Top/Flop stammen

DeletedUser77788

Guest
Gaat goed! stoppen met tw was wel perfect getimed, moet ik Hans wel credit voor geven als hij dat niet had gedaan was ik waarscheinlijk afgewezen voor de kunstacademie of had ik me wss niet aans aangemeld omdat ik het dan druk had gehad met tw... :s
Maarja gelukkig is mn rl op deze manier ontsettend verbeterd. :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Gaat goed! stoppen met tw was wel perfect getimed, moet ik Hans wel credit voor geven als hij dat niet had gedaan was ik waarscheinlijk afgewezen voor de kunstacademie of had ik me wss niet aans aangemeld omdat ik het dan druk had gehad met tw... :s
Maarja gelukkig is mn rl op deze manier ontsettend verbeterd. :)

Super om te horen man!
 

DeletedUser77788

Guest
goeie vraag denk eerst eff mijn eige acc checken die nog 4 dorpies heeft geloof ik hahah.
Maar hoe gaat het met jou?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Comeback!

Ja prima.
Was gestopt maar heb me laten overhalen weer te beginnen :p
 

DeletedUser75339

Guest
Omdat de mods het zo lief vragen , maar hier gezet

Septen had kwaliteit in hun stam en ze waren een pak groter als Humble met een veel beter cluster als Humble. Was gewoon een wereld prestatie dat wij in die situatie gewonnen zijn.

Maar zo kan je alles relativeren natuurlijk.

Ik heb samen met valheru tegen altruism en infekted aangevallen en verdedigt wat in beide gevallen kinderspel was en infekted bijna direct brak.
Er zullen wel spelers bijgezeten hebben die wat konden , maar het overgrote deel was op de makkelijke manier groot geworden en bakte er amper wat van.
Niet echt een wereldprestatie eerder een logische stap.

.
 

DeletedUser61134

Guest
Omdat de mods het zo lief vragen , maar hier gezet



Ik heb samen met valheru tegen altruism en infekted aangevallen en verdedigt wat in beide gevallen kinderspel was en infekted bijna direct brak.
Er zullen wel spelers bijgezeten hebben die wat konden , maar het overgrote deel was op de makkelijke manier groot geworden en bakte er amper wat van.
Niet echt een wereldprestatie eerder een logische stap.

.

Zover ik weet speelde er al tijden niemand meer op Infekted en gaven ze ook geen VV?
Congratz je hebt een account overgenomen waar niemand op speelde en dus niet de moeite deden te recappen.

Barbaren edelen is een grotere prestatie, die moet je nog uitbouwen.
 

DeletedUser75339

Guest
Zover ik weet speelde er al tijden niemand meer op Infekted en gaven ze ook geen VV?
Congratz je hebt een account overgenomen waar niemand op speelde en dus niet de moeite deden te recappen.

Barbaren edelen is een grotere prestatie, die moet je nog uitbouwen.

Ik zeg zelf dat het kinderspel was , is dat zo'n moeilijk taalgebruik ?
Septen was gewoon een grote flopstam
 

DeletedUser61134

Guest
Ik zeg zelf dat het kinderspel was , is dat zo'n moeilijk taalgebruik ?
Septen was gewoon een grote flopstam

"wat hem bijna direct brak"
Je noemt het kinderspel ja, maar even later geef je aan dat een inactief account eerst nog moest breken.
Snapte het niet helemaal.

"Niet echt een wereldprestatie eerder een logische stap"
Als je Tranquils cluster eens bekijkt zal je hetzelfde kunnen invullen.
Hoe wil hij effectief stacken met een safe wat bestaat uit 90% bb's
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik leer hier hele nieuwe aanvalstactieken van NS.

Je kata't dus dorpen die je vervolgens overmeemt. Ziet er strak uit, maar ik mis de logica?
 

DeletedUser77155

Guest
Tja alsof jullie dat al niet deden maar wij gebruiken geen kata, er stonden bij kata semderij standaard ingesteld voor ajacied omdat die altijd kata,s gebruikt

dus de eerst paar aanvallen die door mijn co de deur uit zijn gegooid kwamen de kata inderdaad op smederij
ik heb het erna gelijk uitgevinkt en weer op muur gezet

is puur uitleg verder niet want eerlijk spel kent humble toch al tijden niet
 
Bovenaan