Top/Flop stammen

Reactiescore
3.540
Dat die MysteriousOne een flopspelers was, was al lang duidelijk. Weet de fase niet meer precies maar kwam die alles niet doorlullen bij AMB van de interne problemen bij de stam die daar voor Appie lag.

En ja leider zijn deze tijden is harder dan ooit wegens een gebrek aan mentaliteit van 95% van de tw spelers. Probeer maar eens iets deftigs te maken met spelers die er niks van bakken en enkel aan hun ego denken. Daarom een tip voor iedereen, selecteer op karakters want als dat al tegenzit gewoon afwijzen.

Van leiders word ook teveel verwacht, zoals je zegt moet je alle rotzooi van andere de hele tijd oplossen. Je moet dan al die vv's gaan draaien van al die spelers die zijn gaan runnen van een paar poepsimpele incs. Probleem is dat al die poepsimpele dingen samen veel tijd gaan kosten en je u niet meer kan bezig houden met de dingen waarmee een leider zich bezig zou moeten houden. Vervolgens zijn er dan kortzichtige mensen die er geen hol van snappen en dan de schuld gaan leggen bij de leiding. En ipv met oplossingen te komen of initiatief te tonen gaan ze klagen, zagen en uiteindelijk of runnen of overlopen.

Zo zit TW in elkaar al enkele jaren en zo zal TW er nog enkele jaren blijven uitzien. Dit komt omdat er teveel goeie spelers afhaken, teveel noobs in te verre fases komen en daar heb je niets aan als leider zijnde. Je kan immers geen wereld solo winnen zeg ik dan altijd :D

Maar zoals ik al zei, lijkt het mij wel dat je een prima leider bent maar je spelersmateriaal was gewoon degradatieploeg waardig.
 

DeletedUser77130

Guest
Dat die MysteriousOne een flopspelers was, was al lang duidelijk. Weet de fase niet meer precies maar kwam die alles niet doorlullen bij AMB van de interne problemen bij de stam die daar voor Appie lag.

Note: Het team op Mysteriousone was niet flop, maar helaas heeft het arrogante lonely wolve karakter van Sven ervoor gezorgt dat het account er onder te lijden kreeg.

En ja leider zijn deze tijden is harder dan ooit wegens een gebrek aan mentaliteit van 95% van de tw spelers. Probeer maar eens iets deftigs te maken met spelers die er niks van bakken en enkel aan hun ego denken. Daarom een tip voor iedereen, selecteer op karakters want als dat al tegenzit gewoon afwijzen.

Precies dat. Je kunt FB bal op het dak of FC schiet hem in de sloot wel kampioen van de Eredivisie willen maken, maar je weet dat zoiets niet gebeuren gaat. De spelers bepalen het spel, als leiding kun je alleen de-escaleren, faciliteren en de lijnen goed uitzetten en hopen dat de boel een beetje netjes van perron tot perron dendert. Geen stam op W55 is in staat geweest om op karakters te kunnen selecteren. Daarvoor zijn de hedendaagse werelden te klein voor, waardoor spelers ook selectiever zijn geworden tussen het wel of niet ex-post joinen van een wereld midgame.

Van leiders word ook teveel verwacht, zoals je zegt moet je alle rotzooi van andere de hele tijd oplossen. Je moet dan al die vv's gaan draaien van al die spelers die zijn gaan runnen van een paar poepsimpele incs. Probleem is dat al die poepsimpele dingen samen veel tijd gaan kosten en je u niet meer kan bezig houden met de dingen waarmee een leider zich bezig zou moeten houden. Vervolgens zijn er dan kortzichtige mensen die er geen hol van snappen en dan de schuld gaan leggen bij de leiding. En ipv met oplossingen te komen of initiatief te tonen gaan ze klagen, zagen en uiteindelijk of runnen of overlopen.

Vv draaien vind ik niet erg, hoor. Ik heb meerdere malen gewekkert rond 05:00uur en dan zie je de teller rustig oplopen, maar rond 06:30 is het meest dan al wel gefixt. Dat spelers daarna terugkomen en weinig reflectievermogen tonen op hun eigen gedrag is alleen wel pijnlijk als je gewekkert hebt en nog onverwacht een hele ochtend en middag door hebt moeten trekken en dan dat te horen krijgt. Als leiding moet je tegen een stootje kunnen, maar op een gegeven moment word je het dan ook zat. Het rente-op-rente-effect waarbij al die kleine bouwstenen ten koste gaan van de grote lijn/bouwstenen zorgt ervoor dat een machine minder gaat draaien. Internen heeft dan vaak geen zin, omdat het front dan of al kapot is of de speler gaat liever op grijs of blijft zijn eigen dingetje doen wat later in het spel tot een negatief resultaat lijd.

Zo zit TW in elkaar al enkele jaren en zo zal TW er nog enkele jaren blijven uitzien. Dit komt omdat er teveel goeie spelers afhaken, teveel noobs in te verre fases komen en daar heb je niets aan als leider zijnde. Je kan immers geen wereld solo winnen zeg ik dan altijd :D

Maar zoals ik al zei, lijkt het mij wel dat je een prima leider bent maar je spelersmateriaal was gewoon degradatieploeg waardig.

Ik denk dat kwalitatief de boel aardig efficiënt draaide, alleen schorte het finetunegehalte te veel en vonden spelers die de werelden ervoor weinig tot niks bewezen hebben het nodig om spelers die weten hoe het spelletje draait, verantwoordelijkheid willen dragen, wanneer Skype/Whapp open gaat proactief meedenkt aan oplossingen om er wat van te maken in de wind te slaan. Tja, als een wond gaat stinken moet je dan zorgen dat de boel weer schoon word, anders volgt amputatie en dat doet meestal vrij zeer. In dit geval flikkerde Appie om.

Shit happens imo en een stapeling van meerdere dingen, maar de klap was imo de leave van Sven van M1 uit Appie. Hij had 20 dagen achtereenvolgens rover van de dag (lekker veel edels, lekker uit kunnen breiden), maar nam nooit een vv, beïnvloede de koers van Appie (gaf ik hem de ruimte voor als actieve speler tot op bepaalde hoogte), maar werden geen deftroepen gelevert aan de rest van de stam vanuit het grootste account. Ganja speelde op dat moment 80% def en 20% off en we draaiden qua vv's, def, activiteit op het account ons scheel. Krijg je zo'n leave plus pesterijtje achter de schermen, dan is het snel klaar, is de moraal er uit om nog een stam te leiden die feitelijk al levenloos was geworden op de westvleugel.
 

DeletedUser75946

Guest
Er staat niet voor niks AMB achter.... Dat was mn laatste ;)
Maar leuk punt verder.

Ben er ook gelukkig mee, want wat een zaadwereld was dit zeg.

Wist dat je dit ging reageren, en dat brengt me meteen bij mijn echt punt. Bij een maximum van 25 dorpen ofzo besluit je ermee te stoppen. Runners zoals jou zijn de reden dat deze wereld niet zo veel voorstelt. Kijk eens in de spiegel vooraleer je Par beschuldigt.

Nu zijn er weer een heleboel nieuwe spelers op de accounts in Beyond, waardoor er toch nog wat strijd geleverd kan worden. Die mannen zeuren niet zoals jij op een AF waarvan je de wereld al maandenlang niet meer bespeelt -> Respect voor die spelers.
 

DeletedUser76221

Guest
Nu zijn er weer een heleboel nieuwe spelers op de accounts in Beyond, waardoor er toch nog wat strijd geleverd kan worden. Die mannen zeuren niet zoals jij op een AF waarvan je de wereld al maandenlang niet meer bespeelt -> Respect voor die spelers.

Fijn om te zien dat Par de nieuwe stam Beyond kan waarderen.
 

DeletedUser75778

Guest
En ja leider zijn deze tijden is harder dan ooit wegens een gebrek aan mentaliteit van 95% van de tw spelers. Probeer maar eens iets deftigs te maken met spelers die er niks van bakken en enkel aan hun ego denken. Daarom een tip voor iedereen, selecteer op karakters want als dat al tegenzit gewoon afwijzen.

Van leiders word ook teveel verwacht, zoals je zegt moet je alle rotzooi van andere de hele tijd oplossen. Je moet dan al die vv's gaan draaien van al die spelers die zijn gaan runnen van een paar poepsimpele incs. Probleem is dat al die poepsimpele dingen samen veel tijd gaan kosten en je u niet meer kan bezig houden met de dingen waarmee een leider zich bezig zou moeten houden. Vervolgens zijn er dan kortzichtige mensen die er geen hol van snappen en dan de schuld gaan leggen bij de leiding. En ipv met oplossingen te komen of initiatief te tonen gaan ze klagen, zagen en uiteindelijk of runnen of overlopen.

Je omschrijft perfect de situatie waarin veel (goede) leiders zich bevinden. Ik ben ook tegen dit fenomeen aangelopen, meerdere keren.

Geen stam op W55 is in staat geweest om op karakters te kunnen selecteren. Daarvoor zijn de hedendaagse werelden te klein voor, waardoor spelers ook selectiever zijn geworden tussen het wel of niet ex-post joinen van een wereld midgame.

Dit is echter wel weer wat stellig gezegd. Met genoeg inzet is het (enigszins) mogelijk een betrouwbare stam te vormen. Eentje waar karakter verweven zit in het systeem. Ik zelf vind w49 geen slecht voorbeeld.
 

DeletedUser73162

Guest
Wist dat je dit ging reageren, en dat brengt me meteen bij mijn echt punt. Bij een maximum van 25 dorpen ofzo besluit je ermee te stoppen. Runners zoals jou zijn de reden dat deze wereld niet zo veel voorstelt. Kijk eens in de spiegel vooraleer je Par beschuldigt.
Ja, op deze wereld is het merendeel van de gestopte spelers een runner, maar dat hoeft niet iedereen te zijn. Er zijn genoeg redenen buiten TW om hiermee te stoppen, en dit was bij MA zeker het geval. Wat hierna is gebeurd met dit account heeft niks met desbetreffende speler te maken, en al helemaal niet met zogenaamd run-gedrag.
 

DeletedUser73904

Guest
Ja, op deze wereld is het merendeel van de gestopte spelers een runner, maar dat hoeft niet iedereen te zijn. Er zijn genoeg redenen buiten TW om hiermee te stoppen, en dit was bij MA zeker het geval. Wat hierna is gebeurd met dit account heeft niks met desbetreffende speler te maken, en al helemaal niet met zogenaamd run-gedrag.

Precies... Er waren toen omstandigheden die het zeker rechtvaardigden te stoppen. Maar ach, het maakt me verder ook niet uit wat je (par) ervan vindt :)
 
Reactiescore
760
Wist dat je dit ging reageren, en dat brengt me meteen bij mijn echt punt. Bij een maximum van 25 dorpen ofzo besluit je ermee te stoppen. Runners zoals jou zijn de reden dat deze wereld niet zo veel voorstelt. Kijk eens in de spiegel vooraleer je Par beschuldigt.

Nu zijn er weer een heleboel nieuwe spelers op de accounts in Beyond, waardoor er toch nog wat strijd geleverd kan worden. Die mannen zeuren niet zoals jij op een AF waarvan je de wereld al maandenlang niet meer bespeelt -> Respect voor die spelers.

je blijft me er ook 1jte he:p

Fijn om te zien dat Par de nieuwe stam Beyond kan waarderen.

W winst Beyond :O

Dat die MysteriousOne een flopspelers was, was al lang duidelijk. Weet de fase niet meer precies maar kwam die alles niet doorlullen bij AMB van de interne problemen bij de stam die daar voor Appie lag.

En ja leider zijn deze tijden is harder dan ooit wegens een gebrek aan mentaliteit van 95% van de tw spelers. Probeer maar eens iets deftigs te maken met spelers die er niks van bakken en enkel aan hun ego denken. Daarom een tip voor iedereen, selecteer op karakters want als dat al tegenzit gewoon afwijzen.

Van leiders word ook teveel verwacht, zoals je zegt moet je alle rotzooi van andere de hele tijd oplossen. Je moet dan al die vv's gaan draaien van al die spelers die zijn gaan runnen van een paar poepsimpele incs. Probleem is dat al die poepsimpele dingen samen veel tijd gaan kosten en je u niet meer kan bezig houden met de dingen waarmee een leider zich bezig zou moeten houden. Vervolgens zijn er dan kortzichtige mensen die er geen hol van snappen en dan de schuld gaan leggen bij de leiding. En ipv met oplossingen te komen of initiatief te tonen gaan ze klagen, zagen en uiteindelijk of runnen of overlopen.

Zo zit TW in elkaar al enkele jaren en zo zal TW er nog enkele jaren blijven uitzien. Dit komt omdat er teveel goeie spelers afhaken, teveel noobs in te verre fases komen en daar heb je niets aan als leider zijnde. Je kan immers geen wereld solo winnen zeg ik dan altijd :D

Maar zoals ik al zei, lijkt het mij wel dat je een prima leider bent maar je spelersmateriaal was gewoon degradatieploeg waardig.

Dat ik het ooit met jou eens ga zijn :eek::oops:
 

DeletedUser75946

Guest

Wapenbroeders (Brons - Level 2)
Volgende level: Blijf 180 achtereenvolgende dagen lid van dezelfde stam.
147 / 180

Okee okee ik kom naar Beyond over 33 dagen! #easywin #awardhunter woop woop
 

DeletedUser74624

Guest
Nu zijn er weer een heleboel nieuwe spelers op de accounts in Beyond, waardoor er toch nog wat strijd geleverd kan worden. Die mannen zeuren niet zoals jij op een AF waarvan je de wereld al maandenlang niet meer bespeelt -> Respect voor die spelers.

Thanks! we kunnen als stam nog wel wat extra spelers gebruiken :engel: (voor de mensen die nog van een uitdaging houden en graag de strijd aan willen gaan!)
 

DeletedUser76221

Guest
Wapenbroeders (Brons - Level 2)
Volgende level: Blijf 180 achtereenvolgende dagen lid van dezelfde stam.
147 / 180

Okee okee ik kom naar Beyond over 33 dagen! #easywin #awardhunter woop woop

Het is je geraden, en laat die lieverds van niet nini & schedel ook maar komen!
 
Reactiescore
141
Sluit de rest maar buiten :(
 

DeletedUser77130

Guest
Heel misschien als je het lief vraagt, dat je ook mag komen!

TheQuickBear heeft 3 mogelijkheden gehad Par te joinen die vriendschappelijk/respectvol aangewend hadden kunnen worden, maar TheQuickBear ging liever naar -DR- (later Res) en nu weer Beyond.

Stamhoppen en ingraven in een steeds kleiner wordend groepje accounts win je niks mee.
 
Reactiescore
967
TheQuickBear heeft 3 mogelijkheden gehad Par te joinen die vriendschappelijk/respectvol aangewend hadden kunnen worden, maar TheQuickBear ging liever naar -DR- (later Res) en nu weer Beyond.

Stamhoppen en ingraven in een steeds kleiner wordend groepje accounts win je niks mee.

Nee, de vijand joinen, dat is een lekkere manier om een wereld te winnen!
Wees blij dat er überhaupt nog mensen zijn die de tijd erin willen stoppen om je tegenstand te bieden. Dan kun je tenminste niet klagen dat iedereen runt.
 

DeletedUser77130

Guest
Nee, de vijand joinen, dat is een lekkere manier om een wereld te winnen!
Wees blij dat er überhaupt nog mensen zijn die de tijd erin willen stoppen om je tegenstand te bieden. Dan kun je tenminste niet klagen dat iedereen runt.

Ik zeg niet dat hij het had moeten doen, maar als hij nu begint over zijn eigen stammetje en mensen, al dan niet sarcastisch, probeert te hosselen dan kan die dat beter niet doen, gezien hij recentelijk 3 maal een voorstel gehad heeft om te mogen joinen cq samenwerking aan te gaan.

Of was bij jou niet bekend dat hij vorige week nog een sollicitatie had ingedient bij Par en hij om het niet eerder willen joinen gedurende de pogingen hem te werven afgewezen is? :eek:
 

DeletedUser76221

Guest
Ik zeg niet dat hij het had moeten doen, maar als hij nu begint over zijn eigen stammetje en mensen, al dan niet sarcastisch, probeert te hosselen dan kan die dat beter niet doen, gezien hij recentelijk 3 maal een voorstel gehad heeft om te mogen joinen cq samenwerking aan te gaan.

Of was bij jou niet bekend dat hij vorige week nog een sollicitatie had ingedient bij Par en hij om het niet eerder willen joinen gedurende de pogingen hem te werven afgewezen is? :eek:

1. Dat was niet vorige week maar 3 weken geleden, niet zo lang nadat ik de wereld was gejoined. Dat Tqb vroeger de kans had om Par te joinen is zelf bij mij ook niet geweten. Laat het even duidelijk zijn dat dit niks te maken heeft met het oude team.
2. Ik kan niet ontkennen dat ik geen solli heb gestuurd, Aangezien Res een zinkend schip was moesten we alle mogelijke opties bekijken. Aangezien Par ons afwees omdat “Thequickbear” niet thuishoort binnen de stam, maar ik als persoon wel vonden we dit vaag. Echter kort na die solli zijn we dan mooie verhaaltjes van Par gaan horen. Nu zit ik opgeschept met zeer veel spijt en motivatie om met dat account dat niet binnen Par past de wereld een andere wending te geven ;)
 

DeletedUser77130

Guest
1. Dat was niet vorige week maar 3 weken geleden, niet zo lang nadat ik de wereld was gejoined. Dat Tqb vroeger de kans had om Par te joinen is zelf bij mij ook niet geweten. Laat het even duidelijk zijn dat dit niks te maken heeft met het oude team.
2. Ik kan niet ontkennen dat ik geen solli heb gestuurd, Aangezien Res een zinkend schip was moesten we alle mogelijke opties bekijken. Aangezien Par ons afwees omdat “Thequickbear” niet thuishoort binnen de stam, maar ik als persoon wel vonden we dit vaag. Echter kort na die solli zijn we dan mooie verhaaltjes van Par gaan horen. Nu zit ik opgeschept met zeer veel spijt en motivatie om met dat account dat niet binnen Par past de wereld een andere wending te geven ;)

1. Dat is hoogstens 2 weken terug geweest en een week geleden is de knoop pas definitief doorgehakt. Daarnaast heeft het alles met het account te maken, los van de spelers en kwam de sollicitatie dus vanuit jou en heb je het hierbij bevestigt. Thanks.
2. Motivatie? Wraak, irritatie, woede, angst en nog meer om een stam die bestaat uit stabbers en spelers die tot noch toe geen echte strijd hebben hoeven voeren. Dus ik hoop dat je de boel goed warmdraait anders gaat het snel over zijn. :D
 
Bovenaan