Top/Flop stammen

DeletedUser78407

Guest
Wie zegt dat we er niet uit zouden komen. Waarom moet je dit op AF neerleggen. Lees eens mijn laatste PM. Hierin staat het volgende:

"Graag hoor ik van jullie wat jullie van zo een regeling zouden vinden, of jullie een eigen idee hebben of dat jullie op het afstaan van het dorp bestaan."

Als reactie hierop reageren jullie niet meer, en schrijven een rondmail naar alle R2W leden behalve de leiding? Er is dus helemaal geen eindoordeel geweest. Ik gaf jullie zelfs de ruimte om op het afstaan van het dorp te blijven bestaan en gaf dat zelfs expliciet aan.
Dus in principe willen jullie geen oplossing maar gewoon het gesprek afbreken en stront op AF posten. Succes ermee!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Wie zegt dat we er niet uit zouden komen. Waarom moet je dit op AF neerleggen. Lees eens mijn laatste PM. Hierin staat het volgende:

"Graag hoor ik van jullie wat jullie van zo een regeling zouden vinden, of jullie een eigen idee hebben of dat jullie op het afstaan van het dorp bestaan."

Als reactie hierop reageren jullie niet meer, en schrijven een rondmail naar alle R2W leden behalve de leiding? Er is dus helemaal geen eindoordeel geweest. Ik gaf jullie zelfs de ruimte om op het afstaan van het dorp te blijven bestaan en gaf dat zelfs expliciet aan.
Dus in principe willen jullie geen oplossing maar gewoon het gesprek afbreken en stront op AF posten. Succes ermee!

Geef het dorp nu gewoon af dan? Klaar gezeik
 
Reactiescore
1.165
"Graag hoor ik van jullie wat jullie van zo een regeling zouden vinden, of jullie een eigen idee hebben of dat jullie op het afstaan van het dorp bestaan."

Beetje vaag dit. Eerst zeggen dat je het niet wilt omdat de speler zogenaamd 'niet op de hoogte was' . Is dus gewoon jullie eigen schuld, hadden jullie maar beter moeten communiceren. Afspraak = afspraak.

Als reactie hierop reageren jullie niet meer, en schrijven een rondmail naar alle R2W leden behalve de leiding? Er is dus helemaal geen eindoordeel geweest. Ik gaf jullie zelfs de ruimte om op het afstaan van het dorp te blijven bestaan en gaf dat zelfs expliciet aan.
Dus in principe willen jullie geen oplossing maar gewoon het gesprek afbreken en stront op AF posten.

Wat een onzin, alweer. Misschien verstandig om even je eigen PM's terug te lezen. Op die laatste zin ga ik niet eens in.
 

DeletedUser78471

Guest
Beste

Leuk dat je R2W weer in een slecht daglicht wil plaatsen, ik heb speciaal hiervoor een accountje aangemaakt om mijn zegje te doen. Het is tribalwars en geen "free villages wars" (damn die wil ik al lang gebruiken ^^ ).

Oké nu even de dingen op een rijtje zetten:
1) U citeert slechts enkele delen uit de mail waardoor u de mail naar uw hand kan plaatsen.
2) In die mail stond ook dat ookal was de muur niet omhoog gedaan met pp, dat jullie het dorp niet zouden hebben gekregen doordat er voldoende os was gestuurd.
3) Eigenlijk de leukste, de persoon in kwestie zat net in de MB stam en wist nog niks over de afspraken, na het vermelden zei hij dat dit niet meer zou gebeuren in het vervolg.
4) Omdat u het dorp sws niet zou krijgen vonden wij het zoals in het citaat vermeld staat dat dit "unfair" is.
5) Er werd een ander voorstel gedaan omdat door de hogere muur levels er minder deff van ons is doodgegaan, het voorstel was dan ook om ofwel gs te ontvangen of dat wij eigen deff gaan slopen zodat het tenminste een eerlijke compensatie is.
6) Stop aub eens met altijd jullie beklaag te doen op AF.

Vriendelijk bedankt voor jullie aandacht, geen kritiek op mijn prachtige zinconstructies en spelling niet iedereen is een taalprofessor.
 

DeletedUser73244

Guest
Als jij je muren uppt met pp ondanks dat je het toch niet zou verliezen is dom van jou. Er zijn duidelijke afspraken op deze wereld betreft pp gebruik.

Houd jij je hier niet aan, dan moet je het dorp gewoon afstaan.
 

DeletedUser30607

Guest
Afspraak is afspraak, het is jullie taak om stamgenoten en moraalbrekers te informeren. In de afspraak staat duidelijk dat elk defensief voordeel m.b.t. het uppen van muren resulteert in het afstaan van het dorp. Maakt dus niks uit of het dorp uberhaubt behouden was of niet.
 

DeletedUser78192

Guest
Beste

Leuk dat je R2W weer in een slecht daglicht wil plaatsen, ik heb speciaal hiervoor een accountje aangemaakt om mijn zegje te doen. Het is tribalwars en geen "free villages wars" (damn die wil ik al lang gebruiken ^^ ).

Oké nu even de dingen op een rijtje zetten:
1) U citeert slechts enkele delen uit de mail waardoor u de mail naar uw hand kan plaatsen.
2) In die mail stond ook dat ookal was de muur niet omhoog gedaan met pp, dat jullie het dorp niet zouden hebben gekregen doordat er voldoende os was gestuurd.
3) Eigenlijk de leukste, de persoon in kwestie zat net in de MB stam en wist nog niks over de afspraken, na het vermelden zei hij dat dit niet meer zou gebeuren in het vervolg.
4) Omdat u het dorp sws niet zou krijgen vonden wij het zoals in het citaat vermeld staat dat dit "unfair" is.
5) Er werd een ander voorstel gedaan omdat door de hogere muur levels er minder deff van ons is doodgegaan, het voorstel was dan ook om ofwel gs te ontvangen of dat wij eigen deff gaan slopen zodat het tenminste een eerlijke compensatie is.
6) Stop aub eens met altijd jullie beklaag te doen op AF.

Vriendelijk bedankt voor jullie aandacht, geen kritiek op mijn prachtige zinconstructies en spelling niet iedereen is een taalprofessor.

Ik zal het simpel maken voor je.
Is er pp gebruikt om een muur te uppen? Ja.
Wat zijn daar de afspraken over? Niet doen.
Wat is het gevolg? Dorp afstaan.

Daarnaast als iemand niet de volledige waarheid presenteert, is het aan jou om met tegen bewijzen te komen. Dan weet de rest ook wat er 'echt' aan de hand is. De enige die op dit moment met bewijs komt is Gentle, waar is dat van jullie?
 

DeletedUser78471

Guest
Jou? Nooit gezegd dat ik die speler ben hé :-* en daar zit waarheid in in je 3de zin! Maar dus omdat wij het niet echt eerlijk vonden deden we een voorstel, als ze nu gewoon ff ja of nee antwoordden op het voorstel was het klaar maar goed tegenwoordig moet alles op AF worden geplaatst. Wat ik volkomen begrijp er is nog niet genoeg om over te klagen en te zagen. Nu kun je wel zeggen "waarom doe je er zelf aan mee?" dan antwoord ik: "als er niet over werd gezaagd en een simpel antwoord was gegeven hoefde ik nu niet te reageren".
 

DeletedUser78192

Guest
Jou? Nooit gezegd dat ik die speler ben hé :-* en daar zit waarheid in in je 3de zin! Maar dus omdat wij het niet echt eerlijk vonden deden we een voorstel, als ze nu gewoon ff ja of nee antwoordden op het voorstel was het klaar maar goed tegenwoordig moet alles op AF worden geplaatst. Wat ik volkomen begrijp er is nog niet genoeg om over te klagen en te zagen. Nu kun je wel zeggen "waarom doe je er zelf aan mee?" dan antwoord ik: "als er niet over werd gezaagd en een simpel antwoord was gegeven hoefde ik nu niet te reageren".

Prima als je zaagt, maar onderbouw het dan. *met bewijs dat is*
 

DeletedUser78407

Guest
Ik snap nog steeds niet waarom ik niet gewoon een antwoord op mijn PM kan krijgen. Hier mijn PM:
37f3ed-1495044334.jpg

Omdat mijn mail erg onduidelijk lijkt te zijn hier nog uitleg erover: Ik bespreek "mogelijkheden" - Geen feiten van zo woord het gedaan. Ik ben geen expert van de Nederlandse taal maar "zou kunnen zijn" is in het kader van mijn beperkte talenkennis een onmisvertaanbare vorm van conjunctief. Als ik schrijf "graag hoor ik van jullie" betekent dat, dat ik graag jullie mening hierover wil horen en dus een antwoord per PM verwacht om het probleem op te lossen. Vervolgens biedt ik drie opties aan: 1) of jullie akkord gaan van mijn voorstel, 2) jullie hebben een ander voorstel en 3) jullie blijven erbij dat het dorp afgestaan moet worden.

Helaas kreeg ik geen reactie hierop.

Nog steeds geduldig op een antwoord wachtend,
Jullie Annika
 

DeletedUser74358

Guest
Beste

Leuk dat je R2W weer in een slecht daglicht wil plaatsen, ik heb speciaal hiervoor een accountje aangemaakt om mijn zegje te doen. Het is tribalwars en geen "free villages wars" (damn die wil ik al lang gebruiken ^^ ).

Sjezus wat een goede grap, voortaan meteen gebruiken!
 

DeletedUser78192

Guest
Ik snap nog steeds niet waarom ik niet gewoon een antwoord op mijn PM kan krijgen. Hier mijn PM:
37f3ed-1495044334.jpg

Omdat mijn mail erg onduidelijk lijkt te zijn hier nog uitleg erover: Ik bespreek "mogelijkheden" - Geen feiten van zo woord het gedaan. Ik ben geen expert van de Nederlandse taal maar "zou kunnen zijn" is in het kader van mijn beperkte talenkennis een onmisvertaanbare vorm van conjunctief. Als ik schrijf "graag hoor ik van jullie" betekent dat, dat ik graag jullie mening hierover wil horen en dus een antwoord per PM verwacht om het probleem op te lossen. Vervolgens biedt ik drie opties aan: 1) of jullie akkord gaan van mijn voorstel, 2) jullie hebben een ander voorstel en 3) jullie blijven erbij dat het dorp afgestaan moet worden.

Helaas kreeg ik geen reactie hierop.

Nog steeds geduldig op een antwoord wachtend,
Jullie Annika

Wat mij het duidelijkst wordt is dat R2W blijkbaar voor een deel uit mensen bestaat die zo graag niet fair spelen, dat ze ieder excuus, in dit geval 1 dorpje dat terug gegeven moet worden, aangrijpen om de afspraken uit het raam te gooien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77823

Guest
Jullie hebben afspraken gemaakt, aan jullie die taak om deze afspraken na te komen. Aangezien de MBs ook onder die afspraken horen zullen die ook met de consequenties moeten leven. Jullie (R2W) proberen alle afspraken om te draaien zodat jullie uiteindelijk er beter uit komen. Wees nu eens een fatsoenlijke stam dat "een beetje met moreel" speelt zoals je dat zelf noemt. Ik snap überhaupt niet waarom jullie altijd proberen om afspraken om te draaien waardoor er alleen maar meer problemen komen. Keer op keer weer.
 

DeletedUser77845

Guest
Wat wil je hiermee duidelijk maken omtrent deze beëindiging met DS?o_O
 
Bovenaan