Top/Flop stammen

Reactiescore
660
Een ban krijg je voor een daad. Voor een houding krijg je geen ban. Dat je het minder sneu vindt voor hem begrijp ik, maar het maakt de eventuele ban niet meer of minder terecht Martijn.
 
Reactiescore
1.094
Ik ging ook op een "professionele" manier op je in, maar dat maakt jou niks uit, waar jij op uit bent is mensen af te breken op het af. Je bent niet eens bezig met dit incident van leone, je vindt het gewoon leuk mensen als mij keer op keer op het verleden te wijzen en daar zul je ook nooit mee ophouden. Ik wou niet eens over classic 13 beginnen, maar jij kwam en toen was het ineens weer een gesprek over classic 13, dit komt dus echt puur door jou en niet door mij.

Nee hoor absoluut niet. Je begon gelijk met 'Ik snap dat jullie iedereen van POEF erbij gaan halen om je effe te backen".
Zelfs als het bij wijze van spreke was, sloeg het nergens op want behalve Yowhite, die uit zijn CL14 perspectief reageerde, reageerde er tot dat moment toe niemand van POEF op jou, alleen ik reageerde tov Tai Chi.

Daarom zeg ik, je lokte het zelf uit. Ik had wss zelfs mijn mond gehouden als je POEF er niet bij moest betrekken. Maar je kon het niet laten, en dan kon je het ook krijgen ook. Dat noem ik niet professioneel.

Haal dan btw niet ene yoyoyo aan, wat daar hadden wij echt helemaal niks mee, die fuseerde nog zelfs met jullie bg, dus verzin eens wat beters als je mij probeert te ontkrachten.

Ik had het je overigens nog beloofd, maar bewijs dat CharlieChapelin (= BG van GOUD) Yoyoyo internde.Logisch gezien het stamgenoten waren overigens. Maar wel bewijs dat jij hier loopt te liegen.

CharlieChaplin 03.04.17 13:53

Goedemiddag,

Ik heb totaal geen idee waar dit over gaat maar ik ben een voorstander van afpsraken maken over waar wie edelt? Mede om te voorkomen dat wij in elkaar cluster edelen.
Ik ben sinds 2 dagen nu op charlie erbij na een fusie met yoyo en charlie. Gezien jij charlie's spelers kwalitatief slechter vind, ben ik van mening dat wij anders is in gesprek moeten. Aangezien yoyo, toch betere presetaties dan heeft gedaan. Wij hebben namelijk wel flink geedelt op spelers. Zoals volledig weg spelen van moonlight.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.019
We hebben geen ban hoor, hoe kom je der op martijn?

En ik heb je prive mn excuses aangeboden, jammer dat je niet terug kwam.
 

DeletedUser74552

Guest
Andries dat mag van mij best wel. Flex was op de hoogte van onze activiteit. Dat hadden wij allemaal al in een eerder stadium aan hem verteld. Wij konden er allemaal terug ja, maar dat was wel pas nadat jij hem ook had aangesproken om zijn verantwoordelijkheid te nemen en ons te woord te staan. In plaats van de hoon over jou neer te laten komen. Ondanks dat hij van mijn situatie weet zo smerig een actie doen is laag bij de gronds. Terwjl ik zelfs die ochtend nog was gelogd. Dan is het inderdaad niet gek dat ik niet in ga op zijn aanbieding om terug te keren. Het is graag of niet en dat zou hier niet het geval zijn.

Voor Merlijn, Dennis en Pre. vind ik de ban sneu. Echter voor Flex vind ik het niet meer dan terecht na zo'n houding.

Jou prive situatie is je prive situatie omdat hier erbij te halen voegt verder niets toe aan de discussie behalve dat het de slachtofferrol er dikker boven op legt. Dennis en Merlijn zaten in dezelfde situatie als jij en spelen volgens mij happy verder nu. Ik heb thorsten ook wel eens van mijn account gekicked vanwege inactiviteit is dat dan ook laag bij de gronds ? Ik denk het niet. Thorsten heeft mijn volle respect en dat weet hij. Echter heeft niemand wat aan een inactieve speler. Dat Flex het anders kon brengen, goed fair enough maar daarvoor heb je excuses gekregen en de kans opnieuw te loggen. Ik vind maar dat weet je dat je het er nu veel te dik bovenop legt. Hij heeft je niet gestabt oid. Hij had het beste met het acc voor en dacht dat je inactief was.

Als de ban er al komt dan is dat terecht of onterecht. In beide situaties heb ik er vrede mee en de spelers van het account ook.
 
Reactiescore
660
We hebben geen ban hoor, hoe kom je der op martijn?

En ik heb je prive mn excuses aangeboden, jammer dat je niet terug kwam.
Mooie post. Martijn is/was dus nog gewenst. Jammer eigenlijk.
 

DeletedUser69389

Guest
Een ban krijg je voor een daad. Voor een houding krijg je geen ban. Dat je het minder sneu vindt voor hem begrijp ik, maar het maakt de eventuele ban niet meer of minder terecht Martijn.

Dat zeg ik ook nergens he tw krijger van me. Dat het voor het tw team het niet meer rechtvaardigt maakt klopt. Maar ik persoonlijk vind dat wel een beetje extra rechtvaardigheid.

Jou prive situatie is je prive situatie omdat hier erbij te halen voegt verder niets toe aan de discussie behalve dat het de slachtofferrol er dikker boven op legt. Dennis en Merlijn zaten in dezelfde situatie als jij en spelen volgens mij happy verder nu. Ik heb thorsten ook wel eens van mijn account gekicked vanwege inactiviteit is dat dan ook laag bij de gronds ? Ik denk het niet. Thorsten heeft mijn volle respect en dat weet hij. Echter heeft niemand wat aan een inactieve speler. Dat Flex het anders kon brengen, goed fair enough maar daarvoor heb je excuses gekregen en de kans opnieuw te loggen. Ik vind maar dat weet je dat je het er nu veel te dik bovenop legt. Hij heeft je niet gestabt oid. Hij had het beste met het acc voor en dacht dat je inactief was.

Als de ban er al komt dan is dat terecht of onterecht. In beide situaties heb ik er vrede mee en de spelers van het account ook.

Nja ik vind het voor iedereen sneu ja. Alledrie kenbaar gemaakt dat we gewoon speelden. Viel ook te zien dat we logden aan aanmeldingen. Dan toch ww aanpassen is sneu. Dat het dan in mijn situatie extra rauw op mijn dak valt is gewoon te begrijpen. Wij speelden alle drie gewoon actief. Excuses kwam nadat jij ingreep ja. Nou lekker spontaan en gemeend daar hoef ik niet te spelen. Dat heeft niks met slachtofferrol te maken of iets. Als die dacht dat ik inactief was dan had die gewoon normaal de dialoog aan kunnen gaan en zeggen hey Martijn etc. Terwijl die ook wist dat ik dat weekend niet onwijs actief was. Hij heeft niet gestabt en wist dat ik niet inactief was. Kan een aantal quotes plaatsen desnoods waarbij ik en de rest aangaven gewoon te spelen etc. Dan toch ww aanpassen zonder pardon is gewoon niet chique. De manier waarop die het heeft gedaan is simpelweg niet chique en professioneel. Valt simpelweg niet goed te praten. Om dat met zo weinig empathie te doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
Nja ik vind het voor iedereen sneu ja. Alledrie kenbaar gemaakt dat we gewoon speelden. Viel ook te zien dat we logden aan aanmeldingen. Dan toch ww aanpassen is sneu. Dat het dan in mijn situatie extra rauw op mijn dak valt is gewoon te begrijpen. Wij speelden alle drie gewoon actief. Excuses kwam nadat jij ingreep ja. Nou lekker spontaan en gemeend daar hoef ik niet te spelen. Dat heeft niks met slachtofferrol te maken of iets. Als die dacht dat ik inactief was dan had die gewoon normaal de dialoog aan kunnen gaan en zeggen hey Martijn etc. Terwijl die ook wist dat ik dat weekend niet onwijs actief was. Hij heeft niet gestabt en wist dat ik niet inactief was. Kan een aantal quotes plaatsen desnoods waarbij ik en de rest aangaven gewoon te spelen etc. Dan toch ww aanpassen zonder pardon is gewoon niet chique. De manier waarop die het heeft gedaan is simpelweg niet chique en professioneel. Valt simpelweg niet goed te praten. Om dat met zo weinig empathie te doen.

Niet chique okee. Niet professioneel tot daar aan toe maar je maakt het gewoon veel groter dan dat het is en dat weet je zelf ook. Als de andere spelers erover heen kunnen stappen en door kunnen spelen dan denk ik dat ook jij daarvan wel kan herstellen.
 

DeletedUser69389

Guest
Niet chique okee. Niet professioneel tot daar aan toe maar je maakt het gewoon veel groter dan dat het is en dat weet je zelf ook. Als de andere spelers erover heen kunnen stappen en door kunnen spelen dan denk ik dat ook jij daarvan wel kan herstellen.

Nee, want met zulke gevoelloze spelers hoef ik niet samen mee te spelen. Ik hou al niet van zulke acties. Wel of geen kut situaties. Je gaat met elkaar voor een doel en bij het minste of geringste wordt je gewantrouwd. (Lees) Want hij denkt dat wij inactief waren. Terwijl wij dus wel actief waren en dit ook lieten blijken. Tussen een gemaakt excuus en een oprecht excuus is ook een groot verschil.

Dan komt daar ook bij dat ik niet wil spelen op een account die gebruikt maakt van zaken die verboden zijn door tw en/of niet algemeen geaccepteerd.
 

DeletedUser75558

Guest
Niet chique okee. Niet professioneel tot daar aan toe maar je maakt het gewoon veel groter dan dat het is en dat weet je zelf ook. Als de andere spelers erover heen kunnen stappen en door kunnen spelen dan denk ik dat ook jij daarvan wel kan herstellen.
Haha, ik kan echt niet begrijpen waarom jij het probleem in de situatie ivm martijn niet kan zien. Het is toch logisch dat hij niet meer wilt spelen, als die zo wordt weggezet? Je gaat toch altijd nog met iemand praten voor dat je een wachtwoord veranderd, dan ga je toch niet zomaar het ww changen en zeker niet in dit geval ivm prive. Je zegt dat ik niet die prive situaties moet aanhalen, maar die prive situatie maakt dit verhaal juist 10x zo erg. Als je dit als accounthoofd zegt, door hem maar zomaar te kicken, dan snap je toch ook wel dat die dan zegt toedeloe?
 

DeletedUser72825

Guest
Il Leone heeft weinig oda, maar dit heeft niks te maken met het feit dat wij zogenaamd enkel boostaccounts zouden hebben. Ik denk dat iedereen weet zowel binnen als buiten de stam dat dit niet meer zal gebeuren. Het is een fout en hier is al genoeg over gepraat zowel binnen als buiten de stam. Ook heb ik daarnet met Timon gesproken @finalowner3 gesproken en ik denk dat hijzelf ook wel beseft dat er nu een punt gemaakt is en dat we over dit onderwerp genoeg verteld hebben. Boys, het is nog steeds een spel he? Begrijp deze zin goed, lees hem 10x opnieuw! Het is een spel, geen realiteit, jullie spreken hier allemaal over straffen en kicken, maar waarom? Iedereen mag eens een fout maken, zolang je dit geen 2 keer doet. Waarom zouden we iemand moeten kicken? Om die persoon zijn plezier af te nemen?

Het is duidelijk, iedereen heeft zich eens kunnen moeien, feiten zijn toegegeven, einde discussie? Niet dan?
 
Reactiescore
1.094
Ik moet wel zeggen dat het kicken van niet 1, niet eens 2 maar wel 3 'actieve' spelers naar mijn mening alleen een gevolg kan zijn van inderdaad inactiviteit, of bar slechte communicatie.

Dus in die zin vind ik het ook wel vreemd. Als 3 mensen zeggen dat ze loggen en dat is te bewijzen dan moet het aan de communicatie liggen. Vaak is dat een wederzijds maar dat lijkt me ook onwaarschijnlijk als het om 3 verschillende mensen gaat. Dus moet het wel iets zijn wat van die flex afkomt. In dat geval is het wel zaak daaraan te werken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72825

Guest
Over dat kicken is meer miscommunicatie dan echt een probleem. De manier waarop en de reden zijn compleet onaanvaardbaar, maar dit was een misverstand waar Flex zich ook verontschuldigt heeft ten opzichte aan het team. Dat Martijn @underground tacticz. dat gedrag niet kan pikken is volledig te begrijpen, maar verder heeft het af hier ook geen zaken mee. Nogmaals het is een spel, het is tijd dat iedereen wat kalmer word over de gehele situatie. :)
 

DeletedUser48745

Guest
Oh want als je 2 of 3 dorpjes internd op het begin, is de wereld winnen ineens geen prestatie meer. Wat een grote kolder. Alsof je na 3 interns wereldwinst in de schoot geworpen krijgt, er zal alsnog gedeft en geoffed moeten worden samen met heel wat uurtjes aan tijd die er in gaan. Als we net als GOUD vorige classic alleen maar zouden internen, geef ik je gelijk maar dat zal nooit aan de orde. Daarnaast gaat het binnen premade maar om 1 account en dat is gelijk in de kiem gesmoord toen ik erachter kwam. 1 van de 5 accounts. De rest heeft gewoon zoals het hoort gevochten voor zijn dorpjes.

Natuurlijk zal er nog gedeffed en geoffed moeten worden om de wereld te winnen. Alleen vind ik niet dat je het verdiend als speler om te winnen als je boostaccounts gebruikt om je groei stevig te vergroten aan het begin. Op die manier geef je je voorsprong eerder een exponentiële boost aangezien je zo veel makkelijker veel spelers kan wegspelen met meerdere goeie dorpen en geen verlies. Als iemand met 10 dorpen je dan probeert weg te spelen terwijl jij er 30 hebt gaat dat een heel stuk moeilijker dan wanneer je er 15 zou hebben. Als je het werkelijk waard bent om te winnen zou je dat ook moeten kunnen met een "eerlijke" start. Het feit dat er dan alsnog boostaccounts worden gebruikt geeft mij toch het gevoel dat deze spelers niet heel zeker zouden zijn van de winst zonder dat ze deze extra hulp zouden krijgen. Zo'n spelers horen in mijn ogen niet thuis op een classic en al helemaal niet in de winnende stam.
 
Reactiescore
420
Wat ik heb geleerd is dat er dus een verschil zit in een seconde wereld en MS wereld. Blijkbaar heb je dan een andere tactiek nodig? :confused:
 

DeletedUser72825

Guest
Natuurlijk zal er nog gedeffed en geoffed moeten worden om de wereld te winnen. Alleen vind ik niet dat je het verdiend als speler om te winnen als je boostaccounts gebruikt om je groei stevig te vergroten aan het begin. Op die manier geef je je voorsprong eerder een exponentiële boost aangezien je zo veel makkelijker veel spelers kan wegspelen met meerdere goeie dorpen en geen verlies. Als iemand met 10 dorpen je dan probeert weg te spelen terwijl jij er 30 hebt gaat dat een heel stuk moeilijker dan wanneer je er 15 zou hebben. Als je het werkelijk waard bent om te winnen zou je dat ook moeten kunnen met een "eerlijke" start. Het feit dat er dan alsnog boostaccounts worden gebruikt geeft mij toch het gevoel dat deze spelers niet heel zeker zouden zijn van de winst zonder dat ze deze extra hulp zouden krijgen. Zo'n spelers horen in mijn ogen niet thuis op een classic en al helemaal niet in de winnende stam.

Effe serieus? Je maakt een vergelijking die werkelijk op niks slaat. We hebben 2 boost dorpen, wat ik niet goedkeur en waar ik verder ook geen uitleg meer bij zal geven. Je stelt een vergelijking op met de verhouding van 15 tot 30 dorpen? Het gaat over 2 dorpen, dan is die voorsprong niet zo groot en zal dit in een later stadia ook niet zoveel verschil geven. Ik snap niet waarom iedereen dit gewoon niet achter zich kan laten? EEN SPEL = PLEZIER niet voor constant te zeiken op het AF.
 

DeletedUser48745

Guest
Effe serieus? Je maakt een vergelijking die werkelijk op niks slaat. We hebben 2 boost dorpen, wat ik niet goedkeur en waar ik verder ook geen uitleg meer bij zal geven. Je stelt een vergelijking op met de verhouding van 15 tot 30 dorpen? Het gaat over 2 dorpen, dan is die voorsprong niet zo groot en zal dit in een later stadia ook niet zoveel verschil geven. Ik snap niet waarom iedereen dit gewoon niet achter zich kan laten? EEN SPEL = PLEZIER niet voor constant te zeiken op het AF.
Zoals ik al zei zijn het niet enkel die 2 dorpen die je als voorsprong krijgt. Die dorpen zijn goed uitgebouwd, gs hoog, oftewel de perfecte dorpen die je kunt krijgen in het begin. Je verliest geen troepen, je kan direct in je nieuwe dorpen goed doorbouwen en gs duwen in je groei. Zo kan je direct dooredelen terwijl je buurt nog vrijwel geen troepen heeft. Bij niet-boostdorpen verlies je hoogstwaarschijnlijk een deel van je troepen om het over te nemen, deze moet je dan eerst herbouwen etc. Tegen de tijd dat je dan weer aan edelen toekomt heeft je buurt al verder gebouwd aan troops en dergelijke. Zo blijft de cirkel gaan, en kan je dus gemakkelijk in die tijd een tiental dorpen voorliggen.

Ik snap dat je het spelletje voor je plezier speelt, maar als je gebruik maakt van boostdorpen kan je op zijn minst wel verwachten dat er kritiek geleverd gaat worden op het AF, al zeker op een wereld waar een hoog niveau van je wordt verwacht.
 

DeletedUser72825

Guest
Zoals ik al zei zijn het niet enkel die 2 dorpen die je als voorsprong krijgt. Die dorpen zijn goed uitgebouwd, gs hoog, oftewel de perfecte dorpen die je kunt krijgen in het begin. Je verliest geen troepen, je kan direct in je nieuwe dorpen goed doorbouwen en gs duwen in je groei. Zo kan je direct dooredelen terwijl je buurt nog vrijwel geen troepen heeft. Bij niet-boostdorpen verlies je hoogstwaarschijnlijk een deel van je troepen om het over te nemen, deze moet je dan eerst herbouwen etc. Tegen de tijd dat je dan weer aan edelen toekomt heeft je buurt al verder gebouwd aan troops en dergelijke. Zo blijft de cirkel gaan, en kan je dus gemakkelijk in die tijd een tiental dorpen voorliggen.

Ik snap dat je het spelletje voor je plezier speelt, maar als je gebruik maakt van boostdorpen kan je op zijn minst wel verwachten dat er kritiek geleverd gaat worden op het AF, al zeker op een wereld waar een hoog niveau van je wordt verwacht.

Ik ben er niet mee akkoord dat boostdorpen oke zijn, en dat zal je me nooit horen zeggen. Wat ik me afvraag is wat jouw post nu voor toevoeging heeft aan heel deze eindeloze discussie? Alles wat in jouw post staat is al duizend keer gezegd, ik denk dat iedereen die dit leest het begrijpt! Ik denk dat het nu echt wel mooi is geworden als we deze discussie kunnen afronden? Het is gebeurd, we kunnen de tijd niet terug draaien.
 

DeletedUser75091

Guest
Ik snap de houding van beide kanten. Al zou het gezien mijn ligging wel een voordeel voor jullie geven met deze dorpen en minder tot geen troepen verlies, dus denk dat het in dit stadium zeker uit maakt alleen later niet meer.
 

DeletedUser59375

Guest
Ik snap de houding van beide kanten. Al zou het gezien mijn ligging wel een voordeel voor jullie geven met deze dorpen en minder tot geen troepen verlies, dus denk dat het in dit stadium zeker uit maakt alleen later niet meer.

Hier heb je helemaal gelijk
Maar jij bent de enige dat hier niet klaagt
Degene dat wel klagen liggen hrlemaal aan de andere kant vzn de wereld
 
Bovenaan