Top/Flop stammen

Deleted User - 487871837

Guest
hans hou gewoon je kop
jonas laat die vent lekker

bespaar ons de rest :)
 

DeletedUser9172

Guest
Zou ik in jouw geval ook zeggen , simpele ziel

Ha ha ha, Hansie Pansie wat ben jij makkelijk op de kast te krijgen, heb zelfs geen beetje mijn best moeten doen :)

Maar je reactie geeft dan ook weer hoe de meesten hier over jou denken :) ''weinig ontwikkeld of van verminderde geestelijke vermogens''

Yep dit is Hans.

Keep up the good work :)
 

DeletedUser77799

Guest
Grom is yuri ja, MKS is jonas :eek:
Echt met die hersenen op je toetsenbord geslagen zeg :oops:
 

DeletedUser75339

Guest
Ha ha ha, Hansie Pansie wat ben jij makkelijk op de kast te krijgen, heb zelfs geen beetje mijn best moeten doen :)

Maar je reactie geeft dan ook weer hoe de meesten hier over jou denken :) ''weinig ontwikkeld of van verminderde geestelijke vermogens''

Yep dit is Hans.

Keep up the good work :)

Moet ik toegeven daar had je mij .
Dacht even dat er toch geredeneerd kon worden met je :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.536
Ik wil alvast mijn excuses aanbieden aan iedereen! Als mensen hetzelfde gevoel overhouden aan mij als ik nu heb gekregen door Hans zijn spam heb ik veel spijt.

Om maar ontopic te gaan:

Gaan we weer back to basic ... Top/Flop stammen ..... :D

Wisten jullie dat Back To Basic een top stam was in de vroege fase van w23 en ook daar was het een naloper van een nog vroegere stam (zelfde naam) op wereld,.... 8 (denk ik?) Ben niet zeker. Werd afgekort met B2B en dus niet BTB wat ik altijd enorm nice vond vroeger, misschien wel de mooiste stamnaam die ik op TW al ben tegengekomen vind ik zo zelf.

Tot morgenavond voor een ander slaapverhaaltje, slaapwel schatjes en Inge !
 

DeletedUser76153

Guest
Moet ik toegeven daar had je mij .
Dacht even dat er toch geredeneerd kon worden met je :p
wat ik grappig vind is dat niemand om jouw mening geeft, maar jij echt zo nodig jezelf wilt komen belachelijk maken
 

DeletedUser68954

Guest
Je kan van hans zeggen wat je wil. Maar hij weet er toch voor te zorgen dat er minstens 5 mensen op hem reageren die gezegt hebben dat het kansloos is om nog op hem te reageren.
 

DeletedUser50613

Guest
Wisten jullie dat Back To Basic een top stam was in de vroege fase van w23 en ook daar was het een naloper van een nog vroegere stam (zelfde naam) op wereld,.... 8 (denk ik?) Ben niet zeker. Werd afgekort met B2B en dus niet BTB wat ik altijd enorm nice vond vroeger, misschien wel de mooiste stamnaam die ik op TW al ben tegengekomen vind ik zo zelf.

Vind het ook wel 'grappig' dat er dikwijls stamnamen van oude werelden worden gerecycled, maar dat er dan maar 1 of soms zelfs geen van de originele stam inzitten.

Eentje die ik persoonlijk al een paar keer ben tegengekomen is bvb OEPS (onze eigen prachtige stam).

Er zullen er nog wel meer zijn.. misschien mensen hier die ook in stammen hebben gezeten en dan x werelden verder diezelfde stam tegenkomen en er niemand in herkennen?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Vind het ook wel 'grappig' dat er dikwijls stamnamen van oude werelden worden gerecycled, maar dat er dan maar 1 of soms zelfs geen van de originele stam inzitten.

Eentje die ik persoonlijk al een paar keer ben tegengekomen is bvb OEPS (onze eigen prachtige stam).

Er zullen er nog wel meer zijn.. misschien mensen hier die ook in stammen hebben gezeten en dan x werelden verder diezelfde stam tegenkomen en er niemand in herkennen?

-DEI-, Dicvie Et Impera zie je ook iedere wereld wel een keer terug
 
Reactiescore
3.536
Oeps is altijd dezelfde groep spelers van oud w17 dacht ik, maar ze falen ook gewoon elke wereld dus starten weer opnieuw.
 

DeletedUser50613

Guest
Heb zelf in OEPS gezeten, herken toch niet meteen vele oude spelers van W17 :p
 
Reactiescore
3.536
Ja ik bedoel de originele stam is van w17 en de wannebes zijn degene die elke wereld starten en falen en weer herbeginnen,...
 
Bovenaan