Top/Flop Stammen

Reactiescore
536
Klein verzoekje ook, om al je posts even bij elkaar te plaatsen en niet 3 binnen 4 minuten. Dat maakt het reageren zo lastig, want zo krijg ik telkens het idee dat ik dingen vergeet.
 
Reactiescore
536
Haha, meen je dit nu echt .. heb je de rest van de stam op de hoogte gesteld.. tot aan met ik overleg het eerst met mijn stam.. vind nu wel beetje triest worden.. en besmeur je naam please niet met de oorzaak die bij jekkah weg komt.. had jou nog wel hoog zitten

Lees die hele PM nog eens goed. ''Heb je je stam op de hoogte gesteld'' gaat over dat wij als stam akkoord gaan om te onderhandelen met Rota om een BG. Het fragment dat je net aanhaalde, gaat over een edelbespreking tussen Sukke en Jekkah.

Als je het niet snapt, kom dan niet met je domme gedoe aanzetten. Ik heb wat wat beters te doen dan je teksten te ontcijferen.
 
Reactiescore
344
En ik haal de edel bespreking naar voren omdat spons daar in voor kwam toe hij nog in Bota zat..!! Het zijn ook twee bewijs stukken over twee ontkenningen
 
Reactiescore
536
En ik haal de edel bespreking naar voren omdat spons daar in voor kwam toe hij nog in Bota zat..!! Het zijn ook twee bewijz stukken over twee ontkenningen

Dat is voor mij niet relevant. Ik heb elk moment gezegd dat ik Spons hoe dan ook ging edelen :p
Maakt voor mij niet uit of hij in Bota zat of niet.
 

DeletedUser78975

Guest
Lees die hele PM nog eens goed. ''Heb je je stam op de hoogte gesteld'' gaat over dat wij als stam akkoord gaan om te onderhandelen met Rota om een BG. Het fragment dat je net aanhaalde, gaat over een edelbespreking tussen Sukke en Jekkah.

Als je het niet snapt, kom dan niet met je domme gedoe aanzetten. Ik heb wat wat beters te doen dan je teksten te ontcijferen.

@De Sukke de boodschap van Dpschut is volgens mij wel duidelijk alleen gebruikt hij daar veel meer woorden voor dan nodig. Ik deel zijn mening dat ik Vinage een stel huichelaars vindt als zij een BG sluiten met een stam als Rota (die haar eigen leden aan het verdelen is zonder hun weten). Bovendien zegt hij ook dat het gewoon stab-gedrag van TheJakkah om met jouw de dorpen van zijn eigen stamgenoten te gaan verdelen zonder hun daar eerst bij te betrekken en bij hen te polsen of zij daar wel oor naar hebben. En dat klopt gewoon. Je gaat niet dorpen van je eigen stamgenoten lopen verdelen en pas na de verdeling bij je stamgenoot aankloppen dat hij of zij ergens in de rim verder kan spelen of fuseren. En het meest kwalijk is nog dat hij ook nog toestemming aan jou vraagt of hij ook ff '1/2 dorpjes kan meepikken' --'
 
Reactiescore
536
@De Sukke de boodschap van Dpschut is volgens mij wel duidelijk alleen gebruikt hij daar veel meer woorden voor dan nodig. Ik deel zijn mening dat ik Vinage een stel huichelaars vindt als zij een BG sluiten met een stam als Rota (die haar eigen leden aan het verdelen is zonder hun weten). Bovendien zegt hij ook dat het gewoon stab-gedrag van TheJakkah om met jouw de dorpen van zijn eigen stamgenoten te gaan verdelen zonder hun daar eerst bij te betrekken en bij hen te polsen of zij daar wel oor naar hebben. En dat klopt gewoon. Je gaat niet dorpen van je eigen stamgenoten lopen verdelen en pas na de verdeling bij je stamgenoot aankloppen dat hij of zij ergens in de rim verder kan spelen of fuseren. En het meest kwalijk is nog dat hij ook nog toestemming aan jou vraagt of hij ook ff '1/2 dorpjes kan meepikken' --'

Ik ben met je eens dat het een vreemde gang van zaken is. Dat heb ik zelf ook aan ThaJekkah aangegeven. Wel lief van mij tho, dat ik hem nog wat laat edelen toch ^^
 
Reactiescore
2.508
Doen jullie een wedstrijdje wie het meeste achter elkaar kan posten? Ik vind het een spannende strijd :)
 
Reactiescore
2.303
je
 
Reactiescore
2.303
moeder is
 
Reactiescore
2.303
de babysit
 
Reactiescore
1.049
Ik ben met je eens dat het een vreemde gang van zaken is. Dat heb ik zelf ook aan ThaJekkah aangegeven. Wel lief van mij tho, dat ik hem nog wat laat edelen toch ^^
En je wordt PBG na een leuder die atabs goedkeuet zelf voor eigenbelang stamgenoten verdeelt en een loopjongetje is zonder gedachtes?
 
Reactiescore
1.049
Zoals er staat onderaan: ''bondgenoten gaan worden''.
Dit gaat dan tussen de account sukke en jekkash, niet tussen de stammen.
In dit gesprek laat ik weten wie of wat ik ga edelen, en jekkah vraagt of hij mee mag edelen. In mijn ogen doe ik hier niet veel verkeerd?
^^
 

DeletedUser78975

Guest
Dat stukje was een citaat van de woorden van ThaJekkah. Ik gebruikte dat om aan te geven dat er op dat moment en ook nu geen PBG is, en ook ThaJekkah daar niet van in de veronderstelling was
clip_image001.png


Maar nu even zonder dollen. We zijn nu al een paar dagen verder, dan zal er nu toch een besluit moeten liggen van Vinage over de BG lijkt mij, tenzij je nog extra randvoorwaarden wil gaan opstellen (dan duurt het wel langer ja, maar ook dan kun je hier gewoon eerlijk aangeven dat de BG er dus wel gaat komen). Mijn mening blijft in het geval dat de BG erdoorheen komt onveranderd: BG met Rota betekent: Vinage + Rota + Reign + PIG + BIG + TU (en waarschijnlijk nog wel een aantal mb-stammen) Vs. Chill. = D2W (ergo hypocrisie van Vinage), heel simpel. Als iemand mij aan het begin van de wereld zou vertellen dat Vinage aan dergelijke taferelen meedoet, had ik diegene voor gek verklaard. Ik ben namelijk nog steeds van mening dat Vinage de enige stam op W59 is die kwalitatief met afstand beter is dan de rest (zie bijvoorbeeld hoe jullie SYN hebben aangepakt). Mochten jullie dan uiteindelijk de wereld winnen dan zal het gewoon een smet op jullie wereldwinst vormen, dat mag wel duidelijk zijn.

Had eerlijk gezegd sowieso niet verwacht dat jij überhaupt in onderhandeling zou treden met een dergelijke stam. Kijk alleen al hoe TheJakkah zichzelf, zijn stam en zelf jullie, in de afgelopen dagen, hier op het AF tot lachertjes heeft gedegradeerd.
 
Reactiescore
536
Maar nu even zonder dollen. We zijn nu al een paar dagen verder, dan zal er nu toch een besluit moeten liggen van Vinage over de BG lijkt mij, tenzij je nog extra randvoorwaarden wil gaan opstellen (dan duurt het wel langer ja, maar ook dan kun je hier gewoon eerlijk aangeven dat de BG er dus wel gaat komen). Mijn mening blijft in het geval dat de BG erdoorheen komt onveranderd: BG met Rota betekent: Vinage + Rota + Reign + PIG + BIG + TU (en waarschijnlijk nog wel een aantal mb-stammen) Vs. Chill. = D2W (ergo hypocrisie van Vinage), heel simpel. Als iemand mij aan het begin van de wereld zou vertellen dat Vinage aan dergelijke taferelen meedoet, had ik diegene voor gek verklaard. Ik ben namelijk nog steeds van mening dat Vinage de enige stam op W59 is die kwalitatief met afstand beter is dan de rest (zie bijvoorbeeld hoe jullie SYN hebben aangepakt). Mochten jullie dan uiteindelijk de wereld winnen dan zal het gewoon een smet op jullie wereldwinst vormen, dat mag wel duidelijk zijn.

Had eerlijk gezegd sowieso niet verwacht dat jij überhaupt in onderhandeling zou treden met een dergelijke stam. Kijk alleen al hoe TheJakkah zichzelf, zijn stam en zelf jullie, in de afgelopen dagen, hier op het AF tot lachertjes heeft gedegradeerd.

We zijn inderdaad een paar dagen verder, en er is, zonder dollen, nog steeds geen BG. Er is dus alles behalve sprake van D2W door Vinage. Tevens valt er terug te lezen dat met een BG tussen Vinage en Rota de BG tussen Rota en TU onhoudbaar is. Zo geldt dat ook voor die andere stammen. Vinage heeft niet de intentie om met al die stammen een BG aan te gaan, als het al komt van uberhaupt 1 BG.

Het feit blijft echter wel, dat alle door jou genoemde stammen anti-Chill zijn. Dat zij anti Chill zijn, betekent niet dat wij een samenwerking met ze aangaan. Dus ook in dat opzicht is er totaal geen sprake van een D2W.
 

DeletedUser78975

Guest
We zijn inderdaad een paar dagen verder, en er is, zonder dollen, nog steeds geen BG. Er is dus alles behalve sprake van D2W door Vinage. Tevens valt er terug te lezen dat met een BG tussen Vinage en Rota de BG tussen Rota en TU onhoudbaar is. Zo geldt dat ook voor die andere stammen. Vinage heeft niet de intentie om met al die stammen een BG aan te gaan, als het al komt van uberhaupt 1 BG.

Het feit blijft echter wel, dat alle door jou genoemde stammen anti-Chill zijn. Dat zij anti Chill zijn, betekent niet dat wij een samenwerking met ze aangaan. Dus ook in dat opzicht is er totaal geen sprake van een D2W.

Bedankt voor de opheldering, tot op zekere hoogte. Ik vraag ernaar omdat je in jouw antwoorden (net als nu) vaak de deur op een kier laat. Ik ga jou niet vragen om een ja/nee antwoord maar had wel het liefst een meer concrete antwoord gehad, omdat dat voor mij meteen zou verhelderd hoe Vinage in deze zaak staat. Je werkt met Rota samen of hebt de intentie (alleen moeten er nog voorwaarden worden opgesteld) om samen met hen te werken of je zegt dat er geen samenwerking is en deze er ook niet zal komen. Een antwoord met een van die bestanddelen erin zou een helder antwoord vormen die niet voor meerdere uitleggen vatbaar is, waardoor Vinage's besluit duidelijk is.

Dat is overigens ook mijn punt met al zo veel stammen die anti-chill. zijn, zou Vinage zichzelf echt zwaar tekort doen als ze een BG sluiten met Rota (even los van hoe hypocriet dat zou zijn). Een BG met Rota betekent overigens ook in zekere zin banden met de voornoemde stammen (dat is namelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden). Samenwerken met Rota betekent o.a. samen massa's plannen met Rota. Rota geven op hun beurt weer het commando aan Reign, PIG, BIG en TU om zich aan te sluiten bij die planning. Dat je met die stammen strikt genomen geen BG hebt wil niet zeggen dat zij dan niet betrokken zijn bij de samenwerking. M.a.w. er zal hoe dan ook een indirecte samenwerking ontstaan en dat weet Vinage natuurlijk zelf ook waardoor je je vingers nog steeds aan de D2W-strategie zult branden.
 
Bovenaan