Top/Flop stammen

DeletedUser79406

Guest
Je ziet ze zo elke dag meer & meer uit elkaar vallen, wel nog grappig want eerst waren ze alles aan het ontkennen ahja

De waarheid wint altijd!
 

DeletedUser79406

Guest
Sorry, blijft moddergooien dit.. Geen concreet bewijs. Die stam weet dan iig dat ze even langs alle leden moeten gaan om het probleem op te lossen. Wens ik ze veel succes mee.
Wat moddergooien? spreek je er niet over uit als je er niets van weet ;)
 

DeletedUser79406

Guest
"Modder" te koop, vers van de pers!
100 euro per kilo!

Haal nu uw verse "modder" voor een actieprijs van 95 euro per kilo bij inlevering van 5 euro.
Een buitenkansje, mis deze niet!

Is wel een wachttijd wegens de grote vraag naar verse "modder"

Productieproces is geheim en inzage is niet mogelijk.

Hahaha nog zo ééntje, zwijg gwn als je er niets van weet.
 

DeletedUser79303

Guest
Hahaha nog zo ééntje, zwijg gwn als je er niets van weet.

Ja of post gewoon meer bewijs, jullie zijn degenen die er een groot ding van maken op het AF.
Ik neem aan dat "ermee naar het AF gaan" als doel heeft de andere spelers te laten zien dat de spelers in kwestie niet degelijk zijn. Maar als je dat doet, doe het dan ajb met genoeg bewijs en een mooi opgestelde post waarin mensen niet zelf eerst een puzzel moeten oplossen om bij het bewijs te komen
 

DeletedUser79406

Guest
Ja of post gewoon meer bewijs, jullie zijn degenen die er een groot ding van maken op het AF.
Ik neem aan dat "ermee naar het AF gaan" als doel heeft de andere spelers te laten zien dat de spelers in kwestie niet degelijk zijn. Maar als je dat doet, doe het dan ajb met genoeg bewijs en een mooi opgestelde post waarin mensen niet zelf eerst een puzzel moeten oplossen om bij het bewijs te komen

Ben ik begonnen over de mol? Dacht het niet, en btw als je hiervoor moet puzzelen haha :/
Ik denk dat alles duidelijk genoeg is & ga hier geen tijd meer aan verspillen. "ajb met genoeg bewijs" zijn die 3 pm's dan nog niet genoeg bewijs?
Ik moet me niet verdedigen hoor, wij hebben geen spion of nooit gehad in tegenstelling tot Hide... ;)
 

DeletedUser79303

Guest
en btw als je hiervoor moet puzzelen haha :/

Je post gewoon drie random PMs zonder toelichting, ik had geen idee wie die "niels015" was, moest ik gaan opzoeken ... nou hij zit in Hide ah oke.

Je legt de moeite bij ons, als je gewoon een fatsoenlijke post maakt, dan scheelt dat al een hoop in hoe jij beschouwd wordt. Daarna ook nog eens fel reageren tegen mensen die het "modder gooien" noemen, pff.
Al met al komt dat erg amateuristisch over.

De PMs zijn wel interessant, dat moet ik toegeven.
 

DeletedUser79406

Guest
Je post gewoon drie random PMs zonder toelichting, ik had geen idee wie die "niels015" was, moest ik gaan opzoeken ... nou hij zit in Hide ah oke.

Je legt de moeite bij ons, als je gewoon een fatsoenlijke post maakt, dan scheelt dat al een hoop in hoe jij beschouwd wordt. Daarna ook nog eens fel reageren tegen mensen die het "modder gooien" noemen, pff.
Al met al komt dat erg amateuristisch over.

De PMs zijn wel interessant, dat moet ik toegeven.

Heb je goed gezien!

Ik moet me niet verantwoorden t.o.v niemand, ik heb bewijs en dat is meer dan genoeg.

Magic begon over de spion wat waar is, hij post een PM van iemand waarin hij verteld dat hide gebruikt maakt van spionnen wat allemaal waar is endan komen er mensen af met "modder gooien"?

Slaat op niets, want ik heb bewijs dat het geen "modder gooien" is. En mensen dat daarop reageren voor je effectief bewijs ziet van mensen die er wel mee te maken hebben mogen van mij part zwijgen want er komt toch niets nuttig uit.

En als dat al fel is, haha

Ik denk dat die 3 berichten genoeg zeggen, een post uit ons eigen forum en daarbovenop een bericht: wij wisten al van je aanval van de dag ervoor.
 

DeletedUser78597

Guest
Ik ben tegen het gebruiken van spionnen, dat is ook de rede dat jij dit wist...

Btw; de eerste pm, hier was de spion niet bekend maar dit lag al een tijdje op straat :)
 

DeletedUser56551

Guest
Niet verwonderlijk dat run uit elkaar valt nadat ze een backstabber hebben gerecruteerd. Ik had enigszins hoge verwachtingen van die stam, maar wat blijkt het een flop stam te zijn.

Gelukkig weet jij hier het fijne van... Oordeel anders lekker over een situatie waarvan je 0 verstand hebt...

Echt weer zo'n schreeuwende hollander die zijn praatje al klaar heeft staan.
 

Deleted User - 487834254

Guest
Gelukkig weet jij hier het fijne van... Oordeel anders lekker over een situatie waarvan je 0 verstand hebt...

Echt weer zo'n schreeuwende hollander die zijn praatje al klaar heeft staan.

Ben toch wel eens benieuwd wie die backstabber is dan
 
Reactiescore
1.278
Gelukkig weet jij hier het fijne van... Oordeel anders lekker over een situatie waarvan je 0 verstand hebt...

Echt weer zo'n schreeuwende hollander die zijn praatje al klaar heeft staan.

Ik weet hier inderdaad het fijne van nadat ik beide kanten gesproken heb, om mijn punt te bevestigen kan ik met mededeling citaten komen, maar ik acht dit onnodig gezien het bewijs op het AF al overweldigend is.

Maar wees vrij om te komen met tegenbewijzen of doe dan tenminste een poging. Ik denk dat er in een hoop modder nog meer inhoud te vinden
is dan je post. :redface:

Ben toch wel eens benieuwd wie die backstabber is dan
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-spelers.200375/page-2. Lees en trek je conclusies zelf maar, mij lijkt het vrij logisch dat je op de hoogte bent van de spelers die je stam binnenhaalt? Of je moet dit natuurlijk geen backstab vinden, in dat geval raad ik iedereen van Lick aan om alvast preventief een NAP met je te sluiten.:rolleyes2:
 

DeletedUser73162

Guest
Vies spel komt tegenwoordig (helaas) op bijna elke wereld voor, en deze wereld is jammer genoeg geen uitzondering.

Afgelopen nacht/ochtend dacht de stam ~XB~ leuk te zijn om (ex-) speler Robienjo lastig te vallen.

Nu zit bovengenoemde speler sinds kort in Raad. en begrijp ik de reactie van ~XB~ volkomen, behalve dat de manier waarop in PM gesproken wordt mij niet aanstaat.

Onderstaande PM's zijn van de spelers die deze ochtend (09/06) aanvielen, waarin wordt gesproken over (eventuele) NAP's. Bij beide PM's zijn dit alle reacties, en zijn erna geen reacties meer gegeven sinds vanochtend.

He8ScK7.png


YNHcoCQ.png



Stab of niet? Ik zou zeggen, oordeel zelf.
 

DeletedUser79341

Guest
Ik zie nergens een akkoord, ik zie alleen mensen de mogelijkheden verkennen.

Als je naar de "vijand" gaat lijkt mij een NAP op zijn minst opmerkelijk.
 

DeletedUser79535

Guest
Er staat toch duidelijk dat er een NAP was zolang hij stamloos was. Vervolgens stapt hij over naar de vijand en laat hij niets meer weten.
Volgens mij kan je dit geen stab noemen.
 

Bijlagen

  • Capture 12.PNG
    Capture 12.PNG
    12,4 KB · Weergaven: 8
Bovenaan