Top/Flop stammen

DeletedUser63354

Guest
EDIT. Er wordt letterlijk gezegd dat er alleen geen afspraken komen als de vergeldingsactie buiten proportie was geweest :D.

Er is GEEN vergeldingsactie geweest, wat dus betekent dat niets die afspraken nog in de weg stond. Wij gingen er dus gewoon, heel normaal, vanuit dat die afspraken nog stonden.

Maar tis goed geweest met jullie. Dit is lang niet de eerste keer geweest. De afspraken Gentle - R2W gelden nu en jullie zoeken het verder maar uit.

Jasper bedankt voor de oplossing die je bood.
 

DeletedUser76972

Guest
Mijn stamleiders hebben er eerder vanavond voor gezorgd dat de dorpen zijn afgestaan aan Gentle.
Waar ik persoonlijk van baal, want er is nergens aangetoond dat er afspraken stonden en zijn zonder meer afgegeven.

Gentle is in mijn belevenis altijd een stam geweest die zich in heeft gezet voor een normen en waarden. Waar andere stammen dat niet deden, deden jullie dat wel.
Wanneer jullie er nu voor kiezen dit maar zo laten omdat de dorpen nu inmiddels in jullie bezit zijn, is dat de eerste keer dat jullie van dat pad afwijken.

Er is nooit een vergeldingsactie geweest, Overlord. Tevens stond die vergeldingsactie los van die afspraken. Afspraken zijn dus bevestigd door jou zojuist. Dankje.
Jouw neem ik allang niet meer serieus btw :rolleyes:
 

DeletedUser76151

Guest
Verklaar eens waarom je denkt dat Gentle de dorpen weer terug zou moeten geven? Ik kan helaas je redenatie namelijk niet volgen
 

DeletedUser76151

Guest
Mag ik vragen wat er niet te aan te begrijpen valt?

Je geeft in een screen aan dat jullie leider op een PM heeft geantwoord met "dat er bij een eventuele buitenproportionele vergeldingsactie toch geen afspraken zullen komen". Met andere woorden, de afspraak staat er, tenzij jullie een vergeldingsactie toepassen. Deze actie is nooit gekomen dus kan je concluderen dat de afspraken gewoon zijn ingegaan.

Dit in combinatie met het bewijs dat Hand of Aces hier eerder postte begrijp ik niet hoe je nog kan beweren dat er geen afspraken waren.
Dat er slecht gecommuniceerd is binnen plop is ondertussen wel duidelijk, daar mag
Wop echter niet de dupe van worden.
 

DeletedUser78104

Guest
Maar tis goed geweest met jullie. Dit is lang niet de eerste keer geweest. De afspraken Gentle - R2W gelden nu en jullie zoeken het verder maar uit.

Dit is niet de eerste keer? Volgens mij zijn de dorpen nu teruggegeven. Er is een persoonlijke overeenkomst tuseen R2W en captain blue gemaakt. Als we het (zoals jij hier suggereert) weer niet nakomen mag je die dorpen teruggeven... Dus als het een keer niet is gebeurd mag dat hier totaal van los staan. Maar goed als dat niet zo is zal ik je vaker van dienst zijn..
 

DeletedUser63354

Guest
Dit is niet de eerste keer? Volgens mij zijn de dorpen nu teruggegeven. Er is een persoonlijke overeenkomst tuseen R2W en captain blue gemaakt. Als we het (zoals jij hier suggereert) weer niet nakomen mag je die dorpen teruggeven... Dus als het een keer niet is gebeurd mag dat hier totaal van los staan. Maar goed als dat niet zo is zal ik je vaker van dienst zijn..

Dit geldt voor de mensen als Overlord. Niet voor u. :)
 

DeletedUser63354

Guest
Mijn stamleiders hebben er eerder vanavond voor gezorgd dat de dorpen zijn afgestaan aan Gentle.
Waar ik persoonlijk van baal, want er is nergens aangetoond dat er afspraken stonden en zijn zonder meer afgegeven.

Gentle is in mijn belevenis altijd een stam geweest die zich in heeft gezet voor een normen en waarden. Waar andere stammen dat niet deden, deden jullie dat wel.
Wanneer jullie er nu voor kiezen dit maar zo laten omdat de dorpen nu inmiddels in jullie bezit zijn, is dat de eerste keer dat jullie van dat pad afwijken.


Jouw neem ik allang niet meer serieus btw :rolleyes:

Wat jammer nu. Dat zeg ik ook altijd als ik tegen iemand sta die inhoudelijk veel betere punten aansnijdt!

Ik heb trouwens contact met oud-leidinggevende Lucas van GodRekt en - hij zegt - dat hij morgen het verhaal komt doen zoals die echt is.
 

DeletedUser78104

Guest
Dubbelpost. Moderator!!!!
En vooruit dan maar weer. Dan is het goed ik interperteerde het tegen R2W i.p.v. overlord. Mybad
 

DeletedUser63354

Guest
Dubbelpost. Moderator!!!!
En vooruit dan maar weer. Dan is het goed ik interperteerde het tegen R2W i.p.v. overlord. Mybad

Jij bent degene die vanuit R2W ervoor heeft gezorgd dat er op Mymumm de afspraken toen zijn nagekomen. Verder zijn er vanuit Mymummm vaker dingen gebeurd die tegen de normen en waarden van Wop ingingen. En nu wordt er zelfs gedaan alsof er helemaal geen afspraken waren door R2W. Nochtans is de enige die toe wil geven in deze afspraken TTTH geweest en daar wil ik jullie ook voor bedanken. De rest die nog steeds doet alsof die afspraken niet bestaan hebben, of die ondertussen redelijkerwijs niet begrijpt dat ze bestaan hebben, mag het van mij lekker uitzoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78104

Guest
Tsja ik heb eerder deze discussie gevoerd en toen ook het dorp afgestaan. Ik baal dat ik of captain deze pm niet meer heeft.
En het blijkt niet door te dringen dus ik stel voor om dit onderwerp als 'afgehandeld' te markeren en door te gaan onder de afspraken die gelden tussen gentle en R2W. Want het levert ondertussen niks meer op.
 

DeletedUser77710

Guest
Als ex-leider van de stam plop kan ik wop! gelijk geven. Ik weet de dag nog goed genoeg dat Twan (TheManWithItzBlueKnife - Captain Blue) een pm heeft gezonden naar GodRekt. En de stam had toen beslist dat we die afspraken ging aannemen.

De leden Talktothehand , Dr. Dufus en gentlemen zaten zelf toen niet in de stam plop.
 

DeletedUser77007

Guest
Als ex-leider van de stam plop kan ik wop! gelijk geven. Ik weet de dag nog goed genoeg dat Twan (TheManWithItzBlueKnife - Captain Blue) een pm heeft gezonden naar GodRekt. En de stam had toen beslist dat we die afspraken ging aannemen.

De leden Talktothehand , Dr. Dufus en gentlemen zaten zelf toen niet in de stam plop.

Dit zou toch niet kloppen als het voorstel op 19-01 is gedaan vanuit Wop! richting GR?

green.png
.TalkToTheHand Toegetreden 18th January 2017 - 21:05 1,589,576
green.png
The Gentlemen. Toegetreden 14th January 2017 - 15:05 1,152,051
green.png
Dr. Dufus Toegetreden 13th January 2017 - 22:05 1,325,566

Of doel jij op een andere PM?
 

DeletedUser77710

Guest
Je moet niet van me verwachten dat ik die exacte datum nog weet van die pm, maar die pm kan ik me nog héél goed herinneren.
 

DeletedUser72576

Guest
Dit zou toch niet kloppen als het voorstel op 19-01 is gedaan vanuit Wop! richting GR?

green.png
.TalkToTheHand Toegetreden 18th January 2017 - 21:05 1,589,576
green.png
The Gentlemen. Toegetreden 14th January 2017 - 15:05 1,152,051
green.png
Dr. Dufus Toegetreden 13th January 2017 - 22:05 1,325,566

Of doel jij op een andere PM?

Als ik het me goed herinner was er eerder al gezeik met mymumm over die afspraken, dus het zou zomaar kunnen dat dat voorstel van 19-01 een verduidelijking van reeds gemaakte afspraken is. Er stonden dus al afspraken maar die waren redelijk vaag, en die pm van 19-01 is een verduidelijking. Ik las namelijk gisteren wat gesprekken terug van half januari en als ik het goed zag waren er afspraken, maar mymumm verbrak ze en de pm van 19-01 is een duidelijke afspraak zodat het zwart op wit staat. Ik hoop dat het nu allemaal duidelijk is :)
 
Bovenaan