Top/Flop stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser64575

Guest
Ja maar in het oosten van ze zitten alleen maar gigantische noobs dus daar kan nooit wat gebeuren

Er zitten inderdaad veel noobs in het oosten. Daarom telt Ket ook maar 4 leden, bij gebrek aan potentie van de omgeving ;)
 

DeletedUser25759

Guest
Als de range wegvalt wel... Dan worden ze 1 voor 1 afgemaakt langs alle 4 de kanten...
 

DeletedUser78679

Guest
De enigste vereiste om KET te kunnen joinen is dat men een GOD complex moet hebben. Het verbaast me dat jullie maar 4 spelers hebben.
 

DeletedUser72874

Guest
Hmm. Duurt nog dik een jaar voor die range weg is. Beetje zinloos om nu al te gaan claimen of iets goed komt of gaat falen tegen die tijd.
 

DeletedUser64575

Guest
De enigste vereiste om KET te kunnen joinen is dat men een GOD complex moet hebben. Het verbaast me dat jullie maar 4 spelers hebben.

Dus je hebt speciaal een AF-account gemaakt om dit te posten? Goed voor m'n ego :D

Hmm. Duurt nog dik een jaar voor die range weg is. Beetje zinloos om nu al te gaan claimen of iets goed komt of gaat falen tegen die tijd.

Dus jij denkt dat je binnen een jaar een mooi cluster gebouwd hebt met de spelers die je nu hebt en in een wereld die echt niet meer zo hard gaat groeien? Dan zit je er goed naast. Het enige dat je kunt doen met je huidige cluster is noord en zuid edelen, maar dan is je core zwak. De andere optie is jumpen, maar dan zit je met nog meer zwakke clusters dan je nu al hebt, want je bent niet de enige die in de RIM zit en ook zeker niet de enige die een jump gaat maken.

Ik ben dus wel benieuwd hoe jullie dit gebrek aan een vooruitziende blik tijdens het rekruteren gaan oplossen, maar ik denk dat dit net zo gaat eindigen als FP en ID: met een falende stam en een hoop solli's bij Ket.
 

DeletedUser75970

Guest
De enigste vereiste om KET te kunnen joinen is dat men een GOD complex moet hebben. Het verbaast me dat jullie maar 4 spelers hebben.

Wat is je ingame naam? Je komt over alsof we je hebben afgewezen :redface:
 

DeletedUser76198

Guest
De enigste vereiste om KET te kunnen joinen is dat men een GOD complex moet hebben. Het verbaast me dat jullie maar 4 spelers hebben.

Als je problemen hebt met mijn god-complex mag je daar graag privé over komen uithuilen.
 

DeletedUser16343

Guest
Iedereen denkt straks zeker weer dat wij vals spelen :) wel jammer dat niemand in je buurt in rangen ligt omdat je wel eerlijk elke dag je farm rondes doet en niet een massa gs pakketjes mee genomen hebt :$
 

DeletedUser76198

Guest
Maar hoeveel grondstof pakketjes hebben jullie allemaal meegenomen van andere wereld? 1,3 mil, 900k, 800k... :eek:

Begonnen met een 10k dorp, lege inventaris :( als ik had geweten hoeveel voordelen ik mee had kunnen nemen stond ik wss dichter bij Wiranto :D

Leermoment: altijd eerst alle regels lezen, dan pas een wereld beginnen.
 

DeletedUser64575

Guest
Begonnen met een 10k dorp, lege inventaris :( als ik had geweten hoeveel voordelen ik mee had kunnen nemen stond ik wss dichter bij Wiranto :D

Leermoment: altijd eerst alle regels lezen, dan pas een wereld beginnen.

Zeker waar. Ik had ook beter een oud account kunnen pakken, want ik begon nu zelfs zonder goede vlaggen :eek:
 

DeletedUser76439

Guest
Ik was ook begonnen met zeer weinig items mee te nemen. Maar 5 dorpjes tijdens de beginnersbescherming.
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/casual-werelden-items.198113/

Dacht eerst dat het een bug was. Pas daarna op het idee gekomen om eens opnieuw te starten met een account met veel vlaggen. 3 dagen edels maken met Flamboyante Spraak aan. (700 grondstof item 20/25/25k)

Dat beloofd voor de volgende werelden. Heb nu al 5 Flamboyante Spraak item en veel meer dorpen met hoeve.
 

DeletedUser64575

Guest
Ik was ook begonnen met zeer weinig items mee te nemen. Maar 5 dorpjes tijdens de beginnersbescherming.
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/casual-werelden-items.198113/

Dacht eerst dat het een bug was. Pas daarna op het idee gekomen om eens opnieuw te starten met een account met veel vlaggen. 3 dagen edels maken met Flamboyante Spraak aan. (700 grondstof item 20/25/25k)

Dat beloofd voor de volgende werelden. Heb nu al 5 Flamboyante Spraak item en veel meer dorpen met hoeve.

Je hebt geluk dat er een range is, want anders waren er vast al een massa of 2 op je dak gehad :p
 

DeletedUser75456

Guest
Als er range was, Dan kreeg iedereen al een massa of 2 op zijn dak hoor :). Niet alleen een massa of 2, Dan zou er nu ook een stammen oorlog zijn hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64575

Guest
Als er range was, Dan kreeg iedereen al een massa of 2 op zijn dak hoor :). Niet alleen een massa of 2, Dan zou er nu ook een stammen oorlog zijn hoor.

Je bent je ervan bewust dat de links in je handtekening niet werken, toch?
 
Bovenaan