Top/Flop stammen

Reactiescore
3.576
Bedankt voor een normale reactie, wat ik ook wou bekomen met mijn post. Eindelijk nog eens een inhoudelijke reactie in plaats van al die ego's die graag de focus verleggen in plaats van een onderbouwde reactie te geven. Om verder te gaan op jouw reactie jokersbrain, gaan wij zeker niet zeggen dat we een fantastische aanval hebben uitgezet, maar ik kan wel zeggen dat we zoals gezegd inderdaad vooruitgang boeken en dat dit enkel in stijgende lijn zal evolueren.

Vooruitgang is het zeker, grootste prestatie niet echt. We zijn eruit!
 

DeletedUser

Guest
Beste AF'ers, het wordt eens tijd om als -DR- ook iets meer aanwezig te zijn op het AF. Desondanks ik niet volledig overtuigd ben van het nut en van de intenties van AF'ers wil ik me toch iets meer verdiepen in het AF.

Goed, laat ik beginnen met de wijze waarop Par. steeds wordt afgeschilderd als stabstam. Oké, ze zijn geen heilige boontjes en hebben wat stabs gepleegd akkoord. Niet netjes inderdaad, maar om steeds opnieuw hen af te breken vind ik gewoonweg laag. Vooral de wijze waarop Par. hier wordt zwartgemaakt. Als je een stab te melden hebt, val dan de speler aan die dit heeft gedaan, maar je moet daarvoor geen hele stam neerhalen. Een volledig verkeerde benadering en mijn inziens enkel een manier om ervoor te zorgen dat letterlijk iedereen een bepaalde stam niet hoog in hun bol heeft.

Laat ik dan even verder gaan met diegenen die het zovaak gemunt hebben op Par. namelijk AMB. Ik heb niet zolang geleden gelezen dat AMB ook geen heilige boontjes zijn. Laat ik duidelijk zijn, qua spelers kan je algemeen wel stellen dat AMB top is, misschien hier en daar een flop, maar daar ga ik me niet over uitspreken aangezien ik daar niet genoeg juiste info ter beschikking heb.

Ik kan AMB wel neerzetten als een flop voor één recente actie. Namelijk het vertrek van Haranu Kozakura en Milltant Atheist naar AMB. Komende van AMB werden ze toegelaten in onze stam. Aangezien onze stam democratisch had gestemd werden ze toegelaten, al vond ik dat niet echt een slimme zet. Waarom laat AMB die 2 spelers gaan? Welke intenties hebben ze hiermee? Beide spelers lagen zeer mooi, waarom zouden ze vertrekken? Goed, eenmaal in de stam hebben we letterlijk bijna niks gehoord van HK op het forum. Van MA wel, maar ook niet superveel. De reden waarom ze terugwilden naar AMB? Ze konden niet zo goed aarden in de groep... voor mij een belachelijke reden aangezien ze niet eens de moeite namen om de groep beter te leren kennen, nooit moeite gedaan om spelers op een goede manier te benaderen. Nu zitten ze terug in AMB. Lijkt bijna zo gepland op voorhand niet? Want doordat zij nu terugzitten in AMB ziet de wereld er weer iets anders uit en zeker met het aantrekken van IBMS.

Ik ben hier helemaal niet blij mee en ik vind het lijken op een vermomde stabactie, al is het geen stab, laat ik duidelijk zijn. Ik vind het wel ronduit een vuile streek en dat had ik niet verwacht van een zogezegde topstam, misschien wel top in spelers, maar zeker niet in beleid zo te zien naar andere stammen toe. Totaal zwak naar ons toe qua betreft deze situatie. Om het hier gaat om geplande spionnage ga ik noch bevestigen, noch ontkennen. Wat ik wel kan meegeven is dat het wel lijkt op "slimme spionnage". 2 onbesproken spelers met een goede reputatie even laten spieken bij een andere stam om daarna terug te gaan. Ahja, niemand gaat daar iets van merken want de reden van het vertrek uit -DR- is dat ze niet kunnen aarden. Ja dag en ik ben Sinterklaas. Geloof je het zelf? Doe dan moeite om te kunnen aarden.

We zullen zien wat de toekomst brengt naar bepaalde IG acties toe. Als er sprake zou zijn van spionnage zal dit zeker gemeld worden.

To be continued ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Jezus die 1e alinea :p Je kan ook gewoon ingame een pm naar de leiding van Par sturen als je een BG met hun wilt hé?

Je poging een 'toch niet stab' op AMB af te schrijven is betreurend, ik ben in tegenstelling tot jou niet van plan om open kaart te spelen en de onderliggende gedachten van zulke acties te verklaren. Dat kan in een latere fase gebeuren. AMB doet niet aan spionnen punt uit. Waarom zouden we ook spionnen in DR willen plaatsen? Je ziet van buitenaf dat het er niet vlot genoeg gaat.
 
Reactiescore
3.576
Dark stabte een speler, Par recruit Dark. Conclusie: Par heeft niets tegen stabbers. Mag er dan kritiek komen op Par? Zeker wel. Dat is 1 puntje erg kort en zeer duidelijk uitgelegd.

HK en Milli zijn niet komen spioneren in DR, ze lagen te gevaarlijk (te ver van AMB) hebben een poging gewaagt bij DR omdat deze stam beter lag en meer garanties kon bieden. Echt was DR niet wat ze zochten (wat ik je ook van buitenaf kon vertellen) dus zagen ze wel wat aan een terugkeer naar AMB omdat account IBmS er ook naartoe zou gaan.
 

DeletedUser65748

Guest
Hoezo zou je een stam die enkele stabs heeft gepleegd geen stabstam mogen noemen?

Het is uberhaupt al erg genoeg dat er meer dan 1 stab gebeurd is door Par. (zelfs 1 is al te veel), dus een stabstam zijn ze nu eenmaal.
 

DeletedUser

Guest
Jezus die 1e alinea :p Je kan ook gewoon ingame een pm naar de leiding van Par sturen als je een BG met hun wilt hé?

Je poging een 'toch niet stab' op AMB af te schrijven is betreurend, ik ben in tegenstelling tot jou niet van plan om open kaart te spelen en de onderliggende gedachten van zulke acties te verklaren. Dat kan in een latere fase gebeuren. AMB doet niet aan spionnen punt uit. Waarom zouden we ook spionnen in DR willen plaatsen? Je ziet van buitenaf dat het er niet vlot genoeg gaat.

En jahoor het is alweer onze befaamde tim die reageert. Dat is nu toch wel ongelofelijk hé. Tim, alle respect, maar je wat ik uit je taal kan opmerken is dat je echt wel een serieus ego hebt man man.. ze hadden gelijk over jou :p ik ken je verder niet, maar heb echt zin om je te leren doorgronden. Een ego dat zie ik al wel, maar geen zorgen anderen kan je er misschien mee intimideren of ertoe drijven dat ze wegblijven van het AF, maar ik niet, dus komt goed. Je lult je eruit uit mijn post, je woordenschat en je op niets trekkende oneliner van dat het er niet vlot aantoe gaat van buitenaf is ronduit zwak, gewoon echt zwak. Niks van inhoudelijke argumenten.

@jokersbrain ik bevestig ook niet dat het om spionnage zou gaan al lijkt het mij wel een vorm van "slimme spionnage" al kan ik dat zeker niet bevestigen. De toekomst zal uitwijzen wat hierin waar is of niet. Wat ik wel kan bevestigen is dat HK & MA al van in het begin geen énkele moeite namen om te aarden of om de spelersgroep te leren kennen, zegt ook wat, niet? ;)

Hoezo zou je een stam die enkele stabs heeft gepleegd geen stabstam mogen noemen?

Het is uberhaupt al erg genoeg dat er meer dan 1 stab gebeurd is door Par. (zelfs 1 is al te veel), dus een stabstam zijn ze nu eenmaal.

Wat mijn punt is, is dat je niet een hele stam moet aanvallen hiervoor. Akkoord dat er stabs zijn gepleegd, maar ga dan de speler in qwestie aanvallen en niet een hele stam ervoor door het slijk sleuren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Beste AF'ers, het wordt eens tijd om als -DR- ook iets meer aanwezig te zijn op het AF. Desondanks ik niet volledig overtuigd ben van het nut en van de intenties van AF'ers wil ik me toch iets meer verdiepen in het AF.

Goed, laat ik beginnen met de wijze waarop Par. steeds wordt afgeschilderd als stabstam. Oké, ze zijn geen heilige boontjes en hebben wat stabs gepleegd akkoord. Niet netjes inderdaad, maar om steeds opnieuw hen af te breken vind ik gewoonweg laag. Vooral de wijze waarop Par. hier wordt zwartgemaakt. Als je een stab te melden hebt, val dan de speler aan die dit heeft gedaan, maar je moet daarvoor geen hele stam neerhalen. Een volledig verkeerde benadering en mijn inziens enkel een manier om ervoor te zorgen dat letterlijk iedereen een bepaalde stam niet hoog in hun bol heeft.

Laat ik dan even verder gaan met diegenen die het zovaak gemunt hebben op Par. namelijk AMB. Ik heb niet zolang geleden gelezen dat AMB ook geen heilige boontjes zijn. Laat ik duidelijk zijn, qua spelers kan je algemeen wel stellen dat AMB top is, misschien hier en daar een flop, maar daar ga ik me niet over uitspreken aangezien ik daar niet genoeg juiste info ter beschikking heb.

Ik kan AMB wel neerzetten als een flop voor één recente actie. Namelijk het vertrek van Haranu Kozakura en Milltant Atheist naar AMB. Komende van AMB werden ze toegelaten in onze stam. Aangezien onze stam democratisch had gestemd werden ze toegelaten, al vond ik dat niet echt een slimme zet. Waarom laat AMB die 2 spelers gaan? Welke intenties hebben ze hiermee? Beide spelers lagen zeer mooi, waarom zouden ze vertrekken? Goed, eenmaal in de stam hebben we letterlijk bijna niks gehoord van HK op het forum. Van MA wel, maar ook niet superveel. De reden waarom ze terugwilden naar AMB? Ze konden niet zo goed aarden in de groep... voor mij een belachelijke reden aangezien ze niet eens de moeite namen om de groep beter te leren kennen, nooit moeite gedaan om spelers op een goede manier te benaderen. Nu zitten ze terug in AMB. Lijkt bijna zo gepland op voorhand niet? Want doordat zij nu terugzitten in AMB ziet de wereld er weer iets anders uit en zeker met het aantrekken van IBMS.

Ik ben hier helemaal niet blij mee en ik vind het lijken op een vermomde stabactie, al is het geen stab, laat ik duidelijk zijn. Ik vind het wel ronduit een vuile streek en dat had ik niet verwacht van een zogezegde topstam, misschien wel top in spelers, maar zeker niet in beleid zo te zien naar andere stammen toe. Totaal zwak naar ons toe qua betreft deze situatie. Om het hier gaat om geplande spionnage ga ik noch bevestigen, noch ontkennen. Wat ik wel kan meegeven is dat het wel lijkt op "slimme spionnage". 2 onbesproken spelers met een goede reputatie even laten spieken bij een andere stam om daarna terug te gaan. Ahja, niemand gaat daar iets van merken want de reden van het vertrek uit -DR- is dat ze niet kunnen aarden. Ja dag en ik ben Sinterklaas. Geloof je het zelf? Doe dan moeite om te kunnen aarden.

We zullen zien wat de toekomst brengt naar bepaalde IG acties toe. Als er sprake zou zijn van spionnage zal dit zeker gemeld worden.

To be continued ;)

Veel woorden. Echter weinig inhoud. Een stam is ook verantwoordelijk als ze niet ingrijpen bij een stab. Simpel als wat.

Je doet grove beschuldigingen terwijl je er geen bewijs voor hebt of zelfs vermoedens. Sterker nog. Ik heb Viv. destijds gewaarschuwd voor een spion uit een andere stam, omdat een stamlid van mij geruchten opving dat het toenmalige Mem. een spion had in -DR-.

Op het spioneren of aanzetten tot spionage van iemand voor jou staat in AMB een kick voor. Dus deze trash talk kan gewoon in de container.


De redenen waarom het tussen -DR- en MA/Haranu niet heeft geboterd kan ik niet vertellen. Simpelweg omdat ik een buitenstaander ben. Echter waren er voor zover ik weet meerdere redenen waardoor ze -DR- niet als de stam beschouwden waar zij de strijd samen mee wilden aangaan. Ze wisten wat ze aan AMB hadden en welke ontwikkelingen wij als stam hadden doorgemaakt en besloten daarop om met mijn collega contact op te nemen over een mogelijke terugkeer naar AMB.

Tussen het leaven en terugkomst is er weinig communicatie geweest onderling en als deze er al waren dan was dat via de vormen waarvan de rest van -DR- het allemaal ook kon meelezen.
 
Reactiescore
3.576
@jokersbrain ik bevestig ook niet dat het om spionnage zou gaan al lijkt het mij wel een vorm van "slimme spionnage" al kan ik dat zeker niet bevestigen. De toekomst zal uitwijzen wat hierin waar is of niet. Wat ik wel kan bevestigen is dat HK & MA al van in het begin geen énkele moeite namen om te aarden of om de spelersgroep te leren kennen, zegt ook wat, niet? ;)

Je slaagt mijn punt over wat ik zei over dat een stam wel mag afgerekend worden als 1 speler ervan stabt. Als je dat als stam accepteert mag je daar dus als geheel op afgerekend worden.

Zoals ik zei heeft het niets met spionage te maken en ik kan het weten want speel op IBmS. Ze zochten een stam met een betere ligging voor ze (DR), van zodra ze hoorden dat wij naar AMB gingen gaan zagen ze wel wat in een terugkeer omdat DR niet gaf wat ze wouden. Dat hun inzet niet goed was kan je hun ofc wel kwalijk nemen. Al zijn sommige mensen ook gewoon wat stiller.
 

DeletedUser

Guest
Je slaagt mijn punt over wat ik zei over dat een stam wel mag afgerekend worden als 1 speler ervan stabt. Als je dat als stam accepteert mag je daar dus als geheel op afgerekend worden.

Zoals ik zei heeft het niets met spionage te maken en ik kan het weten want speel op IBmS. Ze zochten een stam met een betere ligging voor ze (DR), van zodra ze hoorden dat wij naar AMB gingen gaan zagen ze wel wat in een terugkeer omdat DR niet gaf wat ze wouden. Dat hun inzet niet goed was kan je hun ofc wel kwalijk nemen. Al zijn sommige mensen ook gewoon wat stiller.

Over dat stabben, ik ben het deels eens met dat afgerekend worden als stam. Ik ben het nog steeds niet eens om een volledige stam daarvoor door het slijk te sleuren, ik zou me dan eerder richtten op de leiding in zijn algemeenheid, maar niet om andere spelers die er niks mee te maken hebben. Je zou dan kunnen zeggen dat de spelers dan maar moeten leaven uit een stabstam, maar dat vind ik nogal kort door de bocht. Misschien zijn die spelers wel aangenaam in de omgang of goed of leuk in het spel of is de ligging goed.. naja ik begrijp jouw punt, maar ben nog steeds niet overtuigd van een hele stam daarvoor te hekelen.

Over HK & MA, zoals ik al zei, ik haal de situatie gewoon aan en wat ik er persoonlijk over denk. Wat zeker is, is hun inzet. Hopelijk tonen ze meer inzet als in DR, anders heb je er niet veel aan. Maargoed, we zullen zien hoe het evolueert.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
En jahoor het is alweer onze befaamde tim die reageert. Dat is nu toch wel ongelofelijk hé. Tim, alle respect, maar je wat ik uit je taal kan opmerken is dat je echt wel een serieus ego hebt man man.. ze hadden gelijk over jou :p ik ken je verder niet, maar heb echt zin om je te leren doorgronden. Een ego dat zie ik al wel, maar geen zorgen anderen kan je er misschien mee intimideren of ertoe drijven dat ze wegblijven van het AF, maar ik niet, dus komt goed. Je lult je eruit uit mijn post, je woordenschat en je op niets trekkende oneliner van dat het er niet vlot aantoe gaat van buitenaf is ronduit zwak, gewoon echt zwak. Niks van inhoudelijke argumenten.

Er was een tijdelijke samenwerking tussen DR en AMB om samen MeM aan te vallen. MeM heeft tot 2 of 3 maal toe steeds op hetzelfde target nasptarkin. Geen tactiek gewoon droog clears doodlopen, verder was het plan om samen aan te vallen maar in plaats van mooi samen aan te vallen besluiten DR de dag na AMB aan te vallen. Zeer vriendelijk om MeM een kans te geven alle def naar het AMB front te verschuiven. Dit soort zaken toonde direct aan dat het in DR niet super ging. Dus dat DR niet vlot liep is gewoon een feit. Ik wil speciaal voor jou het stukje 'van buitenaf' vervangen door 'na overleg met DR'. Al kan je met TW stats goed zien dat er een combinatie slecht aanvalswerk + goed deffwerk (van napstar) is voorgevallen. Daaruit kan je makkelijk besluiten dat het binnen DR niet zo vlot gaat.

Wat het spionnen zaakje betreft is het natuurlijk zeer lachwekkend, @jokersbrain heeft trouwens de beweegreden al aangehaald. Maar een stam beschuldigen dat ze spioneren terwijl je ermee samenwerkte is toch te zot voor woorden. Dus er uit lullen is niet echt wat ik gedaan heb, eerder gelul ontkracht.

Wat mijn woordenschat betreft zie ik het probleem niet, ik gebruik in ieder geval woorden op een correcte manier, jij duwt onnodig fancy woorden in een post die inhoudelijk dan niet kloppen. En wat mijn op niets trekkende oneliner betreft. Na een stopgezette samenwerking met AMB als DR speler zo een opmerkelijk anti AMB - Pro Par post zetten is redelijk openlijk aantonen dat daar wat kan ontstaan. Maar goed zulke zaken mag ik hier niet posten want dan zie ik 'spoken'. We moeten eerst bewijs hebben enzo. Dit nieuw werkend AF is belachelijk.
 

DeletedUser69389

Guest
Kijk daar kunnen we iets mee. Kijk Par. zo toon je je op het AF.

Maargoed. Ik vind dat als een stam stabt of iemand ervan en de stam keurt dat goed dat je dan je verantwoordelijkheid dient te nemen als iemand die wel eervol wilt spelen. Als je geen actie onderneemt dan ben je er net zo schuldig aan. Het is als een groepje vrienden die iemand in elkaar mept. Jij kan misschien er wel bijstaan en je doet misschien niet mee aan het meppen, maar je als je niet ingrijpt dan ben jijzelf ook verantwoordelijk. Niet zo erg als diegene meppen, maar je kunt er wel voor vervolgd worden.
 

DeletedUser75946

Guest
Hoezo zou je een stam die enkele stabs heeft gepleegd geen stabstam mogen noemen?

Het is uberhaupt al erg genoeg dat er meer dan 1 stab gebeurd is door Par. (zelfs 1 is al te veel), dus een stabstam zijn ze nu eenmaal.

1 stab van darkheerser op Mili voor hij in Par zat. De zaak 4FOAT is geen stab. En ltdarky zijn fout was per ongeluk door een onwetende co en is rechtgezet, vind ik ook geen stab.
Dus als je een beetje kan rekenen is er één stab gebeurd door één speler, voor hij in Par zat. Speel je op deze wereld en ben jij Jan btw?
 
Reactiescore
3.576
Dark deed een mega stab en die stab was niet ver voor hij naar Par ging. Had altijd geweigerd moeten worden, toonde geen berouw en ook de leiding zag er totaal geen erg in.

Dan word je gewoon gezien als stabstam, dit is daarvoor al genoeg. Die andere discutabele feiten maken het plaatje enkel maar erger.
 

Deleted User - 487871837

Guest
1 stab van darkheerser op Mili voor hij in Par zat. De zaak 4FOAT is geen stab. En ltdarky zijn fout was per ongeluk door een onwetende co en is rechtgezet, vind ik ook geen stab.
Dus als je een beetje kan rekenen is er één stab gebeurd door één speler, voor hij in Par zat. Speel je op deze wereld en ben jij Jan btw?

Stabbers recruiten is ook niet helemaal netjes he :rolleyes:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Alles wordt altijd in het meervoud gezet, maar het blijft maar 1 recruit van 1 stabber. :)

En toch worden recruits meestal besproken in de stam en moet er een overgrote meerderheid de recruit goedkeuren. Een overgrote meerderheid die een stabber goedkeurt.
 

DeletedUser65748

Guest
1 stab van darkheerser op Mili voor hij in Par zat. De zaak 4FOAT is geen stab. En ltdarky zijn fout was per ongeluk door een onwetende co en is rechtgezet, vind ik ook geen stab.
Dus als je een beetje kan rekenen is er één stab gebeurd door één speler, voor hij in Par zat. Speel je op deze wereld en ben jij Jan btw?

Ik speel niet op deze wereld nee, maar AF is te inactief om meer 1 wereld te volgen :p
En ik ben niet Jan, maar Max. Speel wel met hem samen ^^
 

DeletedUser78087

Guest
Beste AF'ers, het wordt eens tijd om als -DR- ook iets meer aanwezig te zijn op het AF. Desondanks ik niet volledig overtuigd ben van het nut en van de intenties van AF'ers wil ik me toch iets meer verdiepen in het AF.

Goed, laat ik beginnen met de wijze waarop Par. steeds wordt afgeschilderd als stabstam. Oké, ze zijn geen heilige boontjes en hebben wat stabs gepleegd akkoord. Niet netjes inderdaad, maar om steeds opnieuw hen af te breken vind ik gewoonweg laag. Vooral de wijze waarop Par. hier wordt zwartgemaakt. Als je een stab te melden hebt, val dan de speler aan die dit heeft gedaan, maar je moet daarvoor geen hele stam neerhalen. Een volledig verkeerde benadering en mijn inziens enkel een manier om ervoor te zorgen dat letterlijk iedereen een bepaalde stam niet hoog in hun bol heeft.

Laat ik dan even verder gaan met diegenen die het zovaak gemunt hebben op Par. namelijk AMB. Ik heb niet zolang geleden gelezen dat AMB ook geen heilige boontjes zijn. Laat ik duidelijk zijn, qua spelers kan je algemeen wel stellen dat AMB top is, misschien hier en daar een flop, maar daar ga ik me niet over uitspreken aangezien ik daar niet genoeg juiste info ter beschikking heb.

Ik kan AMB wel neerzetten als een flop voor één recente actie. Namelijk het vertrek van Haranu Kozakura en Milltant Atheist naar AMB. Komende van AMB werden ze toegelaten in onze stam. Aangezien onze stam democratisch had gestemd werden ze toegelaten, al vond ik dat niet echt een slimme zet. Waarom laat AMB die 2 spelers gaan? Welke intenties hebben ze hiermee? Beide spelers lagen zeer mooi, waarom zouden ze vertrekken? Goed, eenmaal in de stam hebben we letterlijk bijna niks gehoord van HK op het forum. Van MA wel, maar ook niet superveel. De reden waarom ze terugwilden naar AMB? Ze konden niet zo goed aarden in de groep... voor mij een belachelijke reden aangezien ze niet eens de moeite namen om de groep beter te leren kennen, nooit moeite gedaan om spelers op een goede manier te benaderen. Nu zitten ze terug in AMB. Lijkt bijna zo gepland op voorhand niet? Want doordat zij nu terugzitten in AMB ziet de wereld er weer iets anders uit en zeker met het aantrekken van IBMS.

Ik ben hier helemaal niet blij mee en ik vind het lijken op een vermomde stabactie, al is het geen stab, laat ik duidelijk zijn. Ik vind het wel ronduit een vuile streek en dat had ik niet verwacht van een zogezegde topstam, misschien wel top in spelers, maar zeker niet in beleid zo te zien naar andere stammen toe. Totaal zwak naar ons toe qua betreft deze situatie. Om het hier gaat om geplande spionnage ga ik noch bevestigen, noch ontkennen. Wat ik wel kan meegeven is dat het wel lijkt op "slimme spionnage". 2 onbesproken spelers met een goede reputatie even laten spieken bij een andere stam om daarna terug te gaan. Ahja, niemand gaat daar iets van merken want de reden van het vertrek uit -DR- is dat ze niet kunnen aarden. Ja dag en ik ben Sinterklaas. Geloof je het zelf? Doe dan moeite om te kunnen aarden.

We zullen zien wat de toekomst brengt naar bepaalde IG acties toe. Als er sprake zou zijn van spionnage zal dit zeker gemeld worden.

To be continued ;)

Ik zou hier best wat bewijzen (in de vorm van skype gesprekken) kunnen plaatsen dat de overstap terug naar AMB niet afgesproken was, maar dat lijkt me toch allemaal niet nodig? Haranu en wij sloten duidelijk niet aan op het cluster van AMB. Met ook nog eens kleine spelers om ons heen, die verschillende massa's al hadden gepland, leek -DR- echt toekomst te hebben voor ons. We sloten goed op het cluster aan, en als we het AF moesten geloven lag de ervaring er zeker. Helaas vonden wij het net iets anders eraan toe gaan dan we hadden gehoopt. Ik ben twee weken op vakantie geweest, en toen ik terugkwam waren er gesprekken met de leiding van AMB. Hoe dit precies tot stand is gekomen weet ik niet, maar omdat de gap tussen AMB en ons kleiner was geworden, Haranu en IBMS ook mee wilden en omdat we een beetje de structuur etc misten van AMB, zijn we terug gegaan. Dat dit alles in een korte periode is gebeurt klopt, maar er zijn nooit gesprekken geweest tussen de leiding van AMB en ons over eventuele spionage (?!) of hoe het is gegaan. We hebben in die tussenperiode met ze gesproken, maar zoals Martijn al zei, heel -DR- kon daar gewoon meelezen.

Wat betreft het inzet tonen: Wij zijn als team niet de meest directe (althans ik sowieso niet) wat betreft meedoen in spamchats wanneer we net zijn gejoind. Kijken eerst liever even de kat uit de boom, zo we ook hebben gedaan in -DR-. Daarna hebben Henri en Michiel goed meegedaan en gereageerd etc, dus daar valt volgens mij niet veel over te klagen.

Fijne nachtrust :)

/Cas
 

DeletedUser69389

Guest
1 stab van darkheerser op Mili voor hij in Par zat. De zaak 4FOAT is geen stab. En ltdarky zijn fout was per ongeluk door een onwetende co en is rechtgezet, vind ik ook geen stab.
Dus als je een beetje kan rekenen is er één stab gebeurd door één speler, voor hij in Par zat. Speel je op deze wereld en ben jij Jan btw?

Ja joh. Eisen dat die dorpen gewoon in bezit van ldarky moeten blijven en als Echo ze wel wilde hebben dat ze dan wel dienden te accepteren dat de nap werd stopgezet. Erg netjes inderdaad.:rolleyes:
 
Bovenaan