Top/Flop stammen

DeletedUser78192

Guest
Wie zijn jullie ingame en what happened?

Wij zijn niet zeggende spelers die in het zuid oosten tussen Plop Wop en Gentle liggen verenigt in de stam ~AF~, iVal Witkoekje en Ik dragen alle 3 dezelfde naam op het AF als dat we ingame dragen. Alone on a mission probeerde ons te vriend te houden gezien ons front met hem en de oorlog met plop terwijl Exorcus zijn moraal brekers al naar ons zuidelijk front aan het bewegen was en zelf ook al onderweg is. Na onderhandelingen hebben wij besloten niet meer met Gentle samen te werken en de eerste fakes en scouts hebben al heen en weer gelopen. Na het katta gebruik van een speler, word dit op het AF geknalt, 2 uur nadat de onderhandelingen over katta gebruik geopend zijn. Een beetje voorbarig lijkt me.
 

DeletedUser63354

Guest
Aha oke. Dus als ik het goed begrijp worden er eerst kata's naar Alone verstuurd en daarna pas onderhandeld?

Dit is een politiek & propaganda fora, ik denk dat je dan wel begrijpt dat hij hier gebruik van kan maken. Kata's worden namelijk niet gewaardeerd en kan jullie naam schaden. Nu zal je daar niet veel waarde aan hechten, je noemt zelf jouw stam een paar nietszeggende spelers, ik hoop dat zij dit ook kunnen waarderen als je dit zo over ze zegt.
 

DeletedUser30607

Guest
Dit op het AF gooien na aanvallen van, voor zo ver ik weet een enkel lid, terwijl er nog besprekingen gaande zijn binnen de stam over alone zijn voorstel, die trouwens bijzonder wanhopig overkwam, is ook niet erg handig op welke manier dan ook.

Al kan het ook tactiek zijn van uit het gentle kamp om de onderhandelingen alvast op te blazen voor deze echt begonnen zijn, en zo te zien werkt het want er zijn al twee van mijn mede stam leden uit de tent gelokt.

Als er argumenten op tafel worden gegooid dat mensen tegen katapultregeling stemmen tenzij stacken ook verboden wordt is het een redelijk kansloze zaak. Plus het feit dat de leiding van AF zwaar impulsief en simpelweg dom aan het handelen is maakt het sowieso weinig uit of er afspraken komen of niet. Uit gesprekken is al gebleken dat de leiding zonder problemen afspraken gaat negeren.

"W52: xxx" Dus vertel is wie je dan bent mysterieuze speler! Vind het ook zwak dat mensen zich op het AF niet gewoon bekendmaken, maar dan wel bitchen over andere stammen in de wereld.

Achja iedereen zijn ding. Vrij logisch dat ik hier ga reageren aangezien er tegen mijn stam gepost wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78192

Guest
Aha oke. Dus als ik het goed begrijp worden er eerst kata's naar Alone verstuurd en daarna pas onderhandeld?

Dit is een politiek & propaganda fora, ik denk dat je dan wel begrijpt dat hij hier gebruik van kan maken. Kata's worden namelijk niet gewaardeerd en kan jullie naam schaden. Nu zal je daar niet veel waarde aan hechten, je noemt zelf jouw stam een paar nietszeggende spelers, ik hoop dat zij dit ook kunnen waarderen als je dit zo over ze zegt.

Ik loop al lang genoeg mee om de invloed van het AF te begrijpen.
Hij staat ook in zijn volste recht om kritiek op ons te hebben als deze van toepassing heeft. Echter ben ik niet van mening dat een paar aanvallen van een stam lid, waar voor zo ver ik weet geen enkele volle clear tussen zat, vragen om een post op het AF die onderhandelingen tussen alone en mijn stam opblazen door een 3de partij.

Als er argumenten op tafel worden gegooid dat mensen tegen katapulten stemmen tenzij stacken ook verboden wordt is het een redelijk kansloze zaak. Plus het feit dat de leiding van AF zwaar impulsief en simpelweg dom aan het handelen is maakt het sowieso weinig uit of er afspraken komen of niet. Uit gesprekken is al gebleken dat de leiding zonder problemen afspraken gaat negeren.



Achja iedereen zijn ding. Vrij logisch dat ik hier ga reageren aangezien er tegen mijn stam gepost wordt.

Ten eerste begon u over ons te posten.
Ten tweede zal ik verdere discussie met u niet voeren gezien u rond uit denigrerende taal gebruik en beledigingen, als u een serieuze discussie wilt voeren sta ik daar zeker open voor. Kom dan ook wel graag met argumenten en minder met emoties, dat versoepelt het proces.
 

DeletedUser78107

Guest
Moet je jullie horen man, zitten katapulten in het spel gaan ze piepen als ze gebruikt worden :p Heb zelf nog geen enkele katapultaanval gebruikt, maar vind het zo een gepiep. Is tactische oorlogsvoering in een spel waar alles om tactiek draait dus ik snap hier het hele probleem niet van, maar misschien ben ik dan wel heel dom.
 

DeletedUser63354

Guest
Onderhandelingen zullen jullie zelf moeten voeren om er nog uit te komen. Echter zie ik wel verschillende reacties van je stamgenoten (@ZwartKoekje ) die gewoonweg een redelijk laag niveau komen presenteren hier op het AF. Het is redelijk logisch dat posts als 'butthurt?' & ' <3 ' niet gewaardeerd worden door Alone of andere Gentle leden.

En dat geldt ook voor mij trouwens. Zulke reacties zijn gewoon niet uit te staan en ik adviseer je dan ook om je stamgenoten terug te roepen, daar jij de enige bent die nog wat zinnigs te roepen heeft.
 

DeletedUser78192

Guest
Moet je jullie horen man, zitten katapulten in het spel gaan ze piepen als ze gebruikt worden :p Heb zelf nog geen enkele katapultaanval gebruikt, maar vind het zo een gepiep. Is tactische oorlogsvoering in een spel waar alles om tactiek draait dus ik snap hier het hele probleem niet van, maar misschien ben ik dan wel heel dom.

En ondanks dat we bijna dezelfde naam dragen ben ik het zeer zeker niet eens met deze redenatie en ben ik ook zeker voor kata afspraken. Echter lijkt Witkoekje hier vooral te zijn om de boel op de spits te drijven, gelieve dit niet als representatief te nemen voor de stam.
 

DeletedUser78107

Guest
Onderhandelingen zullen jullie zelf moeten voeren om er nog uit te komen. Echter zie ik wel verschillende reacties van je stamgenoten (@ZwartKoekje ) die gewoonweg een redelijk laag niveau komen presenteren hier op het AF. Het is redelijk logisch dat posts als 'butthurt?' & ' <3 ' niet gewaardeerd worden door Alone of andere Gentle leden.

En dat geldt ook voor mij trouwens. Zulke reacties zijn gewoon niet uit te staan en ik adviseer je dan ook om je stamgenoten terug te roepen, daar jij de enige bent die nog wat zinnigs te roepen heeft.

Ik kan dit allemaal gewoon niet serieus nemen kijk wat een commotie, omdat iemand z'n boerderijtje van 30 naar 27 ging blijft ook maar een spelletje in the end hoor ieder z'n ding toch. En ik heb er duidelijk een andere mening dan @ZwartKoekje over.
 

DeletedUser63354

Guest
Moet je jullie horen man, zitten katapulten in het spel gaan ze piepen als ze gebruikt worden :p Heb zelf nog geen enkele katapultaanval gebruikt, maar vind het zo een gepiep. Is tactische oorlogsvoering in een spel waar alles om tactiek draait dus ik snap hier het hele probleem niet van, maar misschien ben ik dan wel heel dom.

Als je gaat kata'en terwijl je als stam bezig bent om kata-afspraken te maken, dan ben je inderdaad 'heel dom'. Ik weet niet wie van je stamgenoten het was, maar die zou ik maar eens goed aanspreken.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik kan dit allemaal gewoon niet serieus nemen kijk wat een commotie, omdat iemand z'n boerderijtje van 30 naar 27 ging blijft ook maar een spelletje in the end hoor.

Dat is het moraal van heel het kataverhaal.. Zucht.
 

DeletedUser30607

Guest
Ik loop al lang genoeg mee om de invloed van het AF te begrijpen.
Hij staat ook in zijn volste recht om kritiek op ons te hebben als deze van toepassing heeft. Echter ben ik niet van mening dat een paar aanvallen van een stam lid, waar voor zo ver ik weet geen enkele volle clear tussen zat, vragen om een post op het AF die onderhandelingen tussen alone en mijn stam opblazen door een 3de partij.



Ten eerste begon u over ons te posten.
Ten tweede zal ik verdere discussie met u niet voeren gezien u rond uit denigrerende taal gebruik en beledigingen, als u een serieuze discussie wilt voeren sta ik daar zeker open voor. Kom dan ook wel graag met argumenten en minder met emoties, dat versoepelt het proces.

Wel mooi om een gesprek zo af te kappen ja, keiharde feiten over zowel je stam als je stamleiding komen blijkbaar pijnlijk aan. Misschien moet je maar is om de gesprekken gaan vragen die tussen alone en lorenz zijn gevoerd, ronduit triest.

Moet je jullie horen man, zitten katapulten in het spel gaan ze piepen als ze gebruikt worden :p Heb zelf nog geen enkele katapultaanval gebruikt, maar vind het zo een gepiep. Is tactische oorlogsvoering in een spel waar alles om tactiek draait dus ik snap hier het hele probleem niet van, maar misschien ben ik dan wel heel dom.
Sta zelf vrij neutral tegenover kata's maar als er gesprekken zijn voor een katabeleid en jullie beginnen kata's te gooien is het logisch dat je reacties gaat krijgen.
 

DeletedUser78104

Guest
Ik kan dit allemaal gewoon niet serieus nemen kijk wat een commotie, omdat iemand z'n boerderijtje van 30 naar 27 ging blijft ook maar een spelletje in the end hoor ieder z'n ding toch. En ik heb er duidelijk een andere mening dan @ZwartKoekje over.

Ja maar het is ook de manier waarop. Het is gewoon zeer tergend om elke keer weer die boerderij of wat dan ook (op uitzondering van muur en verzamelplaats en misschien uitkijktoren) telkens op te bouwen vanwege een stel domme kata's. Het is niet een tactisch gebruik maar meer iemand zijn spelplezier afnemen. Ik kan niet zeggen dat ik dit nooit heb gebruikt maar je leert vanzelf beter als je kapot gekata't bent dan zul je snappen wat we bedoelen ;).
 

DeletedUser78192

Guest
Onderhandelingen zullen jullie zelf moeten voeren om er nog uit te komen. Echter zie ik wel verschillende reacties van je stamgenoten (@ZwartKoekje ) die gewoonweg een redelijk laag niveau komen presenteren hier op het AF. Het is redelijk logisch dat posts als 'butthurt?' & ' <3 ' niet gewaardeerd worden door Alone of andere Gentle leden.

En dat geldt ook voor mij trouwens. Zulke reacties zijn gewoon niet uit te staan en ik adviseer je dan ook om je stamgenoten terug te roepen, daar jij de enige bent die nog wat zinnigs te roepen heeft.

Deze was ik ook net aan het typen en ik ben het zeer zeker met jou eens in deze.

Als je gaat kata'en terwijl je als stam bezig bent om kata-afspraken te maken, dan ben je inderdaad 'heel dom'. Ik weet niet wie van je stamgenoten het was, maar die zou ik maar eens goed aanspreken.

To be fair, de kata's waar Gentle hier nu over komt klagen waren al uren voor de eerste benadering over kata afspraken onderweg en door deze onderhandelingen nu al meteen zo op te blazen lokken ze niks anders uit dan net zo zielige reactie van sommige van mijn stam leden, wat ik van beide kanten jammer vind.

Ik zal onder geen omstandigheden kata's gebruiken op andere targets dan de AH, de verzamelplaats en de muur, al is dat laatste rond uit inefficiënt gezien rammen beter werken.


Ik roep bij deze mijn stam en Gentle op beide te stoppen met deze onzinnige acties en de dialoog op een normale toon te vervolgen. Ik ben de beroerdste niet en ik weet dat de Gentle leiding altijd goed skype contact heeft gehad met mijn stamleiding, ik hoop dat deze vervolgt kan worden.
 

DeletedUser78107

Guest
Als je gaat kata'en terwijl je als stam bezig bent om kata-afspraken te maken, dan ben je inderdaad 'heel dom'. Ik weet niet wie van je stamgenoten het was, maar die zou ik maar eens goed aanspreken.
Was vandaag met katapulten aangevallen vervolgens stuurt alone on a mission een bericht erover naar de stamleiding om het te bespreken. Dan plaatst die voordat wij überhaupt overlegt hebben over de kwestie in de stam al een forum post dan gaan IK hier niet serieus op in. en ik herhaal dat ik voor mezelf spreek.

"the king 123, Vandaag om 22:34" (Algemene forum post)
"Stamleider gisteren om 23:10 uur" (Forumpost op ons forum)
 

DeletedUser78107

Guest
Ja maar het is ook de manier waarop. Het is gewoon zeer tergend om elke keer weer die boerderij of wat dan ook (op uitzondering van muur en verzamelplaats en misschien uitkijktoren) telkens op te bouwen vanwege een stel domme kata's. Het is niet een tactisch gebruik maar meer iemand zijn spelplezier afnemen. Ik kan niet zeggen dat ik dit nooit heb gebruikt maar je leert vanzelf beter als je kapot gekata't bent dan zul je snappen wat we bedoelen ;).
Dan moet je die katapulten tegenhouden? Als je heel je front volstacked en al je dorpen in je core leeg laat dan zijn dit mooie doelwitten hiervoor. Dan speel je het zelf dus tactisch al niet goed?
 

DeletedUser30607

Guest
Dan moet je die katapulten tegenhouden? Als je heel je front volstacked en al je dorpen in je core leeg laat dan zijn dit mooie doelwitten hiervoor. Dan speel je het zelf dus tactisch al niet goed?

Dit noemen ze ook wel je safe katapulten, ronduit zielig.
 

DeletedUser78192

Guest
Wel mooi om een gesprek zo af te kappen ja, keiharde feiten over zowel je stam als je stamleiding komen blijkbaar pijnlijk aan. Misschien moet je maar is om de gesprekken gaan vragen die tussen alone en lorenz zijn gevoerd, ronduit triest.


Sta zelf vrij neutral tegenover kata's maar als er gesprekken zijn voor een katabeleid en jullie beginnen kata's te gooien is het logisch dat je reacties gaat krijgen.

Ik heb je met nog geen enkel feit zien komen, enkel met een screenshot van een pm. Hoe zou jij moeten weten wanneer er een forum post over dit onderwerp is gemaakt binnen onze stam om dit mede te delen aan de leden?

Wat probeer je nu te vertellen? Dat je een spion heb die verkeerde intel door geeft of dat je zomaar wat aan het verzinnen bent op dit moment?
 

DeletedUser78107

Guest
Dit noemen ze ook wel je safe katapulten, ronduit zielig.

Ronduit slim? Katapulten zijn prima gebalanceerd met bevolking en grondstofkosten tribalwars makers hebben hier prima over nagedacht. Je verliest veel meer met het gebruik ervan als iemand prima verdedigt.
 

DeletedUser78107

Guest
laten we de katapult discussie trouwens niet op dit forum voeren wil hier best op een ander forum over praten.
 
Bovenaan