Top/Flop stammen

Reactiescore
967
Ik zeg niet dat hij het had moeten doen, maar als hij nu begint over zijn eigen stammetje en mensen, al dan niet sarcastisch, probeert te hosselen dan kan die dat beter niet doen, gezien hij recentelijk 3 maal een voorstel gehad heeft om te mogen joinen cq samenwerking aan te gaan.

Of was bij jou niet bekend dat hij vorige week nog een sollicitatie had ingedient bij Par en hij om het niet eerder willen joinen gedurende de pogingen hem te werven afgewezen is? :eek:

Dat was me niet bekend nee, maar dat is helemaal niet relevant voor mij. Het feit dat je nog steeds een neerbuigende houding hebt t.a.v. QTB is gewoon niet nodig. Want zoals je zelf al zei, ze zijn afgewezen wat in mijn ogen dus betekent dat Par nog wel wat actie wilde. Dus dan heeft het ook geen zin om dan hier op het af de tegenstand af te staan kraken.
 

DeletedUser76221

Guest
Dat was me niet bekend nee, maar dat is helemaal niet relevant voor mij. Het feit dat je nog steeds een neerbuigende houding hebt t.a.v. QTB is gewoon niet nodig. Want zoals je zelf al zei, ze zijn afgewezen wat in mijn ogen dus betekent dat Par nog wel wat actie wilde. Dus dan heeft het ook geen zin om dan hier op het af de tegenstand af te staan kraken.

Laat ze maar afkraken. Het o zo heilige Par vind t niet zo fijn dat ze eindelijk eens wat zullen moeten presteren
 

DeletedUser77130

Guest
Dat was me niet bekend nee, maar dat is helemaal niet relevant voor mij. Het feit dat je nog steeds een neerbuigende houding hebt t.a.v. QTB is gewoon niet nodig. Want zoals je zelf al zei, ze zijn afgewezen wat in mijn ogen dus betekent dat Par nog wel wat actie wilde. Dus dan heeft het ook geen zin om dan hier op het af de tegenstand af te staan kraken.

Als je spelers van Par probeert te hosselen terwijl je afgewezen bent voor Par dan krijg je de wind van voren. Par zit redelijk goed in elkaar nu. Dat je nu een eigen stammetje hebt is jouw issue.

Laat ze maar afkraken. Het o zo heilige Par vind t niet zo fijn dat ze eindelijk eens wat zullen moeten presteren

Afgelopen week 400k gegroeid waarvan 100% oud-Res, hoor. Magoe, ik neem je het niet kwalijk.
 

DeletedUser76221

Guest
Als je spelers van Par probeert te hosselen terwijl je afgewezen bent voor Par dan krijg je de wind van voren. Par zit redelijk goed in elkaar nu. Dat je nu een eigen stammetje hebt is jouw issue.



Afgelopen week 400k gegroeid waarvan 100% oud-Res, hoor. Magoe, ik neem je het niet kwalijk.

400k edelen van inactieve accounts edelen, dat was wel lastig zeker?
 

DeletedUser77130

Guest
Marter heeft gewoon gestabt, punt uit. Dat we daar uberhaupt over discussieren. Ik vind het wel vreemd dat opeens leden van Par. die hun eigen stam toendertijd in de steek hebben gelaten, want die overstap van Appie naar Par. van een aantal leden was net zo goed een stab in mijn opinie. Je stapt niet over naar de vijand!

Anyway, hopelijk worden er veel willende spelers gevonden om stabparade weg te spelen. Aanrader :)

1. Van Insomnia waren de troepen weggestuurd (directe buur en Bondgenoot van Marter), Marter stuurt vervolgens een shitload aan edelclears op Insomnia. Als je dat niet weet ben je:
A. Dom
B. Slecht geïnformeert
C. Denk je dat zo'n aktie door de vingers te zien is, wat (captain obviously) niet het geval is
D. Combinatie van bovenstaande.

2. Marter en TBR CF-en, kunnen dat nu rechttrekken en anders hebben ze pech.
3. Appie en Par waren nooit officieel in oorlog. Er is vanuit Appie nooit een officiële oorlogsverklaring de deur uitgegaan naar Par. Wel naar WAT (n.a.v. de stab van Marter) en naar -DR- (nadat Clowner ons in de steek liet en met geen mogelijkheid tot een deal wou komen).
 

DeletedUser77130

Guest
Ik vind het overigens erg zwak dat Lord Ghost Whisperer die openlijk zijn afkeur toonde wegens Par zijn stabs, nu in Par zit schijnbaar?

Zo laag wederom.

Ik ga dan ook niet zomaar akkoort met een partij als Par, zonder dat er achter de schermen een verschuiving zou hebben plaatsgevonden op tactisch (bij Par zelf voor de samensmelting) en strategisch niveau (-DR- wilde de wereld verneuqen en liet mede C44 ontploffen, dan gun ik -DR- de wereldoverwinning niet meer nee).

400k edelen van inactieve accounts edelen, dat was wel lastig zeker?

Kan ik niks aan doen dat ze inactief zijn. Daarnaast krijgen we zo nu en dan een paar edelclears retour, hoor. Maak je niet druk. :p
 
Reactiescore
1.454
1. Van Insomnia waren de troepen weggestuurd (directe buur en Bondgenoot van Marter), Marter stuurt vervolgens een shitload aan edelclears op Insomnia. Als je dat niet weet ben je:
A. Dom
B. Slecht geïnformeert
C. Denk je dat zo'n aktie door de vingers te zien is, wat (captain obviously) niet het geval is
D. Combinatie van bovenstaande.

2. Marter en TBR CF-en, kunnen dat nu rechttrekken en anders hebben ze pech.
3. Appie en Par waren nooit officieel in oorlog. Er is vanuit Appie nooit een officiële oorlogsverklaring de deur uitgegaan naar Par. Wel naar WAT (n.a.v. de stab van Marter) en naar -DR- (nadat Clowner ons in de steek liet en met geen mogelijkheid tot een deal wou komen).

1. Volgens mij zeg ik dat marter gestabt heeft... Beejte beter lezen Leo :p
2. Hier weet ik niks van, dus ga ik ook mijn mond over houden :X
3. En dit is het domste antwoord van de dag... Je hoeft niet oorlog te hebben om vijanden te zijn. Wat je hierna aanhaalt van stabs etc. is totaal onnodig. Jij weet net zo goed als ik dat Appie en Par. vijandig waren. Jij was de leider van Appie. Een kapitein verlaat als laatste het schip, niet als eerste.

Nogmaals, aanrader (alleen al omdat ik Par. de wereldwinst niet gun :p)
 

DeletedUser77130

Guest
1. Volgens mij zeg ik dat marter gestabt heeft... Beejte beter lezen Leo :p
2. Hier weet ik niks van, dus ga ik ook mijn mond over houden :X
3. En dit is het domste antwoord van de dag... Je hoeft niet oorlog te hebben om vijanden te zijn. Wat je hierna aanhaalt van stabs etc. is totaal onnodig. Jij weet net zo goed als ik dat Appie en Par. vijandig waren. Jij was de leider van Appie. Een kapitein verlaat als laatste het schip, niet als eerste.

Nogmaals, aanrader (alleen al omdat ik Par. de wereldwinst niet gun :p)

1. Het werd onder het tapijt geschoven/gedecimeert tussen de regels door over het 'hoe' en dat het uberhaupt gebeurd is. Benoemen dat het niet boeiend is voor jou betekend niet dat het niet boeiend was.
2. Bess.
3. Als je geen vijand bent (a k a geen echt actieve of sluimerende strijd) dan is er geen sprake van vijandige partijen. Zwitserland was neutraal in de WW2. België en Nederland waren een opvangkamp in WW1, betekend niet dat ze actief meevochten aan één der beide partijen, maar meer konden kijken hoe de situatie muteerde.

Daarnaast was Appie geen schip, maar eerder een vrachtwagen die tijdens de rit leeggerooft werd door een paar gasten uit het oostblok.
 
Reactiescore
1.454
1. Het werd onder het tapijt geschoven/gedecimeert tussen de regels door over het 'hoe' en dat het uberhaupt gebeurd is. Benoemen dat het niet boeiend is voor jou betekend niet dat het niet boeiend was.
2. Bess.
3. Als je geen vijand bent (a k a geen echt actieve of sluimerende strijd) dan is er geen sprake van vijandige partijen. Zwitserland was neutraal in de WW2. België en Nederland waren een opvangkamp in WW1, betekend niet dat ze actief meevochten aan één der beide partijen, maar meer konden kijken hoe de situatie muteerde.

Daarnaast was Appie geen schip, maar eerder een vrachtwagen die tijdens de rit leeggerooft werd door een paar gasten uit het oostblok.

1. Ik schuif het toch ook niet onder het tapijt. Het was een vieze vuile stab, punt uit. Snap de discussie hierover niet tbh :S
2. :)
3. Leo, er was wel strijd tussen de stammen... Waarom kregen wij anders incomings terwijl jij nog in Appie zat. Als je gewoon dom wil lullen, doe je best. Dat neemt niet weg dat jij gewoon naar de vijand bent over gestapt. Punt. Ik geef toe dat Appie slecht liep en veel ego's had, maar jij was de leider en had imo alles moeten proberen om het nog te redden. Als dat niet lukt, moet je ten onder gaan met de stam.
Al met al, ik had voor deze wereld bakken met respect voor je, maar na deze wereld zie ik alleen maar een hypocriet mannetje. Wat is overigens erg jammer was. Jij was namelijk nog een van de weinigen die wel normen en waarden had op TW :(
 

DeletedUser77130

Guest
3. Leo, er was wel strijd tussen de stammen... Waarom kregen wij anders incomings terwijl jij nog in Appie zat. Als je gewoon dom wil lullen, doe je best. Dat neemt niet weg dat jij gewoon naar de vijand bent over gestapt. Punt. Ik geef toe dat Appie slecht liep en veel ego's had, maar jij was de leider en had imo alles moeten proberen om het nog te redden. Als dat niet lukt, moet je ten onder gaan met de stam.
Al met al, ik had voor deze wereld bakken met respect voor je, maar na deze wereld zie ik alleen maar een hypocriet mannetje. Wat is overigens erg jammer was. Jij was namelijk nog een van de weinigen die wel normen en waarden had op TW :(

Het is niet zo dat ik vanaf het begin geen flikker gedaan heb, integendeel. Dit word een herhaling van zetten en ik ga mijn functioneren hier niet op tafel leggen, maar Appie had moeten gaan draaien door een kern van actieve zelfsturende spelers. Achteraf blijkt het dat spelers mentaal/sociaal niet sterk genoeg ontwikkelt waren om zulke dingen op te vangen en liever met elkaar verbaal gingen strijden in plaats van wat speers en bijltjes heen en weer te sturen.

Op het moment dat Appie dan naar de tivus word geholpen, terwijl ik daar bakken tijd aandacht en energie in gegooid heb om de boel aan de praat te krijgen en achter de schermen te horen krijg dat mensen hadden verwacht dat ik er al veel eerder mee gestopt zou zijn zegt dat genoeg over het 'wat' ik voor en achter de schermen voor Appie heb gedaan, totdat de kogel door de kerk ging en Appie edelvoer werd.

C44 Lag open, had ik het aan -DR- of WAT moeten geven als een bak softijs? Had ik account die vanaf het begin meedraaien (Juggrnaut, Ganja) moeten laten vallen, omdat andere accounts de stam waar tijd en aandacht in gestopt was naar de tivus geholpen hebben en mij achter de schermen berichten sturen van 'hey joh, ik lach om wat er nu aangericht is.' Sorrie, daar pas ik voor. Ik heb het gros van de accounts gesaved en een oost-westconflict met een vrij open kaart op zowel C44 als C45 waren het gevolg. Dat het niet opgepakt werd of dat men denkt dat Par de vijand was is pertiment onjuist, gezien er nooit een officiële oorlogsverklaring de deur uitgegooid is vanuit Appie, omdat het niet aan de orde was.
 
Reactiescore
967
Ik heb het eerder gezegd Leo en blijkbaar moet ik het weer zeggen..

Maar omdat jij geen front had en bezig was met al je duizenden internwerk, betekent niet dat de stam geen oorlog aan het voeren was met Par. Die oorlog was al gaande van het moment toen we in AMB zaten en die is gewoon doorgezet toen we in Appie gingen.
Dan kun jij dit ontkennen om zo je overstap goed te praten, maar dan heb je toch echt een plank voor je hoofd.

We waren zelfs bezig met een massa opzetten op Par destijds..
Als je dit als leider niet wist of niet kan inzien, dan heb je misschien toch minder voor de stam gedaan dan je dacht.
 

DeletedUser77130

Guest
Ik heb het eerder gezegd Leo en blijkbaar moet ik het weer zeggen..

Maar omdat jij geen front had en bezig was met al je duizenden internwerk, betekent niet dat de stam geen oorlog aan het voeren was met Par. Die oorlog was al gaande van het moment toen we in AMB zaten en die is gewoon doorgezet toen we in Appie gingen.
Dan kun jij dit ontkennen om zo je overstap goed te praten, maar dan heb je toch echt een plank voor je hoofd.

We waren zelfs bezig met een massa opzetten op Par destijds..
Als je dit als leider niet wist of niet kan inzien, dan heb je misschien toch minder voor de stam gedaan dan je dacht.

Massa op Par? Toen Appie en AMB nog losse stammen waren jah. Daarna alleen een grensconflictje tussen Whale en Par, maar voor de rest eigenlijk niks serieus te noemen qua grensconflict/blitz.
 

DeletedUser73162

Guest
Volgens mij waren er na de val van AMB wel degelijk aanvallen over en weer tussen Par en Appie. Dat dit niet overal bekend was, betekend niet dat deze aanvallen niet plaatsgevonden hebben. Daarnaast vind ik je redenatie nog steeds vreemd. Voordat Appie in de problemen kwam, heb jij aan mij laten weten dat jullie duidelijk tégen Par en -DR- gingen strijden. Of DR prioriteit had of niet maakt hierbij niet uit, jullie oostelijke leden waren wel degelijk vijandig ten opzichte van Par. De vergelijking met Nederland tijdens WO1 en Zwitserland tijdens WO2 vind ik een beetje krom, aangezien daar geen onderlinge vijandigheid was, terwijl dit tussen enkele Appie leden en Par leden wel was.
 
Reactiescore
3.457
Prachtig om te lezen dat Leo zo negatief was over het r2w beleid op w52,maar vervolgens als een mak schaapje hetzelfde doet op w55:biggrin:
 

DeletedUser77130

Guest
Prachtig om te lezen dat Leo zo negatief was over het r2w beleid op w52,maar vervolgens als een mak schaapje hetzelfde doet op w55:biggrin:

W52 was een compleet andere wereld waar bondgenoten gingen fuseren (lees = #1 en #2 stam gingen knuffelen). Par en Appie waren nooit bondgenoot of vijand. Is een cruciaal verschil in het opstarten van gesprekken (vanaf scratch dus).
 
Reactiescore
3.457
Het kiezen van de makkelijkste weg bedoel je?
 
Reactiescore
1.454
Het is niet zo dat ik vanaf het begin geen flikker gedaan heb, integendeel. Dit word een herhaling van zetten en ik ga mijn functioneren hier niet op tafel leggen, maar Appie had moeten gaan draaien door een kern van actieve zelfsturende spelers. Achteraf blijkt het dat spelers mentaal/sociaal niet sterk genoeg ontwikkelt waren om zulke dingen op te vangen en liever met elkaar verbaal gingen strijden in plaats van wat speers en bijltjes heen en weer te sturen.

Op het moment dat Appie dan naar de tivus word geholpen, terwijl ik daar bakken tijd aandacht en energie in gegooid heb om de boel aan de praat te krijgen en achter de schermen te horen krijg dat mensen hadden verwacht dat ik er al veel eerder mee gestopt zou zijn zegt dat genoeg over het 'wat' ik voor en achter de schermen voor Appie heb gedaan, totdat de kogel door de kerk ging en Appie edelvoer werd.

C44 Lag open, had ik het aan -DR- of WAT moeten geven als een bak softijs? Had ik account die vanaf het begin meedraaien (Juggrnaut, Ganja) moeten laten vallen, omdat andere accounts de stam waar tijd en aandacht in gestopt was naar de tivus geholpen hebben en mij achter de schermen berichten sturen van 'hey joh, ik lach om wat er nu aangericht is.' Sorrie, daar pas ik voor. Ik heb het gros van de accounts gesaved en een oost-westconflict met een vrij open kaart op zowel C44 als C45 waren het gevolg. Dat het niet opgepakt werd of dat men denkt dat Par de vijand was is pertiment onjuist, gezien er nooit een officiële oorlogsverklaring de deur uitgegooid is vanuit Appie, omdat het niet aan de orde was.

Ik heb ook nooit gezegd dat jij geen flikker gedaan hebt. In tegendeel, zonder jouw was de stam al lang gevallen. Ik heb ook aangegeven dat de andere spelers echt geprutst hebben. Ik zeg alleen dat een kapitein met zijn schip ten onder hoort te gaan. Jij trok alleen snel een jurkje aan, deed je make-up en rende op je hakjes naar de reddenboot met als reden "Vrouwen en kinderen eerst". Dit is ziekmakend en dus een flinke stab. Meer zeg ik niet. Wat mij had je na de val (als Appie echt volledig was gevallen en uit elkaar gebroken) naar Par. Dit zou nog steeds laag zijn, maar wat jij geflinkt hebt is gewoon een teleurstelling. Een teleurstelling voor de wereld, een teleurstelling voor mensen die nog een beetje een hoge pet van je op hadden en vooral een teleurstelling tegen jezelf, want ik denk dat jij je onderhand niet meer serieus kan nemen door deze actie.

Aldus mijn pleidooi :)
 

DeletedUser77130

Guest
Het kiezen van de makkelijkste weg bedoel je?

Inge, ga terug onder een steen. Ik heb bijna 24/7 gedraait voor TW gedurende ruim 12 weken cq beschikbaarheid cq betrouwbaarheid cq stamleiding en dan zeggen er een paar:
- We hebben er geen zin meer in
- Leaven random stam
- Gaan runnen bij 100 of minder incomings
- Nemen geen initiatief voor een gecoördineerde blitz (niet eens een massa, maar een simpele blitz)
- Nemen geen vv aan en gaan lopen mekkeren, leaved vervolgens de stam (Sven/M1).

Als je nog één rotwoord mijn kant opslingert over het feit dat ik er geen flikker aan gedaan heb dan ben je het aankijken van die kop van je in de spiegel niet waard.

Dat ik op een gegeven moment de stekker uit Appie trek nadat duidelijk is dat niet ik maar een paar leden de kogel door de kerk wilden hebben en daarmee de wereld verneuken en vervolgens kijk wie er nog te redden valt in plaats van de wereld op grijs te laten gaan of inactief te laten worden of aan stabbers, amateurs en katafanaten te gooien (C54, Crowner, TBR, Marter) dan ben je geen knip voor de neus waard, laat staan dat je het lef zou moeten hebben hierover een discussie met mij te starten.

Stelletje facking debielen, zoek een leven. T_T
 
Bovenaan