Top/Flop stammen

DeletedUser61134

Guest
Rebecca op dit moment:

giphy.gif

Nee ik leg gewoon netjes uit wat mijn prioriteiten zijn

En daarnaast ben je geen echte Fries als je Nederlands belangrijk acht.
Ik schaam me voor je als je buiten zou lopen en Nederlands zou spreken tegen iemand.


Voorbeeld: Je bent in Amsterdam en ik zie je Nederlands spreken bij de kassa, dan loop ik naar je toe spreek ik je in het Fries aan en vertel ik je dat ik je in elkaar klap als je niet snel Fries praat tegen dat Engelse meisje achter de kassa.

Snappie?
 

DeletedUser68252

Guest
Hoe kan je als geboren en getogen Nederlander überhaupt moeten nadenken om een zin te vertalen van het Engels naar het Nederlands voor je die in je eigen taal kan opschrijven, terwijl je niet al voor lange tijd int buitenland woont en de taal niet meer spreekt. Hoeveel chromosomen heb je? o_O
 

DeletedUser61134

Guest
Hoe kan je als geboren en getogen Nederlander überhaupt moeten nadenken om een zin te vertalen van het Engels naar het Nederlands voor je die in je eigen taal kan opschrijven, terwijl je niet al voor lange tijd int buitenland woont en de taal niet meer spreek. Hoeveel chromosomen heb je? o_O

Geboren en getogen Fries.
Mijn eerste taal was Engels gezien mijn ouders dat onderling spraken.
Daarna Fries en Indonesisch(Javaans en Indonesisch).
Maleis op mijn 3de en Duits van 4 tot 5.

Toen in groep 3 kreeg ik Nederlands les op basisschool verplicht en was het nog altijd mijn slechtste taal.
Daarnaast spreek ik meer Engels en Fries dan Nederlands en werkt mijn brein in het Engels.
 

DeletedUser70476

Guest
Nee ik leg gewoon netjes uit wat mijn prioriteiten zijn

En daarnaast ben je geen echte Fries als je Nederlands belangrijk acht.
Ik schaam me voor je als je buiten zou lopen en Nederlands zou spreken tegen iemand.


Voorbeeld: Je bent in Amsterdam en ik zie je Nederlands spreken bij de kassa, dan loop ik naar je toe spreek ik je in het Fries aan en vertel ik je dat ik je in elkaar klap als je niet snel Fries praat tegen dat Engelse meisje achter de kassa.


Snappie?

:redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface:
 
Reactiescore
2.303
Nee ik leg gewoon netjes uit wat mijn prioriteiten zijn

En daarnaast ben je geen echte Fries als je Nederlands belangrijk acht.
Ik schaam me voor je als je buiten zou lopen en Nederlands zou spreken tegen iemand.


Voorbeeld: Je bent in Amsterdam en ik zie je Nederlands spreken bij de kassa, dan loop ik naar je toe spreek ik je in het Fries aan en vertel ik je dat ik je in elkaar klap als je niet snel Fries praat tegen dat Engelse meisje achter de kassa.

Snappie?
Wat is dat nu voor immense bullshit ?
Ik spreek heel graag west vlaams maar als ik in antwerpen kom zal ik gewoon beleefd doen tegen de kassadame en gewoon AN praten.

Ze noemen dat respect.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Wat is dat nu voor immense bullshit ?
Ik spreek heel graag west vlaams maar als ik in antwerpen kom zal ik gewoon beleefd doen tegen de kassadame en gewoon AN praten.

Ze noemen dat respect dom wijf

Dus je bent niet trots op je afkomst?
Jammerlijk, de reden waarom Nederland ooit Nieuw-Syrië zal noemen.
En België West-Arabië
 
Reactiescore
2.303
Ik ben zeker trots op mijn afkomst, nuja trost ik ben ook maar een west vlaming. Geen Congolese jeugdsoldaat ofzo...
Overigens als ik naar spanje ga lul ik die persoon achter de kassa ook niet in het westvlaams af zodat ze me niet verstaat.

Gaat helemaal nergens over je trotsheid en dergelijke, het is gewoon normaal dat je respect hebt voor beiden...

Dat jij dat niet snapt snap ik toch wel mevrouw perfect met 60 diplomas.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik ben zeker trots op mijn afkomst, nuja trost ik ben ook maar een west vlaming. Geen Congolese jeugdsoldaat ofzo...
Overigens als ik naar spanje ga lul ik die persoon achter de kassa ook niet in het westvlaams af zodat ze me niet verstaat.

Gaat helemaal nergens over je trotsheid en dergelijke, het is gewoon normaal dat je respect hebt voor beiden...

Dat jij dat niet snapt snap ik toch wel mevrouw perfect met 60 diplomas.

Keb er maar 3 en bezig met 4de dus niet zo overdrijven.

En waarom zou ik respect hebben voor iemand die ik niet ken?
Wat heeft diegene voor mij gedaan dat hij respect verdient?

Ik verkies ervoor mijn eigen taal te spreken, er is geen verplichting in Nederlands om Nederlands te spreken. Je hoeft het niet eens te beheersen.

Gemiddelde Turk en Marokkaan kan ook geen Nederlands.
 

DeletedUser61134

Guest
En daarom ben jij dus een kutwijf.

Dat is een mening.
Ik vind het dan ook Absurd dat GK zich een Fries durft te noemen terwijl ik een trotser Fries ben dan hem.

En diegene achter de kassa moet eens sneller gaan werken
 
Reactiescore
2.303
Dus de ene jood is minder jood dan de andere omdat hij stierf in de holocaust?
 
Reactiescore
7.931
Nee ik leg gewoon netjes uit wat mijn prioriteiten zijn

En daarnaast ben je geen echte Fries als je Nederlands belangrijk acht.
Ik schaam me voor je als je buiten zou lopen en Nederlands zou spreken tegen iemand.


Voorbeeld: Je bent in Amsterdam en ik zie je Nederlands spreken bij de kassa, dan loop ik naar je toe spreek ik je in het Fries aan en vertel ik je dat ik je in elkaar klap als je niet snel Fries praat tegen dat Engelse meisje achter de kassa.

Snappie?

Ik gedraag me liever als een ingeburgerd iemand in deze samenleving en gedraag me niet zoals de aap op dat gifje. Als iemand geen Fries kan verstaan dan spreek ik Nederlands tegen diegene, kan diegene wel Fries dan spreken we Fries.

En inelkaar slaan? Wat zit je hier nou stoer te doen, je bent een klein meisje die met de vriendinnetjes van de voetbalclub gezellig wat uitjes gaat doen. Je bent een modepopje die spreekt over disinger schoentjes. Poepie toch, je bent niks, je doet hier als echte rasmarrokaan maar in RL ben je een zielig hoopje vlees
 

DeletedUser61134

Guest
Dus de ene jood is minder jood dan de andere omdat hij stierf in de holocaust?

Ja de 1 is een hoopje as en de ander is een hoopje as of een kist.

Ik gedraag me liever als een ingeburgerd iemand in deze samenleving en gedraag me niet zoals de aap op dat gifje. Als iemand geen Fries kan verstaan dan spreek ik Nederlands tegen diegene, kan diegene wel Fries dan spreken we Fries.

En inelkaar slaan? Wat zit je hier nou stoer te doen, je bent een klein meisje die met de vriendinnetjes van de voetbalclub gezellig wat uitjes gaat doen. Je bent een modepopje die spreekt over disinger schoentjes. Poepie toch, je bent niks, je doet hier als echte rasmarrokaan maar in RL ben je een zielig hoopje vlees

Overbodig, een Turk praat ook geen Nederlands terug als ik Nederlands zou praten dus waarom zou ik dat wel moeten?
En waar zeg ik dat ik het uit zou voeren? Volgens mij is het alleen een dreiging in hoop van provocatie.

Ps. Grote kans dat ik langer en beter getrained ben dan jou ;)
Mannen zijn niet altijd de sterkste, desondanks dat je Islamistische afkomst dat je laat denken
 

DeletedUser70476

Guest
Ow snap dit is echt wel internetgoud. Hoop toch echt wel dat ze haar trollmode aan heeft want het is best bedroevend dat dit soort figuren stemrecht hebben...
 
Bovenaan