Top/Flop stammen

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Hoe schat je hun kansen in? Is een (nagenoeg) pp-loze start verstandig geweest?

Ik denk dat je tegenwoordig geforceerd bent om een zeer offensieve beuk start te maken als je een pp-loze start maakt. Je zult direct voor een goede clear moeten gaan om direct een pp abuser in de buurt over te nemen. En laten we eerlijk zijn, de kazerne van een pp abuser draait niet harder dan die van een non-pp abuser. Tuurlijk kunnen er pp abusers zijn die hun kazerne direct naar 25 helpen en de stal naar 20, maar logischerwijs geilt iedereen op zo snel mogelijk edels en blijven de troepen toch ietwat achter. Weet je als non pp abuser een lekker tweede dorp te pakken.. om in de discussie te blijven; voorbeeld, dan doen je kansen/ranking niet veel onder voor die van pp abusers.

Ook nu blijkt dat er zat noobs zijn die veel pp gebruiken, want kom op nou, wie pakt er nou constant 1000-2000 punt dorpjes om ze vervolgens diehard te boosten? Steek dan je pp in troepen en bash potentiële vijanden weg voor dat ze groot kunnen worden, maarja dat vereist wat moeite en wat risico (btimes etc). M.a.w. er zijn maar enkele (grootschalige) pp gebruikers die ook nog wat skills in huis hebben.

Ten slotte zie ik elke wereld weer dat je gedurende de mid en end-game geen verschil meer ziet tussen pp starters en non pp starters. In de end gaat het erom wie het langste blijft doorzetten en wie het langste kan blijven edelen (beste/actiefste frontspelers/interners -> die eindigen altijd bovenaan). Dus mijn antwoord op je vraag; ik geef de pp gebruiker evenveel kans als de non pp gebruiker. Echter acht ik de kansen van 'goede' non pp starters, zoals nu het geval, hoger in dan die van menig pp abuser. :)

'Aparte samenstellingen' hebben al zo vaak noodlottig uitgepakt voor veelbelovende stammen, dus ik ben net als jij uiterst benieuwd.

Enige vereiste is dat er noemenswaardige tegenstand moet komen anders is er ook geen reden om als zo een 'aparte' stam uit elkaar te vallen :)

Echter heb ik AU ook nooit minder geacht dan Guide. Sterker nog, ik geef AU een goede kans om guide solo op te rollen.

Gevaarlijke uitspraak, hopelijk één die ze zelf nooit zullen uitspreken :) Guide is wel driemaal zo groot en het kwantiteitsverschil word logischerwijs met de dag vééél groter. Daarnaast is de dagelijkse farmbuit van deze vijf ook véél hoger. Ten slotte betwijfel ik of ze in Guide allemaal breindood zijn of toch net middelmatig. In geval twee; ben je bijna dwaas om te suggereren dat AU solo zou winnen :) Kwaliteit is waardevol maar het is niet drie, vier, vijfmaal zoveel waard als kwantiteit. Daarnaast is het Tribal wars hè, niet solo wars :)
 
Reactiescore
2.478
Ook nu blijkt dat er zat noobs zijn die veel pp gebruiken, want kom op nou, wie pakt er nou constant 1000-2000 punt dorpjes om ze vervolgens diehard te boosten? Steek dan je pp in troepen en bash potentiële vijanden weg voor dat ze groot kunnen worden, maarja dat vereist wat moeite en wat risico (btimes etc). M.a.w. er zijn maar enkele (grootschalige) pp gebruikers die ook nog wat skills in huis hebben.

Waarom een dorp van 1k/2k als je dit ook met een dorp van 300p kunt doen :oops::rolleyes:
#AU (alleenmaarliefde)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Goeie poging Pim, ik ben de andere wijsneuzen even voor hahahaha :D:D

276f66c81f9a2e9cc9280bef56f33d83.img

Hou wel van je hoor
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser23144

Guest
Door de twstats bug kunnen we niet zien hoelaat die is overgenomen, maar was wel op de 7e.
 

DeletedUser74396

Guest
@dutch believer:
Weeral dezelfde argumenten die nergens op slaan.
Zal ze voor de laatste maal proberen tegen te spreken, want je zegt de leugen zoveel dat je hem nog geloofd ook.

Het is dus niet moeilijk dat je denkt dat je zoveel beter bent. Je hebt namelijk geen idee waar je het over hebt xD
Classic ben ik een enkele keer 'weg gespeeld' toen ik gestabt ben (cl4, lesje geleerd). Was jij de stabber misschien, leuk om zo'n naam aan jezelf te geven.
W34 Van hetzelfde. Ik wist dat ik er een dagje niet kon zijn en had dus vv afgegeven aan een stam die zei dat ze wel wouden deffen.
Dat ik dan terugkom zonder dorp terwijl er nog geen aanval liep voor ik vv gaf is echt wel mijn mijn dikke schuld, maar het toont niets over je skill.
Je mag er na al die jaren nog steeds reuze trots op zijn dat je een vv hebt weg gespeeld die af en toe def dodgde ipv niets te doen.

Vooral grappig dat ik ih verleden jouw waanbeeld al heb afgebroken met uitleg en bewijzen.
Maar toch blijf je elke discussie dezelfde foutieve argumenten aanhalen.
Ben je er dan zo trots op dat je een account hebt kunnen edelen dat mij ooit als speler heeft gehad?

Ik snap dus volkomen dat je mijn hele punt negeerde en off topic begon te groot te doen tegen mij.
Je onterechte grootheidswaanzin ten opzichte van mij laat het blijkbaar niet toe om normaal te denken.
Best jammer dat de rest daar dan nog op hapt ook. Vandaar dat ik er niet verder op reageerde :p

En de rest van je posts zitten vol halve waarheden en leugens
dat je leuke medespeler er direct na reageert zegt genoeg :p
 
Reactiescore
2.303
Classic 8 of 9 probeerde je nog samen te werken met mijn account om elko weg te werken :)
Dusja in welk opzicht ben jij dan geloofwaardig?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Dit gaat echt nergens over zeg, is er niets beters om over te discussiëren?
 
Reactiescore
2.039
Het heeft even wat tijd gekost om je verhaal te ontcijferen maar oke, moest ik ergens niet op reageren moet je de volgende keer maar wat duidelijker posten.

@dutch believer:
Weeral dezelfde argumenten die nergens op slaan.
Zal ze voor de laatste maal proberen tegen te spreken, want je zegt de leugen zoveel dat je hem nog geloofd ook.

Het is dus niet moeilijk dat je denkt dat je zoveel beter bent. Je hebt namelijk geen idee waar je het over hebt xD
Classic ben ik een enkele keer 'weg gespeeld' toen ik gestabt ben (cl4, lesje geleerd). Was jij de stabber misschien, leuk om zo'n naam aan jezelf te geven.

Goh wat flauw, ik lag aan de andere kant van de wereld en nu heb ik je opeens gestabt.:eek:

W34 Van hetzelfde. Ik wist dat ik er een dagje niet kon zijn en had dus vv afgegeven aan een stam die zei dat ze wel wouden deffen.
Dat ik dan terugkom zonder dorp terwijl er nog geen aanval liep voor ik vv gaf is echt wel mijn mijn dikke schuld, maar het toont niets over je skill.
Je mag er na al die jaren nog steeds reuze trots op zijn dat je een vv hebt weg gespeeld die af en toe def dodgde ipv niets te doen.
W34 ben je gewoon weggeedeld door je eigen onkunde, zo edelen dat je enkel een groter front krijgt tegen de accs van Sam en Fallen was gewoon vragen om problemen. Nlc9 deed je al net zo absurd, je techs stonden niet eens goed. Je kunt het wel steeds steken op 'vv's en stabs' maar down the line zijn het nog steeds je accs die je door eigen retarded keuzes (hee kijk mij ik doe een defstart!!!!) in zulke situaties brengt.

Vooral grappig dat ik ih verleden jouw waanbeeld al heb afgebroken met uitleg en bewijzen.
Maar toch blijf je elke discussie dezelfde foutieve argumenten aanhalen.
Ben je er dan zo trots op dat je een account hebt kunnen edelen dat mij ooit als speler heeft gehad?

Je hebt nooit, maar dan ook nooit iets weerlegd met feiten stoney. :D Moest dat wel zo zijn zal je dat ongetwijfeld wel terug kunnen vinden. Daarnaast rest nog steeds de vraag, op welke 'wereld door events' heb ik je nog meer geedeld dan?

Ik snap dus volkomen dat je mijn hele punt negeerde en off topic begon te groot te doen tegen mij.
Je onterechte grootheidswaanzin ten opzichte van mij laat het blijkbaar niet toe om normaal te denken.
Best jammer dat de rest daar dan nog op hapt ook. Vandaar dat ik er niet verder op reageerde :p

En de rest van je posts zitten vol halve waarheden en leugens
dat je leuke medespeler er direct na reageert zegt genoeg :p

???
Dit zijn dus van die stukjes waardoor ik mij afvraag of het wel nut heeft om je dingen uit te leggen? Welke leugens? Welke medespeler? Er is maar 1 persoon die het ww van mijn acc weet, en dat ben ik.
 
Bovenaan