Top/Flop stammen

DeletedUser77845

Guest
Ja. Als Gentle en Wop nu eens niet zo goed waren had R2W geen recruit 2 win beleid hoeven voeren. Sorry dat we jullie hebben gedwongen :(

Haha humor heb je wel:p
Vind dat Gentle/Wop nog niet veel heeft laten zien hoor, enkel op ''aanvallend vlak"" maar die verhouding was nogal buiten proporties om echt te zeggen dat jullie nu goed waren.. Bovendien vind ik het vanuit Gentle zijn kant niet goed uitgespeeld omtrent de BG en dergelijke waren nog betere opties naar mij idee waar ze mogelijk spijt van gaan krijgen in de toekomst dat ze dit niet hebben gedaan.

Bovendien is dit bijvoorbeeld een reactie vanuit mijn het spotprentje ;)
 

DeletedUser63354

Guest
Vroeger was het vanzelfsprekend dat er een soort free for all concept was. Wel jammer dat jullie nu nog meer dezelfde kant op willen als de andere schijtwerelden die door zulke stammen zijn geeindigd.
 

DeletedUser77845

Guest
Vroeger was het vanzelfsprekend dat er een soort free for all concept was. Wel jammer dat jullie nu nog meer dezelfde kant op willen als de andere schijtwerelden die door zulke stammen zijn geeindigd.

Is ook veel leuker, maar zie het liefst dat deze wereld zo snel mogelijk klaar is haha. Kan ik een punt achter TW gaan zetten. :D
 
Reactiescore
1.892
Is ook veel leuker, maar zie het liefst dat deze wereld zo snel mogelijk klaar is haha. Kan ik een punt achter TW gaan zetten. :D
Ook als dat ten koste gaat van het plezier van andere stammen/accounts? En als het toch niet om de winst draait, kun je toch ook al strijdend een punt achter TW zetten?
 
Reactiescore
967
Vroeger was het vanzelfsprekend dat er een soort free for all concept was. Wel jammer dat jullie nu nog meer dezelfde kant op willen als de andere schijtwerelden die door zulke stammen zijn geeindigd.

Hoe staat dit los van het feit dat jullie als Wop! naar Gentle gaan? Volgens mij betekent een fusie weer 1 stam minder en als dit zo doorgaat blijven er geen stammen over en is dat free-for-all concept waar je zo naar snakt ook verleden tijd.
 

DeletedUser63354

Guest
Hoe staat dit los van het feit dat jullie als Wop! naar Gentle gaan? Volgens mij betekent een fusie weer 1 stam minder en als dit zo doorgaat blijven er geen stammen over en is dat free-for-all concept waar je zo naar snakt ook verleden tijd.

Wop en Gentle waren bevriend en de BG was (ben even de juiste benaming kwijt) tot het sluiten van de wereld. Ons vergelijken met R2W die gewoon 2 volledige vijandige stammen rekruteert, is dan ook onterecht.
 

DeletedUser76972

Guest
Wop en Gentle waren bevriend en de BG was (ben even de juiste benaming kwijt) tot het sluiten van de wereld. Ons vergelijken met R2W die gewoon 2 volledige vijandige stammen rekruteert, is dan ook onterecht.
Niet volledig, we plukken de mooiste eruit en laten de rest liggen :rolleyes:

Betwijfel btw of die rekruuts er geweest waren zonder de fusie van Gentle/Wop.
 

DeletedUser63354

Guest
Niet volledig, we plukken de mooiste eruit en laten de rest liggen :rolleyes:

Betwijfel btw of die rekruuts er geweest waren zonder de fusie van Gentle/Wop.

Het komt er op neer dat het gebied naar jullie gaat.
- Beste leden eruit pakken.
- Rest naar MB stam
- Als ze dat niet willen worden ze kapot gemaakt.

Wij hebben na die fusie er met opzet voor gekozen de diplomatieke banden stop te zetten om dus een soort free-for-all te creëren. Maargoed, we hadden het kunnen verwachten natuurlijk. Wel jammer, we hadden eindelijk kunnen testen of jullie op eigen kracht jullie zaakjes konden regelen.
 

DeletedUser77845

Guest
Nee jullie zijn zo lekker bezig, mensen/stammen eerst gebruiken en vervolgens met vuilnis op straat gooien.

Iedereen heeft hierop zijn eigen kijk, onze ligging is anders en dat betreft ook andere mogelijkheden en aanpassingen waar wij gebruik van maken. Jullie opties zijn hierin gewoon beperkter omtrent bepaalde keuzes die gemaakt zijn vanuit jullie kant. ;)
 

DeletedUser63354

Guest
Nee jullie zijn zo lekker bezig, mensen/stammen eerst gebruiken en vervolgens met vuilnis op straat gooien.

Iedereen heeft hierop zijn eigen kijk, onze ligging is anders en dat betreft ook andere mogelijkheden en aanpassingen waar wij gebruik van maken. Jullie opties zijn hierin gewoon beperkter omtrent bepaalde keuzes die gemaakt zijn vanuit jullie kant. ;)

Gebruiken? Je doelt op dat Wop en SW een NAP hadden die opgeheven is?
Ik begrijp niet wat je bedoelt want Wop & SW stonden op gelijk niveau tegenover elkaar met die NAP. Als we dan zo'n diplomatieke betrekking opheffen, zeg jij dat 'gebruiken' is? 'Met vuilnis op straat gooien'?

We hebben de NAP netjes afgehandeld en zijn verder gegaan met onze eigen belangen.
En uiteraard, als het aan jullie ligt maken jullie gebruik van elke optie die jullie hebben :) Dat is ondertussen al wel bekend, maakt het niet minder triest.
 
Reactiescore
2.303
hou je bek lolo, 1vs1 mij dan snotneus
 

DeletedUser77817

Guest
De stammen zijn aan het rekruteren geslagen, de RIM moet bemachtigd worden ....
Wel super leuk dat het doorzettingsvermogen van Arend1000 en Jeremyy34 beloond wordt met een overstap naar DS! Dat hebben deze 2 (oud-AOD'ers) verdient!!!
 

DeletedUser63354

Guest
Even voor R2W. Ik ben totaal niet uit op propaganda of iets of om jullie in een slecht daglicht te zetten, maar even eerlijk;

Vinden jullie het zelf zo leuk om te rekruteren (en nee, dit is niet serieus; maar ik ben wel oprecht benieuwd) of denken jullie echt dat jullie dit kwantitatief voordeel nodig hebben om te winnen?

Zo doel ik bijvoorbeeld op de Bg met gezworen vijand Zooi en op het rekruteren van onder meer rimstammen AOD & SW.

Ik ken het merendeel van de spelers in R2W niet, dus ben ik benieuwd of er nog spelers inzitten die al een aantal werelden hebben gespeeld (en hebben gewonnen?) of dat het merendeel van de 'nieuwere' werelden is. Dat zou de mindset van het rekruteren ipv bashen verklaren.

Als jullie niet op het AF willen antwoorden dan mag dit ook op skype..
 
Reactiescore
215
Ik begrijp de constante ophef niet.
Het recruiten is uiteraard wat van te vinden, maar we zijn ook enkele accounts verloren enkele door jullie aanvallen.
De ligging was moeilijk, en jullie spelen prima.

Andere acc's zijn door inactiviteit en gestopte spelers geinternd. De spelersgroep slinkt. We hebben mede om dat op te vangen gerecruit. Het is jullie keuze geweest een free4all te creëren enkel dat wordt na de tijd aangegeven. Ondanks dat hebben we onze eigen methode van spelen die erg ver afligt van jullie eigen speelstyle.

Jullie liggen in de RIM en hebben een grote safe. Ik begrijp ook dat het tactisch is te wensen dat er een free 4 all is en vanuit de rim op te rukken, misschien wel te profiteren van een free 4 allsituatie.Net als gedaan is op the-one. R2w valt the one aan NAP is voorbij jullie ook en metdorpenwinst denk ik niet gecheckt.

We kunnen met modder gaan gooien over hoe noob een ieder is. Waarschijnlijk zit er veel kwaliteit in jullie stam.Maar constant downtalken naar andere spelers/stammen gaat er voorlopig niet aan bijdragen dat we enkele zaken gaan aanpassen naar jullie smaak. We zijn een stam met 13 a 14 leden. Vanuit de organieke bezetting zijn er 4 spelers bij gekomen uit 2 stammen.
De afgelopen maanden.

Verder heb ik veel respect voor jullie verleden op acc en de vele wereldwinsten e.d. maar aub stop met de trashtalk.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Eens met shakedown. Ik vind Gentle maar een stelletje arrogante jongens. Denken dat ze de beste zijn en moeten dit alsmaar verkondigen. Bah. Om er ziek van te worden .
 

DeletedUser69389

Guest
Ik begrijp de constante ophef niet.
Het recruiten is uiteraard wat van te vinden, maar we zijn ook enkele accounts verloren enkele door jullie aanvallen.
De ligging was moeilijk, en jullie spelen prima.

Andere acc's zijn door inactiviteit en gestopte spelers geinternd. De spelersgroep slinkt. We hebben mede om dat op te vangen gerecruit. Het is jullie keuze geweest een free4all te creëren enkel dat wordt na de tijd aangegeven. Ondanks dat hebben we onze eigen methode van spelen die erg ver afligt van jullie eigen speelstyle.

Jullie liggen in de RIM en hebben een grote safe. Ik begrijp ook dat het tactisch is te wensen dat er een free 4 all is en vanuit de rim op te rukken, misschien wel te profiteren van een free 4 allsituatie.Net als gedaan is op the-one. R2w valt the one aan NAP is voorbij jullie ook en metdorpenwinst denk ik niet gecheckt.

We kunnen met modder gaan gooien over hoe noob een ieder is. Waarschijnlijk zit er veel kwaliteit in jullie stam.Maar constant downtalken naar andere spelers/stammen gaat er voorlopig niet aan bijdragen dat we enkele zaken gaan aanpassen naar jullie smaak. We zijn een stam met 13 a 14 leden. Vanuit de organieke bezetting zijn er 4 spelers bij gekomen uit 2 stammen.
De afgelopen maanden.

Verder heb ik veel respect voor jullie verleden op acc en de vele wereldwinsten e.d. maar aub stop met de trashtalk.

Ware het niet dat er bij meer spelers een voorstel is neergelegd, maar dat diegene hebben geweigerd. Althans op basis van wat wij als acc zijnde hebben vernomen van anderen. Dat doet er niet aan af dat het misschien wel nodig was. Alleen de manier waarop blijft een ietwat bittere nasmaak hebben. Maar reageer je ook nog even in dat andere topic?
 

DeletedUser77118

Guest
Jullie liggen in de RIM en hebben een grote safe. Ik begrijp ook dat het tactisch is te wensen dat er een free 4 all is en vanuit de rim op te rukken, misschien wel te profiteren van een free 4 allsituatie.Net als gedaan is op the-one. R2w valt the one aan NAP is voorbij jullie ook en metdorpenwinst denk ik niet gecheckt.

Wat bedoel je precies met je laatste zin? Er is namelijk niet meegeprofiteerd bij the 0ne door de aanvallen van R2W, die waren al enkele dagen voorbij. Verder kon the 0ne zich al 2 weken voorbereiden op eventuele aanvallen vanuit ons kamp en met de nieuwe samenwerking tussen Zooi en R2W is dat ook het enige front wat die had. Wat er dan mis is gegaan dat er toch niet goed voorbereid is en wij alsnog zoveel dorpjes pakken weet ik niet, kunnen meerdere redenen zijn, maar het lijkt mij iig niet meeprofiteren
 
Bovenaan