Top/Flop stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser76198

Guest
Ooga booga, we worden geownd. Interessante info haalt de spion in jullie stam zeg :eek:
 
Reactiescore
205
Hehe, en niet zo'n beetje. Een klein aanvalletje van 882 en iedereen drukt op delete. Ga wel de pm's van simi en zijn vriendjes missen over hoe goed ze zichzelf vonden dat ze andarden en cicirio konden platkata'n.
 

DeletedUser79767

Guest
Hehe, en niet zo'n beetje. Een klein aanvalletje van 882 en iedereen drukt op delete. Ga wel de pm's van simi en zijn vriendjes missen over hoe goed ze zichzelf vonden dat ze andarden en cicirio konden platkata'n.
Ja dat valt mij ook zwaar tegen van een aantal stamgenoten van me. Had ik van sommige ook niet verwacht. Maar ook daar doe je verder weinig aan, ben het constant vv draaien wel zat, heb me eigen acc niet goed onderhouden en dat valt nu ook goed te merken.
 

DeletedUser79785

Guest
2iw0cz.jpg


Uiteindelijk is dit toch de reden waarom er stammen gevallen zijn, en/of spelers op delete staan?

Don't start what you cannot finish!
 
Reactiescore
205
True. Alhoewel bossbassie ook wel benoemd mag worden.
Verder valt het me wel tegen dat ook bd er zo snel de brui aan heeft gegeven.
 
Reactiescore
205
Niet zelf gegooid, maar er wel gebruik van gemaakt met voorbedachte rade. Ook al zal die dat blijven ontkennen.
Misschien is het zo dat jullie er niet om gevraagd hebben, maar 882 ook niet om die van jullie 2 bg's en die kregen we ook. Maanden lang. Erg vervelend, maar deze gekata'de spelers gooien toch ook niet meteen de handdoek in de ring?
 
Reactiescore
592
Ja dus? Wij hebben toch niks met onze bg's hun kata's te maken.. tot op het moment dat ze op dekeul gebruikt werden hebben we er nooit gebruik van gemaakt. Ik ben het eens dat het niet kon dat een bg kata's gooit en wij er vervolgens op zouden edelen. Daar heb ik uit alle macht geprobeerd iets voor te regelen om dat te voorkomen in de toekomst. Maar 882 wilde het niet meer oplossen.

Ja, maar jullie gooien ze over en weer naar elkaar, dus blijkbaar vinden jullie het beide prima. Dat is toch met BD niet het geval? Stap daar eens uit joh, van die gedachte dat als anderen het doen dat wij daar ook schuldig aan zijn.. wij wilden ze niet want het bederft ons spelplezier. Daarom maakten we de afspraak. Als jullie die dan opzeggen en die kata's zo gebruiken is het toch niet raar dat men niet door wilt spelen?
 

DeletedUser79267

Guest
Opzegging van de kata-NAP is niet uit de lucht komen vallen, de gegronde reden, waar de meerderheid van de stam achter stond, weet je onderhand wel.

Daarnaast blijven kata's onderdeel van het spel. Om dan gelijk op delete te gaan op het moment dat je dorpen neer gaan, is niet bepaald de juiste wijzen. Vooraf weet men dat het een kata-wereld is, deal with it.

Of je kan natuurlijk net als Pyro gewoon door gaan. :p
 

DeletedUser79267

Guest
Jij denkt alleen maar aan je CV, het gaat om spelplezier wat ik de laatste tijd zeker terug heb gekregen. Wellicht een andere manier van denken, is de oplossing voor al jullie problemen!

En jazeker, de kata-kaart leek ons een uitstekende keuze. De zwakke plek van BD, zo blijkt. Niet mee eens? Kan je beter Grepolis gaan spelen. :p
 
Reactiescore
693
Ik zie een spion die uit een stam is gegaan

Ik zie 2 moderators in proefperiode die hele tw plezieren afpakken doordat ze lekker gaan spioneren en loggen in de vijandige stam en dan vraagt inno zich af hoe ze casuals kunnen verbeteren?
Ene pot nat. En dan denken jullie dat wij katanoobs zijn omdat jullie.
En zelf moet ik niet zoveel zeggen, want elke keer dat jullie komen met aanvallen was ik niet thuis. Gezellig is dat niet. En al die dingen stapelen op, maar het spelplezier is wel weg.

Groetjes
Mike
 
Reactiescore
182
En zelf moet ik niet zoveel zeggen, want elke keer dat jullie komen met aanvallen was ik niet thuis. Gezellig is dat niet.



Iedereen van "De Alliantie" lijkt dat probleem te hebben, toevallig:D

Verder lijkt het me inderdaad verstandig om niet zoveel te zeggen want wat je zegt slaat natuurlijk nergens op, maar dat besef je hopelijk zelf ook wel.
 
Reactiescore
693
Iedereen van "De Alliantie" lijkt dat probleem te hebben, toevallig:D

Verder lijkt het me inderdaad verstandig om niet zoveel te zeggen want wat je zegt slaat natuurlijk nergens op, maar dat besef je hopelijk zelf ook wel.

Die tijd had ik ook al niet in maart-juni hoor.
 

DeletedUser78605

Guest
Ik zie 2 moderators in proefperiode die hele tw plezieren afpakken doordat ze lekker gaan spioneren en loggen in de vijandige stam en dan vraagt inno zich af hoe ze casuals kunnen verbeteren?
Ene pot nat. En dan denken jullie dat wij katanoobs zijn omdat jullie.
En zelf moet ik niet zoveel zeggen, want elke keer dat jullie komen met aanvallen was ik niet thuis. Gezellig is dat niet. En al die dingen stapelen op, maar het spelplezier is wel weg.

Groetjes
Mike

Beste geïrriteerde speler van een verliezende stam,

Het klopt, doordat wij moderators zijn in proefperiode kunnen wij gaan spioneren in jullie stam. Wij hebben overal kunnen inloggen en het is inderdaad onze schuld dat de casuals zo slecht zijn..

Gast, als je je stam eens actief had gemaakt en een aanval op kon zetten was je stam nog noemenswaardig geweest.. Jouw stam heeft op deze wereld gewoon niets betekend en niemand zal die naam onthouden..
Er was makkelijker van jullie account te edelen dan sommige bb dorpen die er zijn geweest en het gezellige was, jullie spraken nog terug in pm's ook. Dus heel het feit dat er niemand thuis was is onzin, ik heb pm's gestuurd met iemand die letterlijk aangaf niet te willen deffen. Zo moeilijk maakte ik het niet, waren slechts 30 treintjes ofso?
Door noobs die bb's edelen, een account van 5 miljoen punten hebben en dan weer stoppen omdat ze er achter komen dat ze geen tw spelen en hun account niet af willen geven zodat er goede spelers op kunnen komen. Dat is de reden dat jullie dit verliezen en jullie niets hebben voorgesteld.

Oh btw, graag zie ik bewijs van dat wij hebben gespioneerd en account's van de vijanden hebben gebruikt.
Moddergooien kan iedereen, zelfs mijn neefje van 3 ;)

We zullen via pm wel vragen voortaan wanneer je wel en niet thuis bent om een aanval te doen, want zo werkt het in oorlogen :)
 

DeletedUser78605

Guest
Die tijd had ik ook al niet in maart-juni hoor.
Dus eigenlijk roep je om het roepen? Beetje aandacht pakken?
Maar je had liever dat we hadden gewacht nog een jaartje met je account aan te vallen? Oh wacht, jullie begonnen zelfs met aanvallen en die zelfde avond stuurde we een counter aanval en was alles al opgegeven.. Bravo
 

DeletedUser79785

Guest
Die tijd had ik ook al niet in maart-juni hoor.

Onze welgemeende excuses. Je hoort tegenwoordig natuurlijk eerst uitvoerig te onderzoeken of een speler wel tijd heeft om je aanvallen te verwerken, alvorens je hem aanvalt.

Dit hebben wij niet gedaan, dus sorry hiervoor!
 
Reactiescore
693
Hehe...
Ja ik zij dat ik niet wou deffen. En nee ik was idd niet thuis. Ik was bij een vriend.
Je speelde op patrickb3 en Jky-
En die troepen die ik stuurde (offensidve troepen) was afgesproken met Freek omdat ze anders als verdediger toch niets waard zijn. Ze kunnen dan toch beter iets doen.
 
Bovenaan