Top/Flop stammen

DeletedUser77289

Guest
Spenky lult gewoon. Dat weet Adios leiding als het goed is ook gewoon, zij hebben alle PMs ontvangen.

Is Spenky's fout dat ze info doorgaven, ze vonde het klaarblijkelijk nodig. En ze dachten klaarblijkelijk dat er iets van een NAP was ontstaan wat nergens in die PM's staat.

Ook ik ben hier vrij zeker van dat er nergens aan spenky een NAP is aangeboden en dat hij dit gewoon compleet verzint.
Wat wel mogelijk is is dat Trase of zijn mb's het zo hebben laten overkomen en dat spenky dit dan compleet verkeerd heeft opgevat maar hier heeft Red dan geen schuld aan (ik zeg mogelijk, even goed is dat óók niet het geval en is spenky gewoon erg fantasierijk).
Communicatie is nu eenmaal niet het sterkste punt momenteel daar in het oosten merk ik ;)
 
Reactiescore
310
Gewoon zielig dat team trase dorpen wilt en anders niemand aangeeft, wat hier gebeurd is :

- trase chanteert de boel en is dus alles behalve fairplay vanuit red;
- Leiding koets + saphira behartigen belangen KOETS te triestig voor woorden.

nog meer reden waarom w60 vol zit met incapabele spelers en leiders.
 

DeletedUser78224

Guest
trase en zijn vriendjes hebben 400 edels klaarstaan, wil het dus niet chanteren noemen aangezien wij gewoon netjes een heel groot deel dorpen aan adios gegevem hebben, akkoord zijn gegaan met de nap die saphira wilde, en alles eerlijk besproken hebben met de leiding van adios. er is in de pm naar de adios leiding aangegeven waarom we dit zo wilden doen, voor ons had het vertellen dat spenky was ook nadelen (niet dat wij dan misbruik konden maken van jullie plan maar iets anders) en de leiding van adios kon zich daar wel in vinden.

verder hoeven we niet meer woorden vuil te maken aan spenky, er is eerlijk gehandeld volgens beide partijen, hoe hard anderen ook schreeuwen van niet. mocht je graag je aandacht willen besteden aan het praten over stabs en andere acties die niet net zijn, praat dan aub over cala en de ban. (heeft trouwens veel zin gehad die ban, vgm zijn de dorpjes nu alweer in ons bezit)
 
Reactiescore
310
er is niet eerlijk gehandeld, je had geen recht...

dat jij 400 edels had klaarstaan boeie, al had je er 2000 klaar staan, dorpjes edelen als ze worden leeg gezet prima, maar jij hebt tot op heden nog nooit serieus front gehad met iemand noemenswaardig dus het feit dat je zo terrein moet pakken zegt meer over jullie als spelers en red in zijn algemeenheid, maar lees he, want niet alleen jullie die op een ranzige, smerige en afzichtelijke manier misbruik maken van de situatie (en het goed proberen te praten) is hier fout, ook de leiding van adios en het accounts saphira.

maar jij hebt geen morele kant of waarden, als je echt een vent had geweest had je gezegd dat je op eigen kracht met die 400 edels die dorpen had gepakt in plaats van een account internen.

jullie hebben een groot gedeelte aan adios gegeven? de dorpen behoren toe aan adios dus wie ben jij dan wel?
wat jij nu doet is eigenlijk dit: Trase colare steelt 10 euro van spenky, en geeft 5 euro terug aan adios, terwijl de hele 10 euro voor adios was en nu wil je er nog een schouderklopje voor?

je bent niet de enige die fout zit, maar zit wel extreem fout ay?

0 skill
 

DeletedUser78224

Guest
edd339d1269efa66c27dbe82ce5cdcd2f4bca23f.jpg
 

DeletedUser78825

Guest
jij hebt tot op heden nog nooit serieus front gehad met iemand noemenswaardig dus het feit dat je zo terrein moet pakken zegt meer over jullie als spelers en red in zijn algemeenheid, maar lees he, want niet alleen jullie die op een ranzige, smerige en afzichtelijke manier misbruik maken van de situatie (en het goed proberen te praten) is hier fout, ook de leiding van adios en het accounts saphira.

Shaking my head. Kortzichtig ben jij toch.
De leiding van Red was niet eens betrokken bij die gesprekken en ik ben zelfs hierover naar Jeremy gegaan om te vragen hoe het precies was gelopen en heb aan @JustInWebs ook gevraagd "Waarom is dat voorstel dan aangenomen?"
Ik heb zelfs de PMs Trase-Spenky & Trase-Saphira pas een hele tijd later ontvangen, dus ik wist zelfs niet eens wat precies was besproken.

Plus, is het Mikey of Ruben die nu post?
 
Reactiescore
310
Ik zie elke keer de naam saphira, maar waarom gaat trase naar hem?

dit ging NUA eveneens aan, de reden dat trase dit doet is omdat die al met het idee om dorpen te kunnen krijgen dat gesprek inging, dus nogmaals zielig en geen skill, dat tekent wereld 60 en red :D
 

DeletedUser78825

Guest
Ik zie elke keer de naam saphira, maar waarom gaat trase naar hem?

dit ging NUA eveneens aan, de reden dat trase dit doet is omdat die al met het idee om dorpen te kunnen krijgen dat gesprek inging, dus nogmaals zielig en geen skill, dat tekent wereld 60 en red :D

Omdat dat de enige PMs zijn die relevant zijn?
Ik weet niet of er PMs zijn geweest met de leiding van Adios.
 
Reactiescore
516
maar jij hebt geen morele kant of waarden, als je echt een vent had geweest had je gezegd dat je op eigen kracht met die 400 edels die dorpen had gepakt in plaats van een account internen.

Er wordt geen account geinterned, misschien moet je even opnieuw lezen wat er gezegd wordt, voordat je zo een overhaaste uitspraak doet.

dat jij 400 edels had klaarstaan boeie, al had je er 2000 klaar staan, dorpjes edelen als ze worden leeg gezet prima, maar jij hebt tot op heden nog nooit serieus front gehad met iemand noemenswaardig

Jij wel dan?
http://nl.twstats.com/nl60/index.php?page=player&mode=conquers&id=487916577&type=gain&pn=-1
:D
 
Laatst bewerkt:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Blue, top of flop stam?
 
Reactiescore
1.962
Zijn in mijn ogen allemaal degelijke spelers, alleen de vraag is of ze nog iets kunnen klaarspelen
 
Bovenaan