Top/flop stammen

Reactiescore
2.303
Undercover telt ook als één samen met Mysterious.
Of een account actief is, is trouwens niet ons pakkie an. Een extra account is een extra account. Jullie zorg als daar niet het maximale uit wordt gehaald.

We kunnen er wel het positieve van inzien, vorige classic had stan nog 2 stammen nodig om te winnen, nu slechts 1 account !
Wat overigens ook grappig is dat het account die ze kicken 3de grootste zou zijn van de stam margis... En dan nog zijn wij de spelers die recruit to win doen :(

Maar inderdaad stan, sterk spel weer :) T'zullen vast ook de DU niet zijn die in de stam zitten bij undercover.
 

DeletedUser58227

Guest
Spreek je mij nu aan, of wie? Want je uitspraken slaan niet echt terug op mij.
 
Reactiescore
420
Nee want jullie hebben 7 actieve accounts terwijl wij er maar 5 hebben. Oorspronkelijk was het mss een idee om Manus met dechilled te laten fuseren maar dat ging uiteindelijk niet door wegens edelgebrek. Dechilled verloor toen de motivatie en besloot ermee op te houden. Aangezien ik op vakantie ben besloten wij om mijn account aan te houden tot nu zodat het op delete kon tijdens mijn vakantie. Blijven dus 5 accounts over.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Bon ja, ik zie toch wel een aanzienlijk verschil tussen een account dat wat bb's uitbouwt. Dan een volwaardig 7e lid die OS stuurt, off kan leveren en de rim kan veiling stellen?
 
Reactiescore
420
Ons punt was dat jullie een account eruit smijten en vervolgens toch een edelrichting geven waardoor het enigszins raar is voor ons als buitenstaanders om dat te begrijpen. Jullie roepen dan dat et Manus, dechilled en sambal hetzelfde zijn maar dat is dus niet zo.
 

DeletedUser58227

Guest
Bon ja, ik zie toch wel een aanzienlijk verschil tussen een account dat wat bb's uitbouwt. Dan een volwaardig 7e lid die OS stuurt, off kan leveren en de rim kan veiling stellen?
Over welke accounts heb je het nu precies?

Ons punt was dat jullie een account eruit smijten en vervolgens toch een edelrichting geven waardoor het enigszins raar is voor ons als buitenstaanders om dat te begrijpen. Jullie roepen dan dat et Manus, dechilled en sambal hetzelfde zijn maar dat is dus niet zo.
Jullie hadden het over extra speler buiten de stam. Daar reageerde ik op met dat jullie ook extra spelers buiten de stam hebben waar gebruik van wordt/werd gemaakt.
 

DeletedUser74966

Guest
Sowieso speelt iedere huidige stam in de top met genoeg hulp overal geloof ik. Of er zijn in het verleden fusies geweest of dorpen geïnternt. Het is kennelijk moeilijk te winnen zonder lol.
 

DeletedUser77159

Guest
Wat is dit nou weer dom en hypocriet gezeik. Beide stammen zijn schuldig aan externe hulp. Nu weer lekker spelen. Hoppa!
 

DeletedUser78787

Guest
Toch opvallend dat de nummer twee stam er weer heeft voor gekozen om met meer leden te gaan spelen dan het ledenlimiet. Ze kiezen ervoor om Undercover te kicken uit de stam om een fusie met Queen te realiseren. Vervolgens geven ze hem wel edelrichting in de rim om voor extra kwantiteit te zorgen tegen de nummer 1 stam, terwijl wij tevens met 5 spelen. Vorige classic hadden we ook al van dit soort praktijken en was er veel kritiek is, nu wordt het gewoon weer herhaald, toch jammer.
En die accounts vorige cl die door Leaf gebruikt werden zoals Royboyz, TheWall etc.
Niet zo huilen Pim.
 
Reactiescore
89
Niemand van Vodka zal huilen of zeuren over de speelwijze van andere stammen, zolang het volgens onze standaard fair blijft. Wel zullen wij reageren, zoals Mypride heeft gedaan, op herhaaldelijke provocaties aan ons adres.
 
Reactiescore
420
Wij zullen volgende keer wel 2 stammen maken: Noord Europa met als tag Ikea en zuid Europa met als tag Siesta. Dan heb je geen gezeik over r2w.
 

DeletedUser75558

Guest
Weet je wat het is? Doordat jullie altijd het idee hebben (jij vooral @Pimsie. ) dat je tegenstanders iets fouts doen, gaan jullie 3 keer zo hard de fout in, door gewoon lekker hypocriet te wezen en dingen te doen, waar jij eerst mensen van zat te beschuldigen. Dit betekend gewoon dat jullie stuk voor stuk niet serieus te nemen zijn (no hate). Het heeft dan ook echt nooit zin hier ooit een discussie met wie dan ook aan te gaan, want ja iedereen is hypocriet (zelfs ik), wat heeft het dan nog voor zin om op een forum te tikken om je hypocriete acties te verdedigen?
 

DeletedUser75558

Guest
Hahaha jij bent echt niet de persoon die zulke uitspraken moet doen :biggrin:
Of ik het nou doe of iemand anders, het zou geen reet uit moeten maken, het gaat er gewoon om dat bijna niemand hier serieus te nemen is als het gaat over "normen en waarden" binnen dit spel.
 
Reactiescore
420
Wat hebben wij op deze Classic dan fout gedaan behalve eyja de kans gegeven om te joinen ( gezien het verleden ).

Paul jij kreeg toch ook een nieuwe kans?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Weet je wat het is? Doordat jullie altijd het idee hebben (jij vooral @Pimsie. ) dat je tegenstanders iets fouts doen, gaan jullie 3 keer zo hard de fout in, door gewoon lekker hypocriet te wezen en dingen te doen, waar jij eerst mensen van zat te beschuldigen. Dit betekend gewoon dat jullie stuk voor stuk niet serieus te nemen zijn (no hate). Het heeft dan ook echt nooit zin hier ooit een discussie met wie dan ook aan te gaan, want ja iedereen is hypocriet (zelfs ik), wat heeft het dan nog voor zin om op een forum te tikken om je hypocriete acties te verdedigen?

Wat zijn we aan het misdoen paul? is 5 spelers in de stam ook al te veel?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik snap de commotie ook niet helemaal. Dat we Eya recruiten oke, maar dat we ons zouden moeten schamen als we nog verliezen? Waar slaat dat op?

Ik vind het nogal merkwaardig wat hier allemaal wordt gezegd door irritant debieltje en al die zooi.
 
Bovenaan