Top/Flop stammen

DeletedUser68252

Guest
Klasse stam, Enexis noord heeft het helemaal door. Het merendeel ligt niet eens in het noorden. :D
 

DeletedUser78303

Guest
Ik vind wel dat de stam Terra Incognita wel het mooiste plaatje heeft tot nu toe :cool:
 

DeletedUser68252

Guest
Geef het gewoon op, niks topt het profiel plaatje van Prins Pils. :cool:
 
Reactiescore
241
Ze weten bij enexis iig hoe ze met pp moeten smijten :rolleyes:
 

DeletedUser78303

Guest
Ach driekwart van de abusers (als het niet meer is) valt na een maand al af, uiteindelijk zullen de skillvolle spelers zegevieren!
Alleen vind ik het vooral zielig voor de mensen die de pech hebben naast zo'n big spender te spawnen, al meteen je hele vooruitzicht in de wereld naar de klote.
 
Reactiescore
62
Dat valt te bezien. Zoals op 55, als je genoeg boost kom je er.
Ik zeur er te veel over maar heb er echt de pest aan. Zoals je zegt, je doet je best om er te geraken en dan merk je op dat er daar een kereltje 5x zoveel punten heeft waartegen je amper iets kan doen :p
 
Reactiescore
760
"geen moraal" :p
 

DeletedUser75951

Guest
Ach driekwart van de abusers (als het niet meer is) valt na een maand al af, uiteindelijk zullen de skillvolle spelers zegevieren!
Alleen vind ik het vooral zielig voor de mensen die de pech hebben naast zo'n big spender te spawnen, al meteen je hele vooruitzicht in de wereld naar de klote.
Bwa, Emilia is bijvoorbeeld wel sterk en ervaren. En je kan je dorpje verhuizen als je ziet dat je slecht ligt
 
Bovenaan