En over dat andere argument, als hij aanvalt middenin en net na de nachtbonus op een zondagmorgen, dan kan het al eens gebeuren dat je pas een melding krijgt nadat alle dorpen al weg zijn. Zeker als die speler ter OS bij iemand anders stond...

Ik snap je redenatie, en kan mezelf er ook wel in vinden. Ik ben zelf ook niet van de meerdere MB's of DU's.. ergens ontstaat er toch altijd een conflict en dan ben je als MH alsnog bezig met die kleinere spelers op te kuisen. Maar om terug te komen op je vergelijken een paar posts terug, het is niet alsof jullie direct benadeelt worden door die tientallen hulpstammen die wij in ons cluster hebben liggen. En dat was bij Magic wel het geval tijdens jullie tijdelijke coalitie. Dus alsnog vind ik het onterecht dat je zo'n opmerking maakt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79312

Guest
Best wel grappig, om zo nu eens al dit terug te lezen. Dat er een paar weken terug een hoop modder heen en weer werd gegooid, maar leden van Raad. zich momenteel wel voordoen voor anderen en valse waarheden vertellen.
 

DeletedUser79312

Guest
Dus waar zij destijds klaagden over het gebruiken van spionnen door Hide!, maken ze zelf wel gebruik van leugens om zichzelf niet prijs te geven.
 
Bovenaan