Top/Flop stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser75456

Guest
Zo kunnen ze zien waar ik nog meer ben ;). En ja dat weet ik, Was ik me al van bewust.
 

DeletedUser75456

Guest
@Loyalpsycho Ik ben niet aan het trollen, Dit plaatste ik snel gisteren want had niet zoveel tijd om het goed te doen maar is net aangepast.
 

DeletedUser75970

Guest
Veel te veel leden (zeker voor deze fase) en bevat vooral noobs maar er zitten een paar spelers in die ik wel hoog inschat.

Of die spelers serieus spelen weet ik niet, spelen ze serieus door dan kan Droid weleens leuk gaan verrassen, tot die tijd noem ik het nog geen top of flop.
 

DeletedUser64575

Guest
Veel te veel leden (zeker voor deze fase) en bevat vooral noobs maar er zitten een paar spelers in die ik wel hoog inschat.

Of die spelers serieus spelen weet ik niet, spelen ze serieus door dan kan Droid weleens leuk gaan verrassen, tot die tijd noem ik het nog geen top of flop.

Precies dit. Zitten inderdaad best wat leuke spelers in Droid met veel potentie en op wat verdwaalde spelers na hebben ze een leuk cluster, dus ik ben benieuwd.
 

DeletedUser78605

Guest
Wat is nu een Sagra..?
Nieuwe term ofso, ben ik te lang afwezig geweest? Of een zogenaamde pro stam van deze tijd :rolleyes:
 
Bovenaan