Top/Flop stammen

DeletedUser72638

Guest
Nergens voor nodig. Dat moet je pas worden als de laatste druppel uit de fles komt of als je je laatste vloei gebruikt. :D
 

DeletedUser49571

Guest
Rip rimstam en bg stam van Plop, ~af~ is opgeheven en uiteen gevallen, benieuwd wat de zuid westen rim nu gaat ondernemen :eek:
 

DeletedUser77118

Guest
Een degelijke response had ik sowieso niet verwacht, maar een response alleen al zou toch wel leuk zijn? Tenminste wat bullshit om over te praten hehe ;)

Ja klopt, maarja ik zou het zelf ook niet durven als mijn stam dat soort fratsen zou uithalen
 

DeletedUser72638

Guest
Geef dan een serieus antwoord op @mywayorthehardway of is dat al teveel gevraagd voor deze, hoe werd het ook al weer genoemd, kwalitatieve stam :D?

Waarom zouden wij in het openbaar tekst en uitleg geven over iets wat binnen de stam is besproken?

Indien je graag van de hoed en de rand wil weten raad ik je aan om te solliciteren als je denkt een aanwinst te zijn voor onze kwalitatieve, dank voor de erkenning, stam. Indien je geaccepteerd wordt mag je mee discussiëren en alle ins en outs weten.

Tot die tijd blijft het giswerk waarom,hoe of wat.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Wow, er is dus werkelijk een sollicitatieprocedure in Plop. Wie had dat gedacht!?
 

DeletedUser77007

Guest
Wow, er is dus werkelijk een sollicitatieprocedure in Plop. Wie had dat gedacht!?

Ik denk dat reacties als deze ervoor zorgen dat mensen van bijv. Plop niet actief op het forum zijn (reageren).
Niet iedereen zit te wachten op dat soort internetheldengedrag.
Ongetwijfeld komt hier ook weer een "uitdagende" reactie op, bespaar jezelf de moeite, ik zal niet reageren.

Oz.
 

DeletedUser69389

Guest
Nja over de vermeende samenwerking die er zou hebben bestaan met AF moeten niet veel worden aan verbruikt worden dan was dat nog op zo´n minimale basis dat het niet eens als een stamsamenwerking te beschouwen valt.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.404
Nja over de vermeende samenwerking die er zou hebben bestaan met AF moeten niet veel worden aan verbruikt worden dan was dat nog op zo´n minimale basis dat het niet eens als een stamsamenwerking te beschouwen valt.

AF zelf liep er nogal mee te pronken dat ze die BG hadden en enkelen meenden zelfs al dat gentle slechts een kwestie van tijd zou worden voor hen. Jammer dat ze de tijd niet namen en al uit elkaar zijn nu.
 

DeletedUser77118

Guest
Nja over de vermeende samenwerking die er zou hebben bestaan met AF moeten niet veel worden aan verbruikt worden dan was dat nog op zo´n minimale basis dat het niet eens als een stamsamenwerking te beschouwen valt.
Zoals hierboven al door de machtige Maretan is gezegd, plus dat ik dacht dit bevestigd was door Plop spelers zelf? Verder als er geen samenwerking was kon er toch gewoon direct geantwoord worden dat deze er niet was ipv de vraag zo ez te dodgen?


Waarom zouden wij in het openbaar tekst en uitleg geven over iets wat binnen de stam is besproken?

Indien je graag van de hoed en de rand wil weten raad ik je aan om te solliciteren als je denkt een aanwinst te zijn voor onze kwalitatieve, dank voor de erkenning, stam. Indien je geaccepteerd wordt mag je mee discussiëren en alle ins en outs weten.

Tot die tijd blijft het giswerk waarom,hoe of wat.
Wat jullie motieven zijn lijkt me niet moeilijk te raden, gezien jullie zuid als ik het goed heb zwaar onder druk staan. Wat er specifiek gezegd is doet er ook niet zoveel toe lijkt me, en dan bedoel ik wat jullie intern willen houden. Niet meer dan logisch dat jullie je positie proberen te verstevigen tov Gentle, in zekere mate zooi en inmiddels ook de Woppers. Echter als zo'n rim stam begint te kata'en en te CF'en zou het me niet meer dan logisch lijken dat Plop daar maatregelen tegen treft zodat het voortaan achterwege gelaten wordt, gezien het gewoon een bg zou zijn. Dat plop dit niet gedaan heeft laat het op andere in ieder geval overkomen dat Plop morele waarde's aan de laars lakt en gewoon desperate probeert te profiteren van zulke etters, wat je toch niet zou denken bij een stam met kwaliteit. Als er dan naar gevraagd word en er gewoon geen antwoord op gegeven word bevestigd dit alleen maar.

Verder zou ik graag een plopper willen zijn maar ik denk dat vedettes als Kefkut en Lucas mij niet zullen accepteren :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72638

Guest
Dat plop dit niet gedaan heeft laat het op andere in ieder geval overkomen dat Plop morele waarde's aan de laars lakt

Is bullshit, waarom zouden er anders kata en PP afspraken zijn tussen Plop en Zooi? Iets wat hier al een tijdje geleden op het AF is gepost dus ook bekend voor anderen indien men leest.
 

DeletedUser76151

Guest
Is bullshit, waarom zouden er anders kata en PP afspraken zijn tussen Plop en Zooi? Iets wat hier al een tijdje geleden op het AF is gepost dus ook bekend voor anderen indien men leest.

Dan vraag ik me toch af waarom jullie besluiten een BG aan te gaan met een stam dat bekend staat om haar Kata's
 

DeletedUser72638

Guest
Zoals al eerder gemeld doen wij geen uitspraken waarom, hoe of wat.

What happens in Plopsaland, stays in Plopsaland.
 
Bovenaan