Top/Flop stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78605

Guest
Vond .chill ook wel erg van korte duur. Had ze langer gegeven met een mooie rim ligging
 

DeletedUser76198

Guest
en dan nog steeds zo langzaam groeien.... wat een noobs
 
Reactiescore
123
misschien houden ze van edels sparen?
 

DeletedUser75970

Guest
Cenos flop: recruits zijn enkel gebaseerd op punten en het stamcluster is om droevig van te worden.
 

DeletedUser29646

Guest
Vind er niks droevig aan,liggen redelijk mooi bij elkaar,zie wel slechtere stamclusters :)
 

DeletedUser64575

Guest
Ff voor de duidelijkheid,vermeld ik dat ik deze stam zit??

Nee, te snel conclusies getrokken, maar dat neemt nog niet weg dat je de rest van m'n post kunt negeren. Denk je oprecht dat Cenos een goed cluster heeft?
 

DeletedUser29646

Guest
Mijn mening is dat de wereld zich nu pas begint te ontwikkelen,en ik vind het een redelijk mooi cluster ja.
Liggen in de core met uitval naar de rim en zie wel potentie in deze stam meer te bereiken dan alleen maar punten wat jij aangeeft.
Waar basseer je dat uit dan?
 

DeletedUser64575

Guest
Mijn mening is dat de wereld zich nu pas begint te ontwikkelen,en ik vind het een redelijk mooi cluster ja.
Liggen in de core met uitval naar de rim en zie wel potentie in deze stam meer te bereiken dan alleen maar punten wat jij aangeeft.
Waar basseer je dat uit dan?

Ik heb het nergens over punten gehad? Als ik me zorgen maakte om punten dan had ik niet in Ket gezeten.

Wat Prince zei klopt wel, Cenos rekruteert momenteel alleen op basis van punten. Tegen hun huidige cluster maak je gemakkelijk een front en om dat probleem op te lossen moeten ze nog meer rekruteren om de gaten te dichten en te voorkomen dat de vijand ze klem edelt, maar dan worden hun leden in de core gedwongen tot een jump. Als de range wegvalt zijn ze dus een makkelijk target.
 
Reactiescore
2.178
Die screen is actueel? Dan is de stam zo weg, aangezien letterlijk alles front is dus als je het ene front stacked, staat het andere front helemaal leeg.
 

DeletedUser64575

Guest
Die screen is actueel? Dan is de stam zo weg, aangezien letterlijk alles front is dus als je het ene front stacked, staat het andere front helemaal leeg.

Precies. Het ergste is nog dat dit de #1 stam is en dus al snel een target zal worden van andere stammen. Als ze in hun oosten en westen een sterke stam hebben en die werken een beetje samen, maken ze geen schijn van kans.
 

DeletedUser72874

Guest
Ja maar in het oosten van ze zitten alleen maar gigantische noobs dus daar kan nooit wat gebeuren
 
Bovenaan