Top/flop stammen

Discussie in 'Klassieke Wereld' gestart door The Minion, 30. mrt 2018.

Deel Deze Pagina

1. Clickb*it

Clickb*it

Lid geworden:
    9. jun 2017
    Leuk Bevonden:
    206
    Andries is vanaf het begin gewoon leider geweest, en dat ging perfect

2. leonardo

leonardo

Lid geworden:
    15. okt 2017
    Leuk Bevonden:
    131
    Moet jij niet info doorspelen ofzo? @Clickb*it

MyPride vindt dit leuk.
  3. Irritant Mannetje.

Irritant Mannetje.

Lid geworden:
    3. mrt 2016
    Leuk Bevonden:
    93
    Land:
    Andries is een hele aardige kerel en een leuk persoon in het geheel, maar toen het er op aankwam in cl14 dan zie je dat het hele diplomatieke spel geregeld werd door @krepox .
    Tijdens cl15 was er niemand om dit gebrek van Andries op te vullen en vandaar dat het ook gewoon mis ging.

4. Big Bang.

Big Bang.

Lid geworden:
    11. mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    188
    Ik wist niet dat wij überhaupt een leider hadden.

dragonshield3, MyPride en robbeke vinden dit leuk.
  5. YoWhite

YoWhite

Lid geworden:
    10. nov 2014
    Leuk Bevonden:
    553
    Ik geef 100% toe dat Jasey erg goed is op diplomatiek gebied en ik daar zeker aan onder doe. Echter heeft hij zijn sterke en minder sterke punten, hierin vullen wij elkaar goed aan en daarom gaat het juist goed als we samen spelen. Zo is alle diplomatiek met betrekking tot de stam van Klaske bovenin(rim) via mij gegaan en niet via Jasey, hij zal dit ook wel bevestigen. Overigens ben ik het niet eens met je dat vorige classic mis is gegaan puur door mijn diplomatieke spel, ik heb in principe prima gespeeld als leider en het feit alleen al dat vele de stam Logic als een bedreiging zagen of dat nou in goed of slecht daglicht werd verteld bevestigd mij dat wij wel degelijk een impact op die classic hebben gemaakt. Ik heb mis stappen gezet, dat geef ik toe maar ik denk dat iedereen die op die classic een leidinggevende rol heeft gespeeld dat wel kan zeggen.

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ik verantwoording af leg tegen iemand die zelf amper wat heeft bereikt op TW zowel niet als speler als niet als leider maar goed onder het mom van hou het AF levend dan maar.:D

6. Superboer

Superboer

Lid geworden:
    2. aug 2016
    Leuk Bevonden:
    121
    Vorige classic ging mis omdat ik op het verkeerde moment op vakantie was!

7. Irritant Mannetje.

Irritant Mannetje.

Lid geworden:
    3. mrt 2016
    Leuk Bevonden:
    93
    Land:
    Ik denk eerder omdat je niet de hele tijd op vakantie was <3

8. Superboer

Superboer

Lid geworden:
    2. aug 2016
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat zal het zijn ja!

robbeke vindt dit leuk.
  9. robbeke

robbeke

Lid geworden:
    21. apr 2007
    Leuk Bevonden:
    505
    Land:
    Dus eigenlijk kunnen wij als buitenstaanders het best oordelen over het feit of pimsie nu eersterangs of tweederangs moderator is? Nice, misschien een poll openen?
    :p

10. robbeke

robbeke

Lid geworden:
    21. apr 2007
    Leuk Bevonden:
    505
    Land:
    Alsof dat zelfs nodig is. Alleen iemand die die arrogante Laurens een beetje actief houdt. Maar daar heb je geen echte leiding voor nodig. Desnoods kick je hem. Who cares. Wil toch niet farmen.

11. Pimsie.

Pimsie. Tribe Mate Of The Year

Lid geworden:
    17. feb 2016
    Leuk Bevonden:
    1.602
    In feite ben ik geen moderator mee.

12. Conabonita

Conabonita

Lid geworden:
    22. dec 2012
    Leuk Bevonden:
    869
    Je knikte niet braaf ja en amen? Dan is moderator niks voor jou.

robbeke vindt dit leuk.
  13. robbeke

robbeke

Lid geworden:
    21. apr 2007
    Leuk Bevonden:
    505
    Land:
    Ow inderdaad. Ik zie het nu. Dat was snel voorbij.

14. MyPride

MyPride

Lid geworden:
    4. aug 2011
    Leuk Bevonden:
    759
    Zijn fluitenzuigengehalte was te laag.

robbeke vindt dit leuk.
  15. Purple Swag

Purple Swag

Lid geworden:
    22. jan 2013
    Leuk Bevonden:
    83
    Eest en vooral Undercover heeft ons zelf verlaten.
    En dat Mark en Jari het alleen hebben overgenomen is met een goede reden gebeurt, iets waar jij je helemaal geen zorgen over hoeft te maken. Is dit niet ongeveer dezelfde situatie als CL15 wat jij met Roze Pony deed ? Iedereen noemde het R2W maar jij vond het een goed doordachte diplomatische beslissing. Soms moet je het niet verder zoeken dan je eigen denkwijze. Is niet zo heel speciaal wat er gebeurt is dus al die commotie er rond is ook totaal niet nodig. Waarom ik geen leider meer ben gaat jou dan ook geen zak aan.

16. GaMeBr3AKeR

GaMeBr3AKeR

Lid geworden:
    4. dec 2014
    Leuk Bevonden:
    334
    Land:
    We all know how that went :p :D

17. Pimsie.

Pimsie. Tribe Mate Of The Year

Lid geworden:
    17. feb 2016
    Leuk Bevonden:
    1.602

Ziet er inderdaad uit alsof hij gewoon geleaved is omdat hij daar zin in had ja.

YoWhite vindt dit leuk.
  18. finalowner3

finalowner3

Lid geworden:
    18. mrt 2015
    Leuk Bevonden:
    187
    Kunnen we gewoon volledig stoppen met "die speelt wel vies en die niet", jullie zijn allemaal een stel hypocrieten bij elkaar zeg, de ene keer is R2W ge oorloofd, omdat een stel "tw pro's" zeggen dat het geen R2W is, de andere keer kan het weer niet door de beugel. Speel gewoon het spel en laat elkaar met rust met welke beschuldiging dan ook, deze classic is toch wel weer bewezen hoe hypocriet de "hogere laag" van de tw spelers is.

GaMeBr3AKeR en empiror vinden dit leuk.
  19. YoWhite

YoWhite

Lid geworden:
    10. nov 2014
    Leuk Bevonden:
    553
    Het ging mij om het leidersverhaal, bedankt voor je visie op mijn recruit van vorige classic. Ironisch dat het me nu ineens niets meer aan gaat. Volgens mij heeft Mark gewoon een korreltje verstand ergens gevonden en besloten niet in een stam te gaan spelen met jou als leiding. Het feit dat je hier ook weer zo gepikeerd gaat reageren bewijst je onkunde maar weer eens he. In zake Undercover -> zie post van Pim.

Goed tot jullie ons stabden maar dat is een andere discussie. Als ik die onderhandelingen niet had gedaan was er helemaal geen samenwerking gekomen aangezien Jasey al veel eerder helemaal klaar was met dat stammetje van jullie. (terecht overigens.)

Met alle respect, het is juist goed dat er heen en weer word gepost tussen de nr 1 en 2 stam zoiets heet P&P. Jou persoonlijke mening over de ''hogere laag'' van TW mag je natuurlijk altijd uiten maar draag dan wel bij aan het forum en onderbouw het een beetje. Als je daar geen zin in hebt, fair enough, je speelt deze classic toch niet maar hou je dan weg van het AF Paultje. :D

Laatst bewerkt door een moderator: 16. apr 2018 om 20:07
    finalowner3 en robbeke vinden dit leuk.
  20. Clickb*it

Clickb*it

Lid geworden:
    9. jun 2017
    Leuk Bevonden:
    206
    nee joh nu voegt paul tenminste iets toe ipv dat politieke gelul :eek:

robbeke vindt dit leuk.