Top/flop stammen

Reactiescore
2.303
Wie kan elkaar niet af dan?
 
Reactiescore
420
Dat er R2W wordt geroepen is natuurlijk omdat de mongolen gewoon erg dom zijn. Quasi alle 5 de spelers waren stamloos behalve dan Nazdrovje. Die zat bij justitieel incassobureau die helaas door een blitz zijn dorpen grotendeels verloor. Omdat ik in de bg stam zat van Nazdrovje kon ik hun acties goed volgen en ik vond dat ze wel potentieel hadden en aangezien ze ook nog eens een mooie aansluiting hadden besloot ik het in de groep te gooien. Umlaud was ook een optie maar lag voor de kern van de stam wat ver weg dus besloten we om met 3 accounts iets serieus op te richten. Toen kwam Nazdrovje zelf ermee dat ze goed contact hadden met Eyja. We hebben allemaal onze indruk en mening over bepaalde personen maar als je echt niet egoïstisch bent dan durf/kun je dat wel eens aan de kant schuiven. Op normale werelden kruipen mensen na een tijd ook samen in de stam en aangezien de snelheid veel hoger ligt moet je ook sneller kunnen vergeten. Het is net heel goed dat spelers werelden gescheiden kunnen houden en even met een frisse kijk deze wereld aanschouwen. De meeste van ons zijn tegen katas dus zal diegene die voor katas is wel zo slim zijn om er geen te sturen. Dat pimsie nu op Nazdrovje speelt heeft helemaal niets te maken met de kwaliteit van de spelers daar maar omdat er op cillian al genoeg volk zat en naz nog een co kon gebruiken. Knap van Pim dat die aan de stam denkt en zonder zeuren over stapt.

Het hypocriete is dat queen eigenlijk love kapot wou maken door nits te rekruteren maar doordat dat account een bot had hebben ze samen moeten kruipen. Wat op zich een begrijpelijke keuze is omdat je anders als beide stammen zwaar in de minderheid was. Als wij dadelijk nog een 6de account erbij nemen dat uitstekend ligt en onze positie versterkt dan is dat ook geen r2w maar een tactische zet. Als wij uit die UC stam of hoe ze ook heten een lid afpakken dan is het wel r2w.
 

DeletedUser67517

Guest
Nee integendeel Undercover liep vast door zelf gebrek aan groei. Hebben hem meermaals benaderd minder te clusteren en meer naast Mysterious toe te edelen, maar helaas. Eigenlijk weet jij helemaal niets van wat er gecommuniceerd is tussen ons en Undercover en zit je hier maar wat modder te gooien over hoe jij denkt dat het is gebeurt. Zo kun je natuurlijk bezig blijven he, en dat noemen ze P&P tegenwoordig
En hoe heb je hem gerekruteerd dan? Op basis waarvan?
Je hebt een beetje het relativeringsvermogen van een 12-jarige merk ik. Je kan dit afschuiven op "modder gooien" en "bezig blijven". Maar had je verwacht dat er iemand ging zeggen: "Nee, oke. Is prima joh. Kick me maar voor twee andere leden". Je hebt al geluk gehad dat hij gewoon stopt op classic en je geen vijandelijk front account er bij kreeg. Iemand met ballen had een tijdelijke NAP gewoon geaccepteerd en gewoon aangevallen na die NAP.
 

DeletedUser79000

Guest
Dat er R2W wordt geroepen is natuurlijk omdat de mongolen gewoon erg dom zijn

Je speelt een strategisch oorlog spelletje en noemt de mongolen dom? Hiermee doe je je hele uitspraak al teniet en ben ik niet meer verder gaan lezen ;)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Je speelt een strategisch oorlog spelletje en noemt de mongolen dom? Hiermee doe je je hele uitspraak al teniet en ben ik niet meer verder gaan lezen ;)

Iedereen weet dat je de rest van de post ook hebt gelezen, nice try though.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Nee integendeel Undercover liep vast door zelf gebrek aan groei. Hebben hem meermaals benaderd minder te clusteren en meer naast Mysterious toe te edelen, maar helaas. Eigenlijk weet jij helemaal niets van wat er gecommuniceerd is tussen ons en Undercover en zit je hier maar wat modder te gooien over hoe jij denkt dat het is gebeurt. Zo kun je natuurlijk bezig blijven he, en dat noemen ze P&P tegenwoordig

Trouwens wel tamelijk triest dat je groei als belangrijkste punt gebruikt. Gezien het Undercover account letterlijk harder groeit dan 4 accounts die momenteel nog in de stam zitten lol.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
461
Trouwens wel tamelijk triest dat je groei als belangrijkste punt gebruikt. Gezien het Undercover account letterlijk harder groeit dan 4 accounts die momenteel nog in de stam zitten lol.
Heeft letterlijk niks tegenstand daar, dus groeit echt heel traag hoor :p
En doelde meer op in welke richting
 
Reactiescore
117
Daar doelde ik ook op :p
 
Reactiescore
2.303
Vuile sossen
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Toch opvallend dat de nummer twee stam er weer heeft voor gekozen om met meer leden te gaan spelen dan het ledenlimiet. Ze kiezen ervoor om Undercover te kicken uit de stam om een fusie met Queen te realiseren. Vervolgens geven ze hem wel edelrichting in de rim om voor extra kwantiteit te zorgen tegen de nummer 1 stam, terwijl wij tevens met 5 spelen. Vorige classic hadden we ook al van dit soort praktijken en was er veel kritiek is, nu wordt het gewoon weer herhaald, toch jammer.
 

DeletedUser78803

Guest
Toch opvallend dat de nummer twee stam er weer heeft voor gekozen om met meer leden te gaan spelen dan het ledenlimiet. Ze kiezen ervoor om Undercover te kicken uit de stam om een fusie met Queen te realiseren. Vervolgens geven ze hem wel edelrichting in de rim om voor extra kwantiteit te zorgen tegen de nummer 1 stam, terwijl wij tevens met 5 spelen. Vorige classic hadden we ook al van dit soort praktijken en was er veel kritiek is, nu wordt het gewoon weer herhaald, toch jammer.

Ja maar niet vergeten wij doen aan r2w QQ

Overigens loopt de n2 zover achter dat ze denken laten we maar wat extra mensen erbij nemen om het verschil te compenseren :)
 

DeletedUser58227

Guest
Waar wij Undercover hebben, hebben jullie toch ook accounts als Et Manus, Dechilled, Sambal-bij bijvoorbeeld?
 
Reactiescore
420
Nee klopt niet. Sambal heeft met niemand een officiële samenwerking van de stam. Dechilled speelt niet meer actief en ik ben geen extra account maar tel met een ander als 1 xx dus beter je feiten checken voordat je zomaar wat roept.
 

DeletedUser58227

Guest
Undercover telt ook als één samen met Mysterious.
Of een account actief is, is trouwens niet ons pakkie an. Een extra account is een extra account. Jullie zorg als daar niet het maximale uit wordt gehaald.
 
Bovenaan