Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
RED top/flop en waarom?

Ik ga hier toch even op reageren, ben het wat vergeten.

Je kunt nu nog niet veel zeggen of een stam top/flop is, alhoewel zie ik in deze stam toch wel potentie zitten. Ik ken aantal spelersnamen van wereld 45 en toen waren zij naar mijn mening wel top. Maar eigenlijk is elke wereld anders, dus eerst maar zien hoe de komende weken de stam gaat ontwikkelen. Maar ik heb er zelf wel een goed gevoel over, ik zie ze nu wel als 1 van de stammen die het goed doen.
 
Reactiescore
3.536
Ik zie voorlopig 2 stammen wel een eind ver komen en dan voornamelijk omdat de concurrentie nog niet veel voorstelt. Ben benieuwd hoe de wereld zich zal evolueren.
 

DeletedUser76166

Guest
Leuk dit hoor, humoristisch en shit, maar je weet dat er nu een godsallemachtig lange discussie gaat ontstaan over de vraag wie er als eerste off topic ging en wie er dan een waarschuwing hoort te krijgen e.d. voor je het weet komt daar een nieuw topic over.. En dat allemaal omdat Jokersbrain offtopic ging..
 
Reactiescore
3.536
Eigenlijk was ThaFatality de eerste die off topic ging en daar wees ik hem op, de discussie was dan ook al een tijdje gedaan tot jij met je off topic post kwam :s
 
Reactiescore
3.536
1 R.I.P. 6/10 Zwakkere leden in, paar goeie spelers ook en een degelijke leiding enkel trekt het stamcluster op niet veel.
2 RED 8/10 Weinig zwakke leden, meer dan degelijke leiding, veel goede spelers en een sterk stamcluster.
3 CV 4/10 Veel zwakke leden, matige leiding, mss 1-2 goede spelers? Wel een goed stamcluster.
4 SiR 3/10 Heel veel zwakke leden, matige leiding, ik twijfel of er goeie spelers zijn en het stamcluster is nog cava.
5 Firm. 3,5/10 Heel veel zwakke leden, matige leiding, mogelijk 1 goeie speler, goed stamcluster.
6 Summer 6,5/10 Paar zwakke leden, redelijke leiding, paar goeie spelers, sterk stamcluster.
7 Ded. 5/10 Veel zwakke leden, leiding die stabs goedkeurt dus een faal beleid, paar goeie spelers, goed stamcluster.

Derest is niet noemenswaardig atm, ik ben soft geweest in de scores. Op een wereld met niveau was enkel RED niet gebuisd geweest met een 5/10. Mijn analyse is gebaseerd op de kennis die ik beschikte en 1 minuut research!
 
Bovenaan