Top/Flop stammen

Reactiescore
77
Waarom valt de "top"stam Nubz. zo hard stil?

Omdat we geen topstam zijn? Volgens mij ben jij de eerste in dit topic die ons zo noemt :p

Iemand zei mij dat ze nogal veel tegenslag gehad hebben :/.

Als je naar onze verslagen tegenstanders kijkt in verhouding met aantal veroverde dorpen, dan hebben we ofwel inderdaad veel tegenslag gehad, ofwel zijn we enorm inefficiënt. Iemand tips voor deze noobs? :D
 
Reactiescore
77
Precies.

En dan met een verhaal van dertig posts komen over hoe nadelig die intern wel niet voor je was.

Volg je het nog? @king low

Ja ik denk het wel. Ik heb al 15 spelers in mijn buurt aangesproken om te fuseren, zodat we binnenkort met 30 co's op het account zitten. Activiteit is dan ook geen probleem meer. Bedankt voor de tips!
 
Reactiescore
46
Niet onaardig bedoeld @Hopeful want de paar keren dat ik met je gesproken hebt kwam je aardig over, hoewel ik betwijfel dat je wist dat ik het was, maar als je vind dat dit lang genoeg is door gegaan zoals je eerder zei is het misschien een slim idee om niet nog meer olie op het vuur te gooien ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ja ik denk het wel. Ik heb al 15 spelers in mijn buurt aangesproken om te fuseren, zodat we binnenkort met 30 co's op het account zitten. Activiteit is dan ook geen probleem meer. Bedankt voor de tips!

Kijk! Gaat de goede kant op!
Als je rond de 200 mensen in je stam hebt spelen dan zit je goed ;)

Niet onaardig bedoeld @Hopeful want de paar keren dat ik met je gesproken hebt kwam je aardig over, hoewel ik betwijfel dat je wist dat ik het was, maar als je vind dat dit lang genoeg is door gegaan zoals je eerder zei is het misschien een slim idee om niet nog meer olie op het vuur te gooien ;)

Nee, geen idee wie je bent tbh, maar ik neem aan dat je wel doorhebt dat ik simpelweg zit te dollen en de situatie juist belachelijk maak.
 
Reactiescore
46
Nee, geen idee wie je bent tbh, maar ik neem aan dat je wel doorhebt dat ik simpelweg zit te dollen en de situatie juist belachelijk maak.

Ik ben een nobody ;)
Maareh, ik had wel door dat je aan het dollen was maarik zag de kans toch redelijk groot in dat het werd gezien als brandstof ;P
 
Reactiescore
46
Hoezo nieuwsgierig?
Als in, wie ik ben? ;P
 

DeletedUser74552

Guest
Dit noemt zichzelf nou een top stam. Djeen edelt BB's en James Kond en Forgivven edelen Djeen. Hebben jullie nou echt een veredelde DU gerecruiteerd die 1600 punten bbs edeld?
Wat sneu. Mijn mening over WAR! is met 180* bijgedraaid.

426035af037d34a98d77972e8df0f3b5.png


c03d0076f970fa0c8bd419217e8354c8.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75558

Guest
Het lijkt wel of er letterlijk niet eens een stam is in deze classic die fair aan het spelen is. Ik vind iig dat pre. nog wel het dichtstbij komt van wel fair spelen, maar de rest echt treurig. Nubz ken ik persoonlijk niet echt, dus kan zijn dat zij ook gewoon fair spelen, excuses ervoor als je je dan aangesproken voelt.
 
Reactiescore
1.468
Het lijkt wel of er letterlijk niet eens een stam is in deze classic die fair aan het spelen is. Ik vind iig dat pre. nog wel het dichtstbij komt van wel fair spelen, maar de rest echt treurig. Nubz ken ik persoonlijk niet echt, dus kan zijn dat zij ook gewoon fair spelen, excuses ervoor als je je dan aangesproken voelt.

Nubz speelt honderd procent eerlijk, dat is de hoofdreden dat we uit de top 3 zijn gevallen zo snel denk ik :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.089
Ik ben een nobody ;)
Maareh, ik had wel door dat je aan het dollen was maarik zag de kans toch redelijk groot in dat het werd gezien als brandstof ;P

En dan nog? Dat hij ermee aan het dollen is, is ook gewoon kenbaar maken dat het belachelijk is. Of dat nou olie of geen olie is. Daar is het AF voor.

Het is in die zin ook gewoon terecht de kritiek, omdat de classic is afgegleden van een kwalitatief hoogtepunt naar een intern wereld (niet iets nieuws voor alleen deze wereld specifiek hoor). Als je wilt dat er niet meer op gesproken zou worden, zou men moeten beginnen bij het wegwerken van dat soort kansloze intern figuren
 

Deleted User - 487871837

Guest
En dan nog? Dat hij ermee aan het dollen is, is ook gewoon kenbaar maken dat het belachelijk is. Of dat nou olie of geen olie is. Daar is het AF voor.

Ja, ik vind het altijd heerlijk om dat soort dingen soms wat hyperbolisch belachelijk te maken. Zeker als mensen daardoor inzien hoe achterlijk het is.

Het is in die zin ook gewoon terecht de kritiek, omdat de classic is afgegleden van een kwalitatief hoogtepunt naar een intern wereld (niet iets nieuws voor alleen deze wereld specifiek hoor). Als je wilt dat er niet meer op gesproken zou worden, zou men moeten beginnen bij het wegwerken van dat soort kansloze intern figuren

Het hele geïntern van SA en Pre en de recruit van SA is dan ook een van de redenen dat ik hier gestopt ben.

Het is dus vrij 'normaal' tegenwoordig?
Dan skip ik de classics voortaan maar.
 
Reactiescore
1.089
Cl11 had er al een flink handje van met voornamelijk IB die dat deed, Cl12 was niet veel beter, en CL13 was het al helemaal drama, waarbij accounts in stammen zoals ~I~ 70% van de accounts bestonden uit interns en barbarendorpen.
 
Bovenaan