Top/Flop stammen

Reactiescore
3.457
Inge, ga terug onder een steen. Ik heb bijna 24/7 gedraait voor TW gedurende ruim 12 weken cq beschikbaarheid cq betrouwbaarheid cq stamleiding en dan zeggen er een paar:
- We hebben er geen zin meer in
- Leaven random stam
- Gaan runnen bij 100 of minder incomings
- Nemen geen initiatief voor een gecoördineerde blitz (niet eens een massa, maar een simpele blitz)
- Nemen geen vv aan en gaan lopen mekkeren, leaved vervolgens de stam (Sven/M1).

Als je nog één rotwoord mijn kant opslingert over het feit dat ik er geen flikker aan gedaan heb dan ben je het aankijken van dit kop in de spiegel niet waard.

Dat ik op een gegeven moment de stekker uit Appie trek en vervolgens kijk wie er nog te redden valt in plaats van de wereld op grijs te laten gaan of inactief te laten worden of aan stabbers, amateurs en katafanaten te gooien (C54, Crowner, TBR, Marter) dan ben je geen knip voor de neus waard, laat staan dat je het lef zou moeten hebben hierover een discussie met mij te starten.

Stelletje facking debielen, zoek een leven. T_T

Ben je boos?Pluk een roos
 

DeletedUser77130

Guest
Nah,ik geniet van je reacties :)

Het is teringvermoeiend om een stelletje mensen met de herseninhoud van een amoebe te zien rondbazuinen dat ik 'A, B of C' had moeten doen, terwijl die mensen geen flauw idee hebben wat er daarvoor is gebeurd en het maar 'leuk' vinden. Zoek een leven ofzow.
 
Reactiescore
3.457
Het is teringvermoeiend om een stelletje mensen met de herseninhoud van een amoebe te zien rondbazuinen dat ik 'A, B of C' had moeten doen, terwijl die mensen geen flauw idee hebben wat er daarvoor is gebeurd en het maar 'leuk' vinden. Zoek een leven ofzow.

Och arme...wil je erover praten?
 
Reactiescore
1.454
Inge, ga terug onder een steen. Ik heb bijna 24/7 gedraait voor TW gedurende ruim 12 weken cq beschikbaarheid cq betrouwbaarheid cq stamleiding en dan zeggen er een paar:
- We hebben er geen zin meer in
- Leaven random stam
- Gaan runnen bij 100 of minder incomings
- Nemen geen initiatief voor een gecoördineerde blitz (niet eens een massa, maar een simpele blitz)
- Nemen geen vv aan en gaan lopen mekkeren, leaved vervolgens de stam (Sven/M1).

Als je nog één rotwoord mijn kant opslingert over het feit dat ik er geen flikker aan gedaan heb dan ben je het aankijken van die kop van je in de spiegel niet waard.

Dat ik op een gegeven moment de stekker uit Appie trek nadat duidelijk is dat niet ik maar een paar leden de kogel door de kerk wilden hebben en daarmee de wereld verneuken en vervolgens kijk wie er nog te redden valt in plaats van de wereld op grijs te laten gaan of inactief te laten worden of aan stabbers, amateurs en katafanaten te gooien (C54, Crowner, TBR, Marter) dan ben je geen knip voor de neus waard, laat staan dat je het lef zou moeten hebben hierover een discussie met mij te starten.

Stelletje facking debielen, zoek een leven. T_T

Je hebt ontiegelijk voor de stam gedaan. Zonder jouw was Appie in de eerste week al gefaald. Daar kan niemand omheen. Het enige wat is zeg is dat jij gewoon een stab hebt begaan door de overstap te maken naar de vijand terwijl je de leider bent van een (falende) stam. Dat is laag in elke situatie. Je kan boos worden op iedereen, maar je moet denk ik dan toch zelf even in de spiegel kijken. Je hebt hiermee een paar van je eigen morele waarden overboord gegooid. Of het het waard is aan jouw natuurlijk.
 

DeletedUser77130

Guest
Och arme...wil je erover praten?

Niet met jou, je bent een zuur wijf vanavond. Heb ik niks aan.

Je hebt ontiegelijk voor de stam gedaan. Zonder jouw was Appie in de eerste week al gefaald. Daar kan niemand omheen. Het enige wat is zeg is dat jij gewoon een stab hebt begaan door de overstap te maken naar de vijand terwijl je de leider bent van een (falende) stam. Dat is laag in elke situatie. Je kan boos worden op iedereen, maar je moet denk ik dan toch zelf even in de spiegel kijken. Je hebt hiermee een paar van je eigen morele waarden overboord gegooid. Of het het waard is aan jouw natuurlijk.

Eh nee, ik ben verantwoordelijk voor mijn leden tot het punt dat ik zeg dat ik de stamleiding opgeef en dat deed ik nog toen ik in Appie zat. Daarbij gezegd dat ik accountbased ging spelen en toen gaan zoeken naar iets wat zou kunnen werken in de toekomst wat de minste schade ging opleveren voor de spelers die nog in Appie zaten en geen backbenchers waren. Uiteindelijk gaat dat ten koste van No1, Gnome en Dikke Walvis en is de rest naar Par gegaan of heeft de rekening gekregen.

Als je me verantwoordelijk wilt houden voor die drie spelers dan moet je er tevens rekening mee houden dat No1 een open target werd op C44 nadat M1 Appie vaarwel zei, dat Dikke Walvis wel mot had met Par en ik daardoor niks kon fixen en Gnome om niet nader bekende redenen bij mij niet in Par mocht.

Dus in hoeverre wil je dat op mijn bordje schuiven?
 
Reactiescore
1.454
@Lord Ghost Whisperer in zo verre dat je de stam verliet als leider (je kan wel zeggen dat je gestopt was, maar ieder zag jouw nog steeds als leider en de beslissingen kwamen tot laatst toe bij jouw weg) en naar de vijand ging, inplaats van met de stam ten onder te gaan. Dat is iets wat je jezelf kwalijk kan nemen en zou moeten nemen imo.
 
Reactiescore
3.582
Ik ga dan ook niet zomaar akkoort met een partij als Par, zonder dat er achter de schermen een verschuiving zou hebben plaatsgevonden op tactisch (bij Par zelf voor de samensmelting) en strategisch niveau (-DR- wilde de wereld verneuqen en liet mede C44 ontploffen, dan gun ik -DR- de wereldoverwinning niet meer nee).

Dat moet de grootste onzin zijn die ik deze maand al gelezen heb. Grote veranderingen als in? Zijn alle leidinggevende die aanwezig waren bij de stabs uit de stam? Zijn alle personen die toen aanwezig waren en alles maar lieten gebeuren bij het stabgebeuren gestopt?

Toen jij kwam zijn ze allemaal veranderd en hebben ze het licht in de hemel gezien zeker,... Wat een onzin.

Erg, erg, erg laag dat je u beklag op het AF deed in die tijden op Par en je daar nu gewoon in de stam zit. Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je overloopt naar de vijand als leider zijnde. Te triest voor woorden eigenlijk. Ongeacht wat DR deed is dat niet als argument te gebruiken.

Ik deel nog altijd de mening dat ik u een erg goede leider vind en dat je stamleden pure ellende waren maar bovenstaande is toch weer een flinke afknapper bij mij en ben zo te horen niet de enige. En laat het aub de laatste keer zijn dat je op met zo'n onzin op mijn post's reageert 'verschuivingen plaatsgevonden' haha nogmaals beste joke van de maand xD
 

DeletedUser77130

Guest
Dat moet de grootste onzin zijn die ik deze maand al gelezen heb. Grote veranderingen als in? Zijn alle leidinggevende die aanwezig waren bij de stabs uit de stam? Zijn alle personen die toen aanwezig waren en alles maar lieten gebeuren bij het stabgebeuren gestopt?

Toen jij kwam zijn ze allemaal veranderd en hebben ze het licht in de hemel gezien zeker,... Wat een onzin.

Erg, erg, erg laag dat je u beklag op het AF deed in die tijden op Par en je daar nu gewoon in de stam zit. Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je overloopt naar de vijand als leider zijnde. Te triest voor woorden eigenlijk. Ongeacht wat DR deed is dat niet als argument te gebruiken.

Ik deel nog altijd de mening dat ik u een erg goede leider vind en dat je stamleden pure ellende waren maar bovenstaande is toch weer een flinke afknapper bij mij en ben zo te horen niet de enige. En laat het aub de laatste keer zijn dat je op met zo'n onzin op mijn post's reageert 'verschuivingen plaatsgevonden' haha nogmaals beste joke van de maand xD

Ik heb mijn beklag gedaan over het oude Par toen SPAM nog bestond en dat was summier over het feit dat de diplomatieke betrekking bestond ten nadele van AMB in de vorm van een alliantie. Als je het zo ver wilt trekken hadden Appie (SPAM) en Par al heel lang een BG. Magoe, dat zal wel niet in jouw straatje passen om mooi te praten. Daarnaast was die BG tussen spam en Par acties voor Appie opgericht werd. De rest is rubbish hierboven.
Die laatste alinea is nietszeggend. Zoals ik het hierboven lees zouden spelers graag hun eigen account of eigen stam liever naar de tivus helpen in plaats van spelers nog enigszins plezier gunnen en een wereld actief houden. Het is maar hoe je het spelletje spelen wilt.
 

DeletedUser75946

Guest
Outsiders weten niet wat voor een top stam Par was op gebied van activiteit en gezelligheid en samen spel :) Leukste stam waar ik ooit in heb gezeten. Iedereen deed/doet alles voor elkaar/de stam, eigen account is bijzaak. Sinds de zomervakantie gedaan is is de activiteit wel veel verminderd jammer genoeg en dus ook de gezelligheid maar goed.

De stab van darkheerser was gewoon uit dommigheid, niet uit kwaad opzet, en hij heeft er zich ook nog voor geëxcuseerd en beloofd nooit meer zoiets te doen. Ik had hem wrs zelf niet gerecruit maar dat is toch gebeurd, en gelukkig maar, zo'n sympathieke gast die alles voor zijn stam overhad.

Er wordt altijd in meervoud wat betreft stabs gepraat alsof er nog zijn? Die van ltdarky op Echoforce ( Leaving Behind) is in mijn mening geen stab, ik vind het zelfs niet twijfelachtig. Wie van mening verschilt, jammer, voor mij is het net alsof je mij probeert te overtuigen dat 1 +1 = 3. Voor de rest heeft Par ook een zeer afkerende houding gehad om nog samen te werken met stabberz en zijn er onder Trump's initiatief ook altijd kataregels geweest.

Ik snap dan ook niet waarom er altijd zo op Par gehaat wordt... In de tijd van AMB dacht ik, ze voeren gewoon propaganda om onze naam slecht te maken om daar winst uit te halen. Nu ja, naam slecht maken is wel gelukt op het AF, maar voor de rest heeft dat in game geen invloed gehad gelukkig. Maar nu wordt er nog altijd negatieve propaganda gevoerd door mensen die deze wereld niet eens meer bespelen, lame.
 
Reactiescore
967
Het enige wat lame was, waren de diplomatieke beslissingen van Par die de wereld tot een einde hebben geleid.
 

DeletedUser77130

Guest
Het enige wat lame was, waren de diplomatieke beslissingen van Par die de wereld tot een einde hebben geleid.

Par gaf een kordaat antwoord op de stabpraktijken van M1, Marter en mede-goedkeuring van stabpraktijken door Clowner. Dat het even geduurt heeft voor Par haar kaarten speelde (omdat informatie redelijk laat verkregen werd kan Par niks aan doen), doet niets af aan het feit dat men op tijd in zag dat zulke stabhandelingen niet te waarderen zijn en in de buitencategorie vallen.
 

DeletedUser42600

Guest
Ookal zeggen ze oeps foutje sorry en bieden ze een nap van 1 week

Normaal dorpen edelen lukt ze niet en nu sloopt par maar gewoon mijn boerderij na 1 zeer jammer van een stam met wereldwinst binnen handbereik
 

DeletedUser75946

Guest
Ookal zeggen ze oeps foutje sorry en bieden ze een nap van 1 week
Normaal dorpen edelen lukt ze niet en nu sloopt par maar gewoon mijn boerderij na 1 zeer jammer van een stam met wereldwinst binnen handbereik

s toch mooi, weekje NAP? meer dan dat je verdient met je belachelijke af posts :)

Rang Naam Veroverde dorpen Verloren dorpen Verslagen tegenstanders als aanvaller Verslagen tegenstanders als verdediger
1 Edelparade 263 39 34.040.309 9.969.846
2 Beyond Reality 39 263 6.178.260 54.739.570

263 veroverd , 34 verloren

your argument is invalid
 

DeletedUser77130

Guest
Mooi dat je spreekt over een stam, maar als ik me niet vergis staat het account donstef sinds de join in Beyond +2-1.

Zijde 1:
Spelers: donstef
Zijde 2:
Stammen: Par.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 224
Kant 2: 5,346
Verschil: 5,122

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7
Kant 2: 7
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,716,093
Kant 2: 42,816,746
Verschil: 41,100,653

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 68,552
Kant 2: 68,276
Verschil: 276

chart




7-7.
 
Bovenaan