Top/Flop stammen

DeletedUser77798

Guest
weinig ontwikkeld of van verminderde geestelijke vermogens

Wat maakt jullie blind? Ik verdedig hans normaal niet ik volg de discussie.
Nu moeten jullie eens even luisteren, en ik zuig dit niet uit mn duim.
Hans is een pak( en dan is het nog een understatement) slimmer dan de gemiddelde speler in humble.
Daarme is dat gezegd. Kunnen we weer on topic gaan IPV eindeloze discussies te voeren over wat word erkent als cluster of niet.

Of ik zal roi danton zijn cluster ook eens toevallig niet erkennen als cluster.

Stop er gewoon mee jezus
 

DeletedUser9172

Guest
Wat maakt jullie blind? Ik verdedig hans normaal niet ik volg de discussie.
Nu moeten jullie eens even luisteren, en ik zuig dit niet uit mn duim.
Hans is een pak( en dan is het nog een understatement) slimmer dan de gemiddelde speler in humble.
Daarme is dat gezegd. Kunnen we weer on topic gaan IPV eindeloze discussies te voeren over wat word erkent als cluster of niet.

Of ik zal roi danton zijn cluster ook eens toevallig niet erkennen als cluster.

Stop er gewoon mee jezus

Giles, voor een keer heb je gelijk maar ik was dan ook niet degene die begon te schelden.

Ik reageerde gewoon op zijn ''simpele ziel''

Hans, mijn excuses...
 
Reactiescore
3.538
Wat maakt jullie blind? Ik verdedig hans normaal niet ik volg de discussie.
Nu moeten jullie eens even luisteren, en ik zuig dit niet uit mn duim.
Hans is een pak( en dan is het nog een understatement) slimmer dan de gemiddelde speler in humble.
Daarme is dat gezegd. Kunnen we weer on topic gaan IPV eindeloze discussies te voeren over wat word erkent als cluster of niet.

Of ik zal roi danton zijn cluster ook eens toevallig niet erkennen als cluster.

Stop er gewoon mee jezus

Moet gij niet op mijn graf gaan spuwen ofzo?
 
Reactiescore
3.538
Nooit excuses voor gekregen dus geen reden om het niet boven te halen? Hoe gaat het met jouw account? Zal er even een omschrijving van geven: Sophia word weggespeeld in de start door Argwahn begint opnieuw in de rim word een groot account maar word weggespeeld door Humble. We spreken af dat Sophia mb word van Silenzio (El.S nu) en laten het account leven later springt hij naar de RIM en bouwt er weer opnieuw op en word vijand van Humble. Waar zit de morele fout?
 
Reactiescore
3.452
Wat maakt jullie blind? Ik verdedig hans normaal niet ik volg de discussie.
Nu moeten jullie eens even luisteren, en ik zuig dit niet uit mn duim.
Hans is een pak( en dan is het nog een understatement) slimmer dan de gemiddelde speler in humble.
Daarme is dat gezegd. Kunnen we weer on topic gaan IPV eindeloze discussies te voeren over wat word erkent als cluster of niet.

Of ik zal roi danton zijn cluster ook eens toevallig niet erkennen als cluster.

Stop er gewoon mee jezus

Dat jij over slimheid begint met zoveel taalfouten in je stukje,en dat moeten wij serieus gaan nemen ?

Ten tweede, dit is nu al de tweede keer dat jij een discussie omhooghaalt die al was gestopt.
Dan blijf je dit soort zwartgallige topics houden ja.
 

DeletedUser77798

Guest
Dat jij over slimheid begint met zoveel taalfouten in je stukje,en dat moeten wij serieus gaan nemen ?

Ten tweede, dit is nu al de tweede keer dat jij een discussie omhooghaalt die al was gestopt.
Dan blijf je dit soort zwartgallige topics houden ja.

Post om 5u57 , was enorm moe. Als je het hebt over de foute plaatsing van komma's en geen gebruik van hoofdletters begrijp ik het volkomen.
Je moet me ook eens vertellen in welke zin taalfouten en intelligentie met mekaar in verband staan?
 

DeletedUser77786

Guest
Moet dit AF altyd wenen en commentaar zijn nooit eens een vriendelijke hallo of een goed gespeeld ? Jongens toch wat een drama....
 

DeletedUser6916

Guest
Nooit excuses voor gekregen dus geen reden om het niet boven te halen? Hoe gaat het met jouw account? Zal er even een omschrijving van geven: Sophia word weggespeeld in de start door Argwahn begint opnieuw in de rim word een groot account maar word weggespeeld door Humble. We spreken af dat Sophia mb word van Silenzio (El.S nu) en laten het account leven later springt hij naar de RIM en bouwt er weer opnieuw op en word vijand van Humble. Waar zit de morele fout?

Met mijn account gaat het prima, zoveel heb je er niet over op of aan te merken want je haalt punten aan van tijden geleden die ik toen zo nu en dan langs zag komen en heb toegelicht. Zoals jij ze nu beschrijft denk ik niet dat ze compleet juist te noemen zijn. Mocht je dit ontgaan zijn wil ik gerust nog een keertje uitleggen waarom dit op onwaarheden gebaseerd is.

Het enige nieuwe is dat verhaal over MB van silenzio, dat is niet waar. Dat weet jij, dat weet silenzio en dat weet ik. Hoe het verhaal wel zit weten we ook alle drie en daar is niks fout gegaan. De enige morele fout die ik kan vinden is het recruiten van de vijand, wat jij zo'n taboe vond maar met liefde deed na de val van Septen.

Het zou je sieren om je berichten te baseren op de waarheid, zeker met de voorbeeld functie die jij jezelf aanmeet als stamleider.
 
Reactiescore
3.538
'nog een keertje uitleggen' zou niet weten wanneer wij elkaar gesproken hebben. Het recruiten van een vijand is ook schandalig. Wij zijn pas spelers komen halen toen Septen officieel gebroken was.
 

DeletedUser52311

Guest
Dat jij over slimheid begint met zoveel taalfouten in je stukje,en dat moeten wij serieus gaan nemen ?

Nooit excuses voor gekregen, dus geen reden om het niet boven te halen? Hoe gaat het met jouw account? Zal er even een omschrijving van geven: Sophia wordt weggespeeld in de start door Argwahn, begint opnieuw in de rim wordt een groot account, maar wordt weggespeeld door Humble. We spreken af dat Sophia mb wordt van Silenzio (El.S nu) en laten het account leven, later springt hij naar de RIM en bouwt er weer opnieuw op en wordt vijand van Humble. Waar zit de morele fout?

Je moet wel iedereen kritisch bekijken. Ook Jannes bakt er qua taalvaardigheid vrij weinig van.
 
Bovenaan