Top/Flop stammen

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik vind het wel vreemd dat er tegenwoordig zoveel amok is voor DE SPELER Alcoholic Unicorns, terwijl andere vriendengroepen pp abusen met heel de stam.
Kijk bvb naar
17a0ee87e5.png


Die stam heeft wel 5 leden die bijna even hard pp abusen als alcoholic unicorns.
800ac2bb36.png

En toch krijgen ze amper aandacht terwijl arme Alcoholic extra pp moet inzetten om de kata's af te slaan.

Is hier een rede voor? of hebben we alvast zo weinig respect voor soortgelijke stammen dat we ze negeren?
Want of ze nu overleven of niet, of ze nu ziek goed spelen of juist ziekhard falen, starten op zo'n manier zorgt ervoor dat niemand nog respect voor ze zal hebben.
Best case ze winnen en niemand kijkt ervan op, worst case ze falen en zijn de grap van heel tribalwars voor een paar weken/maanden.
persoonlijk snap ik niet dat 1 van deze opties de moeite is om te spelen, maar dat ben ik natuurlijk :p

Wij kregen natuurlijk veel aandacht omdat we zelf zo hoog van de toren schreeuwde :p
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser61134

Guest
Kan jij niet gewoon je muil houden?

Snap dat je graag hebt dat de Islam groter word in Nederland, maar zolang het gewoon verwesterd is kan ik mijn mening geven over je geschreeuw vanuit je toren.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Snap dat je graag hebt dat de Islam groter word in Nederland, maar zolang het gewoon verwesterd is kan ik mijn mening geven over je geschreeuw vanuit je toren.

Wordt*

Doe jij eerst maar eens aan verwesteren en leer algemeen beschaafd Nederlands :mad:
 

DeletedUser61134

Guest
Wordt*

Doe jij eerst maar eens aan verwesteren en leer algemeen beschaafd Nederlands :mad:

Hoezo? Ik ben een Fries.
Heb nog nooit Nederlands gehad of gesproken op school.

Ten Tweede waarom een taal spreken die maar een kleine 0,2% van de wereld omvat?
 

DeletedUser68252

Guest
Hoezo? Ik ben een Fries.
Heb nog nooit Nederlands gehad of gesproken op school.

Ten Tweede waarom een taal spreken die maar een kleine 0,2% van de wereld omvat?

Waarom zou je dan Fries spreken, het omvat toch maar 0.000000000000000000000001% van de wereld. Ook al is het je moedertaal, maakt niet uit toch heb je niks aan. :rolleyes:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Friesland zou een apart land moeten worden en uit Nederland moeten worden verstoten. Rare friezen
 

DeletedUser76430

Guest
Verder blijf ik uit deze discussie, die waarschijnlijk nergens toe zal leiden maar laat de Friezen met rust!:cool:
 

DeletedUser61134

Guest
Waarom zou je dan Fries spreken, het omvat toch maar 0.000000000000000000000001% van de wereld. Ook al is het je moedertaal, maakt niet uit toch heb je niks aan. :rolleyes:

Meer Friestaligen dan Nederlanders :eek:
In Duitsland & Denemarken zijn ook Friezen

Daarnaast is Fries een goede aansluiting op Scandinavische talen en Engels
 

DeletedUser68252

Guest
Meer Friestaligen dan Nederlanders :eek:
In Duitsland & Denemarken zijn ook Friezen

Daarnaast is Fries een goede aansluiting op Scandinavische talen en Engels

Nederlands is een goeie aansluiting op Vlaams, of was het toch andersom? Anyway kom je erg ver mee! :D


''Mo putain Emile, Je brjed wok zin stutjes zelve''
 

DeletedUser75951

Guest
Meer Friestaligen dan Nederlanders :eek:
In Duitsland & Denemarken zijn ook Friezen

Daarnaast is Fries een goede aansluiting op Scandinavische talen en Engels
Het Engels van Nederlanders is in het algemeen vrij belabberd :eek:
 
Reactiescore
1.468
De taal is toch heel anders dan noord-fries, dus jij beweert de Denen te kunnen verstaan?

Ik bedoelde met Westfries overigens zuidfries natuurlijk :D
 

DeletedUser68252

Guest
De taal is toch heel anders dan noord-fries, dus jij beweert de Denen te kunnen verstaan?

Ik bedoelde met Westfries overigens zuidfries natuurlijk :D

Ik spreek Nederlands, Engels, Duits vloeiend en een beetje Italiaans maar kan Denen toch goed verstaan als ze praten gezien heel veel woorden herkenbaar zijn uit andere talen.
 

DeletedUser61134

Guest
De taal is toch heel anders dan noord-fries, dus jij beweert de Denen te kunnen verstaan?

Ik bedoelde met Westfries overigens zuidfries natuurlijk :D

West-lauwers Fries spreek ik :p
Denemarken is een deel Noord-Fries
En Duitsland-Saterland is Saterlands Fries

Zoals Mystic zegt is Deens niet de moeilijkste taal ook :p
 
Bovenaan