Top/Flop stammen

DeletedUser70435

Guest
Open onder voorbehoud. Hou het ontopic, anders komt er weer een slotje op!
 

DeletedUser

Guest
Hahaha dit is toch bizar :D

Hoe kan je nou weer zo weinig een forum aanvoelen? Er zijn hier amper 4 serieuze posters en dan kom jij aan met '' houd het ontopic '' en '' ondervoorbehoud ''. Dan heb je er echt heel weinig van begrepen.
 
Reactiescore
3.536
RIP ziet er mij ook een zwakke stam uit eerlijk gezegd. Enkele goede spelers wel die op 1-2 vingers te tellen zijn ^^ Verwacht er niet veel van maar wie ben ik? Juist ja Jannes, dus ik zal het wel bij het rechte eind hebben!
 

DeletedUser72154

Guest
RIP ziet er mij ook een zwakke stam uit eerlijk gezegd. Enkele goede spelers wel die op 1-2 vingers te tellen zijn ^^ Verwacht er niet veel van maar wie ben ik? Juist ja Jannes, dus ik zal het wel bij het rechte eind hebben!

Nounou sinds wanneer geldt dat voor jou dan wel makker :p

En nog over wat je zegt; ik speel niet actief op w51 maar ik kan in ieder geval zeggen dat R.I.P. aan de top van de stammen staat op het gebied van farmen. Ook heb ik geen grote dingen aan te merken op hun ligging op dit moment dus ik zie niet echt hoe je ze nu al als een zwakke stam eruit ziet vinden?
 
Reactiescore
3.536
Nounou sinds wanneer geldt dat voor jou dan wel makker :p

En nog over wat je zegt; ik speel niet actief op w51 maar ik kan in ieder geval zeggen dat R.I.P. aan de top van de stammen staat op het gebied van farmen. Ook heb ik geen grote dingen aan te merken op hun ligging op dit moment dus ik zie niet echt hoe je ze nu al als een zwakke stam eruit ziet vinden?

Ik baseer ook nooit iets op het feit of iemand veel farmt of niet. Ik bestempel het als een zwakke stam omdat ik enkele spelers hun verleden ken van voorgaande werelden en dat is niet bepaald positief. En het is niet omdat ik RIP een zwakke stam vind dat ze geen kans maken ver te raken, de overige stammen zien er nog slechter uit. Ik wil geen spelbreker zijn maar ik schat w51 atm zeer laag in kwa niveau :s Wat niet wilt zeggen dat het geen erg aangename wereld kan worden.
 

DeletedUser70568

Guest
Ja idd niveau ligt erg laag, denk dat je de betere spelers op 2 handen kunt tellen atm
 

DeletedUser68954

Guest
Komt er op neer dat noobs deze wereld ook een betere kans maken :)
 
Bovenaan